El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 10:08 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

L'Estat ha perdut

Per terra, mar i TC han endegat una campanya salvatge contra la voluntat democràtica de la majoria del poble de Catalunya que vol votar

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

ANÀLISI | Joan Puig @joanpuig .-El Parlament de Catalunya és la imatge de la seva derrota, el seu filibusterisme, els seus insults, els seus crits han mostrat com l'autodi d'uns polítics amargats i superats pel suport del 80% de la societat. En la sessió d'ahir l'oposició, amb Coscubiela inclòs, va mostrar el pitjor de la política. Els representants del PP, PSC i C's, i una part de Catalunya sí que es pot, han fet un trist i insòlit paper. La seva mala educació i els seus improperis els ha derrotat, a manca d'arguments, impotència, ràbia i crits. Un comportament que en democràcia és sinònim de derrota.
Rajoy en el Consell de Ministres extraordinari
Rajoy en el Consell de Ministres extraordinari
© La Moncloa

Comparteix
   


Etiquetes
Rajoy lidera una repressió a la democràcia amb el vistiplau de Ciudadanos i PSOE
 
La reacció del govern espanyol és la mostra clara d'aquesta derrota, la seva repressió via un TC pervertit acabarà provocant una reacció de la ciutadania catalana sense cap mena de dubte, a la voluntat democràtica no es pot respondre amb actituds dictatorials, la seva reacció serà la victòria de la democràcia.
 
La reacció dels dirigents espanyols acabarà d'omplir la manifestació de l'11-S
 
Ho veurem en pocs dies, més gent que mai omplirà els carrers de forma cívica per la diada, i això els molesta i molt als dirigents espanyols.
 
La reacció dels dirigents espanyols col·loca Ada Colau en una difícil sortida per abstenir-se: referèndum o repressió
 
Ada Colau està més incòmode cada dia que passa, la seva política d'evitar mullar-se sobre el procés per no cremar-se, o sobretot evitar ser inhabilitada, s'esgota. Cada cop és més difícil de justificar la seva inhibició.
 
L'1-O votarem i sobretot guanyarem
 
Amb l'actitud repressora dels dirigents espanyols, la reacció de la ciutadania catalana serà la de votar i, sobretot, guanyar a tots els qui volen formar part i donar suport a uns polítics ancorats en un passat on la repressió era possible, però avui som al segle XXI.
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
Jaume fletxa Barcelona
8 de setembre de 2017, 20.30 h

Es un tribunal pútrid i, segons paraules del president, "deslegimitat, polititzat i desprestigiat". És una de les moltes vergonyes de l'estat. I com que no n'hi havia prou , el vice-president és una botiflera enemiga palesa de Catalunya. Espanya la deu pagar molt bé.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Has de posar el teu nom fletxa Has de posar la teva poblacio
8 de setembre de 2017, 18.05 h

#18 borratxo idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
8 de setembre de 2017, 16.00 h

EN OCTUBRE DE 1934, EL PRESI COMPANYS DIO UN GOLPE DE ESTADO VIOLENTO (46 muertos) QUE DURO 10 HORAS CONTRA EL GOBIERNO DE LA REPUBLICA ESPAÑOLA. El franquismo no existia aun y quizas no existiria sino hubiese sido por lluis companys y secuaces. LA FOTO DE COMPANYS TRAS LAS REJAS ES IMPAGABLE. EL PUIGTONTON DEBE TENER PESADILLAS CON LA MISMA.

En 1932 las Cortes Constituyentes habían aprobado el estatuto de autonomía catalán, tal como habían acordado los conspiradores y el mismo año se... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
8 de setembre de 2017, 12.28 h

Aviat podrem fer fotos d'un país ocupat per militars, cada dia hi haurà més independentistes a Catalunya, cada dia la població ho veurà més clar i la nostra determinació nos portarà a la República catalana. Els pols serà més llarg però la Independència serà més apreciada.
Sobretot feu memòries dels dies que venen.


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
8 de setembre de 2017, 12.23 h

#13 ELS CATALANS NO SOM ESPANYOLS.

CATALUNYA VA ESTAR SOTMESA PELS BORBONS AMB LA FORÇA DE LES ARMES. ES UNA NACIÓ SOTMESA PER LES ARMES.

NO OBLIDEU CATALANS, SOM SUBDITS, JA N'HI HA PROU VOLEM SER CIUTADANS DE PLE DRET.

VISCA CATAUNYA LLIURE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
8 de setembre de 2017, 12.01 h

#13 Per tu UK no és democràtica per no tenir Constitució? hahahahahahahahha, com es nota que no els coneixes tant bé com jo a els anglesos .

Et recordo que és legal un referèndum, la constitució no és res quan es tracta d'un referèndum sobre una decisió política com és aquest cas, per damunt d'ella prevalen el dret internacional.
Aragonesis siusplau deixa de fer el ridícul per l'amor de déu


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
8 de setembre de 2017, 11.34 h

L'ESPANYA OFICIAL, COM A GRAN FRACÀS HUMANITARI QUE ÉS SITUAT EN ELS PRIMERS LLOCS, AMB EL CINISME OBSCÈ ACOSTUMAT, LA INIQUITAT MORAL D'ALTA PERVERSIÓ, EN LAS GUERRA BRUTAL HA ENCAUSAT AL MAJOR DELS MOSSOS , JOSEP LLUÍS TRAPERO,, QUE S'HA GUANYAT EL POBLE LLIURANT-LI FLORS A ELL I TOTS ELS MOSSOS, AMB ÈXIT INTERNACIONAL, MALGRAT EL,BOICOT DEL REINO,, COM HA DIT EL MAJOR DELS MOSSOS EL POBLE FLORS, L'ESTAT ESPANYOL LI LLENÇA MERDA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
8 de setembre de 2017, 11.23 h

#12

querido tallafillferro como te llama el abuelete NAZI de Digueras.

Te lo repito por enesima vez. UK NO tiene, repito NO tienen Constitucion y por tanto NO es posible incumplirla.

La mayoria de paises democraticos Si tienen Constitucion y NO es posible incumplirla, pero si reformarla.

Corto y cambio.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
8 de setembre de 2017, 11.09 h

CADA VEGADA ES VEU MÉS CLAR QUE CATALUNYA HA DE SER INDEPENDENT.


QUIN XOU HAN MUNTAT AQUESTS DE MADRID AMB LA COL.LABORACIÓ DELS ESPANYOLISTES DE CATALUNYA, PSC, CSQSP, C'S, ETC.


ANGLATERRA EN EL REFERENDUM D'ESCOCIA, NO VA FER RES, ES VA FER EL REFERENDUM, NO VA GUANYAR I JA VA ESTAR.

EL NIVELL POLÍTIC DELS ESPANYOLS, ÉS LAMENTABLE, VIUEN TRES SEGLES ENDARRERA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
8 de setembre de 2017, 11.01 h

QUERIDO NAZI SYNERA (becario del panfleto del Asaltapiscinas),

Aunque eres muy cansino me rio mucho desmintiendo con datos y links a documentos y declaraciones que demuestran fus falsos dictamenes judiciales y tus falsas declaraciones de la ONU.

Pero hasta ahora cuando repetias la falsa cita de Gandhi, me limitaba a quedarme en el punto 2 y REIRME DE TI. Hoy te he dedicado unos minutos y te adjunto varios links que DEMUESTRAN que esa tonteria que repites JAMAS, la dijo Gandhi.

http://legal... Llegir més