El digital dels que votaran #SíSí. N. 3814. Divendres, 20 d'octubre de 2017 08:54 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

La CUP acomiada el procés amb "Mambo!"

A través d'un vídeo, els anticapitalistes encaren el referèndum

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

La CUP dóna per acabat el procés i l'acomiada amb "Mambo!". Ara ja mira cap al procés constituent. La formació anticapitalista ha volgut compartir un vídeo per encarar el referèndum una vegada aprovades les lleis del referèndum i de transitorietat jurídica.
Captura del vídeo de la CUP "Mambo"
Captura del vídeo de la CUP "Mambo"

Comparteix
   


Etiquetes
Donant continuïtat a l'anunci que ja van fer per la campaya del 27-S, hi apareix la furgoneta de la CUP, els exdiputats Quim Arrufat i David Fernàndez i també les diputades Anna Gabriel, Eulàlia Reguant i Gabriela Serra entre altres.

 
En l'anunci anterior, la furgoneta -que simula el procés- estava espatllada. Ara, els diputats l'empenyen fins a llençar-la per un penya-segat. Arrufat es pregunta "I ara què?". I Gabriel li respon: "Ara? Ara comená el 'mambo'."
 
El vídeo acaba amb diferents frases cèlebres (i una de Mariano Rajoy).





COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
Tallaferro fletxa Ripollés
9 de setembre de 2017, 11.03 h

D'acord amb lo de la CUP, el cotxe que estimben no és pas seu, per això l'estimben.

Sempre volen fer impacte i sortir a la foto utilitzant lo dels altres.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Gentil fletxa Ripollés
9 de setembre de 2017, 10.57 h

AQUESTS DE LA CUP NOMÉS ELS INTERESSA SORTIR A LA FOTO, ELS CATALANS NO ANEM A DESTRUIR RES, ANEM A CONSTRUIR UNA NACIÓ PELS QUE ARA VIVIM I TAMBÉ PEL FUTUR.

LLÀSTICA QUE AQUESTS DE LA CUP S'HAGIN QUEDAT A UNA EDAT INFANTIL, AMB PERDÓ DELS INFANTS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Gentil fletxa Ripollés
9 de setembre de 2017, 10.53 h

#6 A PALABRAS NECIAS, OIDOS SORDOS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
8 de setembre de 2017, 17.15 h



#3 Escuchame bien , NOMBRE de cerdo delaa POBLACION donde està el burdel donde tu puta madre se abre de piernas a los jornaleros marroquies:

Si algun guardia civil te mete leña u vete a saber que otra cosa a ti, marica escandaloso, es tu problema. Dejaa a la benemérita tranquila i sigue metiéndote pol culo la bandera franquista con pollo incluido,que es lo que a ti te va, guarrita asquerosa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
8 de setembre de 2017, 11.42 h

#3 Hahahahahahhahaha, la guàrdia civil? en que? com? en base a que? com ho justifacarà el govern espanyol sense estar rabiós de frustració perquè ha perdut? i el més important, sense plorar, com els espanyolets soleu fer cada cop que perdeu.

Hehehehhe, pallassos, la guàrdia civil no imposa ni fot por


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
8 de setembre de 2017, 11.39 h

#2 Ara ja no rius tant oi? que com ho sé? és molt senzill t'extens molt i escrius en majúscula, això indica que estàs rabiós, frustrat i el teu ritme cardíac està elevat.

M'encanta veure la teva frustrant insistència de dir que desmenteixes, però per ara no has pogut demostrar res que pugui desmentir ni desmuntar, al contrari, no tens proves.


A més demostres que saps que espanya ha perdut del contrari tu no estaries aqui i a més si fós cert que el procés és un carreró sense ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Nombre fletxa Población
8 de setembre de 2017, 11.15 h

A estos el mambo se lo va a dar la GC cuando les ordenen dar leña al mono.

MENUDOS PERROFLAUTAS... SIEMPRE SE LAS COMEN DOBLADAS JAJAJAJAJJAJA!

ADEU PRINGAOS!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
8 de setembre de 2017, 10.59 h

SEGUIMOS RIENDONOS DE VOSOTROS
QUERIDO NAZI SYNERA (becario del panfleto del Asaltapiscinas),

Aunque eres muy cansino me rio mucho desmintiendo con datos y links a documentos y declaraciones que demuestran fus falsos dictamenes judiciales y tus falsas declaraciones de la ONU.

Pero hasta ahora cuando repetias la falsa cita de Gandhi, me limitaba a quedarme en el punto 2 y REIRME DE TI. Hoy te he dedicado unos minutos y te adjunto varios links que DEMUESTRAN que esa tonteria que repites JAMAS... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Synera fletxa Barcelona
8 de setembre de 2017, 10.54 h

1) Ignoren

2) Riuen

3) Ataquen

4) Guanyes

Game over i mambo!