El digital dels que votaran #SíSí. N. 3908. Dilluns, 22 de gener de 2018 07:27 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Els catalans que viuen fora de Catalunya ja han començat a votar

A través de les xarxes socials han expressat la seva voluntat

Comentaris 19  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Els catalans residents a l'exterior ja estan rebent la documentació necessària per a poder votar. Alguns d'ells, han volgut explicar, a través de les xarxes socials, que ja han exercit el seu dret a vot.
Imatge d'estelades
Imatge d'estelades
© Wikipedia | Xavier Rondón Medina

Comparteix
   


Etiquetes








Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#19
JORDI fletxa GRANOLLERS
9 de setembre de 2017, 10.42 h

I com que aquestes urnes NO ens les podran robar, ja tenim el mínim que ens fa falta per proclamar la independència i la República Catalana.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
9 de setembre de 2017, 09.55 h

#17

.....a tus seguidores fascistas y a los cuatro tontos con poca opinión que creen lo que les dicen los medios vuestros y no saben separar el grano de la paja......


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
9 de setembre de 2017, 09.53 h



Rajoy diu: NO MENOSPRECIEN LA FUERZA DE LA DEMOCRACIA ESPAÑOLA.........

La fuerza nos la creemos , peró LA DEMOCRACIA, es algo que no habeis prcticado nunca ....


A QUIEN QUIERES ENGAÑAR, GALLEGO.......?


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
CASTELLER fletxa Tarragonès
9 de setembre de 2017, 09.30 h

Un militant del PP era cap d´una cel·lula gihadista !

http://www.vilaweb.cat/noticies/el-presumpte-lider-de-la-cellula-gihadista-desarticulada-a-melilla-era-militant-del-pp/

JA TENIM LA VERITAT MES A PROP ! LA GUERRA BRUTA HO ABARCA TOT ! La solució és:

L´1-O VOTAR INDEPENDÈNCIA !! // // * // //


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
mario fletxa Barna
9 de setembre de 2017, 09.28 h

Quin privilegi poder votar sense interferències dels terroristes españoles, Quina sana enveja!

Pasaran a la història per fer democràcia, nosaltres passarem per fer d'herois devant devant dels TERRIRISTES DEL ESTADO I PUEBLO ESPAÑOL...

SEMPRE LLIUTANT CONTRA CORRENT PER LA NOSTRA HISTÒRIA CATALANA. PER LA NOVA REPÚBLICA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
9 de setembre de 2017, 08.56 h

Els ajuntaments a favor de l'1-O i els que ja han dit que no cediran locals. http://www.ara.cat/politica/Alcaldes-comprometres-previsions-Llei-referendum_0_1865213575.html


PS:
A l'estranger ja poden votar i alguns pobles de Catalunya no podran fer-ho?


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
9 de setembre de 2017, 08.36 h

-alguns han volgut... No "alguns d'ells"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Barrufet fletxa Barcelona
9 de setembre de 2017, 07.34 h

A Mèxic, D. F. Tot i el terratrèmol van anar a votar. Conec persones que m'han enviat la foto del moment de fer la votació


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
9 de setembre de 2017, 06.57 h




HUAH HUAH HUAH HUAH . . . PPOBRETES PPALURDES PPANCASTELANISTES, QUIN DESFICI !!


#4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 . . . HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! ★ !! !!


QUANTA ANGOIXA !! QUANTA BILIS TRAGADA !! QUANT D'ODI IMPOTENT ENGOLIT !! QUINA INDIGESTIÓ QUE S'US PREPARA, PPOBRE PPALURDETES !! !! ★ !! !!


SEMBLA ESRANY QUE PODEU SER TAN CRETINES DE DONAR-ME AQUESTS PLAERS, AMB ELS VOSTRES GEMECS DE PUTETES ENTRE ROSTOLLS . . .


HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! ★ !! !!




Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
«Las VERDADES del BARQUERO».................................................................................................................................................................................................................................... fletxa ..........................................................[=...sepaRATES de CLAVEGUERES i EMBORNALS = SOU una MINORIA MOLT MINORITÀRIA a CATALUÑA !!! ]........................................................................................................
9 de setembre de 2017, 02.26 h

#9 ...El "1-O" habrá MUCHíSiMOS y MUCHíSiMAS HÉROES y HEROíNAS...

(=ALCALDES y ALCALDESAS) que NO-NO se ARRUGARÁN y NO-NO cederán

los espacios-municipales a los SEDICIOSOS y FASCISTAS de los sepaRATAS

para "su" BUTIFARRèndum UNILATERAL e ILEGAL.