El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 15:41 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Goldman Sachs assegura que hi haurà referèndum i guanyarà el 'Sí'

Ho deia en un informe que es va publicar el 23 d'agost

Comentaris 25  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 12 vots )
carregant Carregant

Goldman Sachs, un dels grups de banca d'inversió i valors més grans del món i amb influència a les grans potències i amb mà directa a Wall Street, va emetre un informe el 23 d'agost on assegura que l'1 d'octubre els catalans votaran i que, a més, guanyarà el 'Sí'.
goldman sachs
Goldman Sachs

Comparteix
   


Etiquetes
Un dels fragments de l'informe de Goldman Sachs assegura que "tot i l'oposició del Govern, esperem que hi hagi una votació l'1 d'octubre. Creiem que una majoria dels que votin en el referèndum donarà suport a la independència catalana d'Espanya, a causa d'una participació més baixa", en referència a l'abstenció d'una part del 'No'. Aquestes afirmacions es van produir el passat 23 d'agost.
 
Un boicot a favor de la unitat d'Espanya
 
I encara va més enllà, Goldman Sachs diu que el Gobierno i la Generalitat estaran abocats a negociar a partir del 2 d'octubre: "És probable que aquest resultat avivi les tensions entre els governs espanyol i català, i esperem que la legitimitat de la votació sigui prou dubtosa perquè no canviï l'statu quo". En aquest sentit, l'informe dóna per fet que hi haurà gent incapaç de votar per "els problemes logístics". A això cal afegir que alguns defensors de la permanència a Espanya "elegiran no votar com una via d'expressar la seva oposició al referèndum".

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#25

Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
CASTELLER fletxa Tarragonès
9 de setembre de 2017, 10.34 h

La Colau es refugia darrere els funcionaris, tan sols per no haver de donar la cara, i ASSEGURAR-SE LA POLTRONA. Sobre tot això últim, que ja fa molts mesos que li tenim la mida presa. "TODO CON TAL DE SEGUIR COBRANDO LA MISMA MENSUALIDAD ACTUAL".
Aquesta és una manera de fer política per a inflar les butxaques de la alcaldessa i aprimar les dels ciutadans /es.

COLAU ÉS EL POPULISME PERSONIFICAT, COM EL DEL LERROUX. FORA LA COLAU I LA SEVA POLÍTICA DISCRIMINADORA. // // * // ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
9 de setembre de 2017, 09.44 h



Colau ets un FRAU.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 23   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
9 de setembre de 2017, 09.33 h

#21



SPANISH BASTARDS




Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
9 de setembre de 2017, 09.32 h





BYE BYE 5PA1N



FUCK OFF



SAPANISH BASTARDS





Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
9 de setembre de 2017, 09.29 h





ESPAÑA = TITANIC


TITANIC, TITANIC, TITANIC, TITANUC, TITANIC


TOCAT i ENSORRAT




Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
9 de setembre de 2017, 09.25 h




ESPAÑA, ANTES ROJA, QUE ROTA


ROTA, ROTA, RKTA ,ROTA, ROTA,,ROTA ,ROTA, ROTA, ROTA, ROTA, ROTA



Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
CASTELLER fletxa Tarragonès
9 de setembre de 2017, 09.13 h

El Tribunal constitucional no pot NO escoltar Forcadell, i té por del que li obligui a fer els PPeros del Rajoy.

http://www.vilaweb.cat/noticies/esclata-la-guerra-entre-el-constitucional-i-mariano-rajoy/

ENDAVANT CATALUNYA. TOTS CONTRA ELS FRANQUISTES !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
9 de setembre de 2017, 09.11 h

#7



1- OCTUBRE



BYE BYE 5PA1N




Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
9 de setembre de 2017, 09.08 h

#6
#7
#8
#9
#10
#11



COC COC COC COC COC COC COC COC COC COC COC CO COC COC COC

Sembles la gallina de Franco, la de la rojiguarra

Votar, votarem,sino es als col.legis, sera als Instituts, propietat de la Generalitat

Falten 22 dies

FOTEM EL CAMP !





II*II VISCA LA REPUBLICA CATALANA LLIURE DE
PARASITS ESPANYOLS