El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 10:07 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Rovira respon als alcaldes del boicot: "Ho estem fent tot perquè la culpa sigui nostra i no dels funcionaris"

Homs: "Si Colau o Marín es refugien en els funcionaris per no donar la cara, la gent els hi passarà per sobre"

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

El programa 'El Supement' de Catalunya Ràdio ha entrevistat a la portaveu parlamentària de Junts pel Sí, Marta Rovira, després de l'aprovació de la llei del referèndum i ràpidament s'hagi suspès pel Tribunal Constitucional i sobre la llei de transitorietat jurídica i fundacional de la república. La republicana s'ha pronunciat sobre les conseqüències legals als funcionaris. També, l'exconseller de presidència Fracesc Homs s'hi ha referit, més directament. 
 

Comparteix
   


Etiquetes
Aquest matí, Marta Rovira ha volgut donar un missatge clar a aquells que s'excusen en els funcionaris "No exposarem ningú que no vulgui exposar-se. Nosaltres n'assumirem les conseqüències". De fet, ha explicat que tal com s'està preparant el referèndum, "la responsabilitat" serà del govern i no de cap funcionari. Ha arribat a afirmar, fins i tot, que es declararan culpables per eximir repressions a qualsevol voluntari, funcionari o treballador municipal. En aquest sentit, de manera indirecta, llençava un dard a Ada Colau que finalment no facilitarà la participació a l'1 d'octubre. 

La gent els passarà per sobre

L'exconseller del Govern Francesc Homs ha assegurat aquest divendres que si les alcaldesses de Barcelona i l'Hospitalet, Ada Colau i Núria Marín, no faciliten locals de votació per l'1-O "la gent els hi passarà per sobre". Homs ha explicat que el referèndum és un moviment de la ciutadania que els polítics "només" ajuden a conduir i està "convençut" que tant a Barcelona com a l'Hospitalet "es votarà molt". L'exdiputat també ha vaticinat que si l'Estat jutja tothom que estigui implicat en la preparació del referèndum "s'acabarà Espanya". "Hauran de llogar un camp de futbol si de veritat volen encausar 1.000 o 1.500 persones", ha ironitzat. Per la seva banda, el director de la Casa de la Generalitat a Perpinyà, Josep Puigbert, ha destacat la sorpresa que suposa pels ciutadans de la Catalunya del Nord "l'obstinació del govern espanyol a no deixar posar les urnes".
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
joddi fletxa barcelona
10 de setembre de 2017, 21.52 h

#1 #3
No contesteu als nazis que escriuen aquí ni voteu en contra els seus comentaris, ignorància total, doncs ells senten un gran plaer tocar els cull....... i comprovar que amb ells, fereixen alguns sentiments. És una gran pèrdua de temps i d'esforços en voler convèncer a uns ignorants que no voles ser instruïts, però ho pagaran molt car en el cas com diuen ells que no hi haurà votacions, perquè la repressió dels que defensen i lloen serà molt forta i que ells també rebran. D'aq... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Neus fletxa Girona
10 de setembre de 2017, 17.10 h

Si us denuncien per malversació de fons públics per despeses del referendum, més els podem denunciar nosaltres per haver regalat 40.000 milions d'euros als bancs dels nostres impostos. Segons la nova llei que es van treure de la barretina ara també en poden ser culpables els del gobierno español.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
10 de setembre de 2017, 10.51 h

#6

Pro aquest ESPERVENT del aragoneses, DE ON HA SORTIT.............?


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
10 de setembre de 2017, 09.46 h

#6

Es evident el teu amor por tot lo NAZI.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
10 de setembre de 2017, 08.43 h

-els passarà per damunt. No "sobre"


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
9 de setembre de 2017, 18.04 h


#5 ¡Cuantos errores, por Dios! Los nazis a los que aludo no són ni los clientes de mi madre y de mis hermanas ni tan solo los guarros que después de aceptar mis 5€ SE NEGARON A METERMELA Y SE LARGARON CON LA PASTA SIN HABERME SATISFECHO. Y digo guarros en plural porque ya me ha pasado 7 veces.

A mi, mi papá, una tarde después de dejarme el culo como el cráter del Vesubio, me dijo que si algun dia los catalanes pretenden ejercer su derecho a la libre autodeterminación, aunque sea... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Hecatonquiros Sauroctonos fletxa el que "liquida" sabandijas a cien manos.
9 de setembre de 2017, 17.42 h


#2 Esos nazis a los que con tanta fruición como necedad aludes, podrias decirme quienes son? Acaso son los gilipollas franquistas del PP , herederos del más castizo franquismo, es decir nazismo a la española? O quizá los neonazis de Ciudad-anos ? O tal vez los clientes del prostíbulo donde venden sus maltrechos y contrahechos cuerpos tu madre y tus hermanas, a las cuales todos los subsaharianos con hambre de mujer blanca les llenan el chichi de esperma por el módico precio de 3€ ?
... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Santi fletxa Barcelona
9 de setembre de 2017, 17.24 h

Como siempre, ja, ja.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
9 de setembre de 2017, 15.10 h



La EXCUSA de la Colau, no te EXCUSA.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
9 de setembre de 2017, 14.08 h

QUERIDOS NAZIS

¿VAIS YA TENIENDO RESPUESTAS A VUESTRA PREGUNTAS DE COMO SE IMPEDIRIA LA CHARLOTADA?'

¿VAIS HACIENDO ACOPIO DE FORTASEC Y VALIUM PARA LA FRUSTRACION?

¿¡ESTAIS HACIENDO UNA CAJA DE RESISTENCIA PARA PAGAR LAS MULTAS?


JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA