directe ! a La República. N. 4059. Divendres, 22 de juny de 2018 05:27 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Citat a declarar el director del setmanari El Vallenc

La Guàrdia Civil surt del setmanari El Vallenc amb l'ordinador del director després de més de cinc hores d'escorcoll

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- Els agents de la Guàrdia Civil que aquest matí han entrat a la seu del setmanari El Vallenc de Valls han acabat l'escorcoll més de cinc hores després. Els agents han sortit de la publicació poc abans de les cinc de la tarda i han anat fins als seus cotxes acomiadats amb la cançó de la Trinca: "passi-ho bé i fins l'any que ve!".. La policia judicial s'ha endut, entre altres coses, l'ordinador personal del director, Francesc Fàbregas, segons ha informat ell mateix als mitjans. Fàbregas està citat a declarar aquest vespre a les vuit a la comissaria de la Guàrdia Civil de Valls.

Comparteix
   


Etiquetes
Mentre alguns callen, la repressió de l’estat espanyol segueix l’exemple de Turquia
 
L'escorcoll s'ha dut a terme per ordre del jutjat de guàrdia de Tarragona, a instàncies de la fiscalia, per un suposat delicte de "desobediència, prevaricació i malversació de cabals públics".



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
10 de setembre de 2017, 12.45 h

SÉ FRANCESC, FÀBREGAS I BONET DE LA TEVA DIGNITAT ENVERS CATALUNYA COM A DEMÒCRATA I D'HUMANISME UNIVERSALISTA. CONTINUARÉ CADA SETMANA COM FA UNA PILA D'ANYS LLIURANT-TE L'ARTICLE RATIFICANT EL SUPORT TOTAL A LA TEVA TASCA PROFESSIONAL. I L'OPINIÓ MEVA I ESTESA A LA GENT CATALANA, (D'ARREL O NOU VINGUTS) I MENYSPREANT TANMATEIX, L'ESPANYA OFICIAL, COM A GRAN FRACÀS HUMANITARI. D'ANTUVI, PER LA LÒGICA D'HAVER-SE FUNDAT AMB ESPERIT IMPERIALISTA, DEL RACISME DEL "JUSTO DERECHO DE CONQUIST... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
9 de setembre de 2017, 20.26 h



DEVANT LA REPRESSIÓ, RESPOSTA SOLIDARIA.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
davids fletxa sta susanna
9 de setembre de 2017, 19.59 h

espero que no el torturin


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
9 de setembre de 2017, 19.47 h



AXÓ ES UN ESTAT DE SETGE...!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Oscar Verderes fletxa Espluga de Francolí
9 de setembre de 2017, 19.35 h

Segurament tampoc trobaven res i, per a no ser un objecte d´una riota popular, han decidit de prendre quelcom que fos creïble i tapés inicialment les burles.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
9 de setembre de 2017, 18.29 h

S'en endut l'ordinador del director del Vallenc: Espanya ens roba, vet aquí una prova de més !


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Jo ho veig així! fletxa Visca Catalunya independent
9 de setembre de 2017, 18.19 h

Gràcies Andrea, ho faré


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Andrea fletxa Salou
9 de setembre de 2017, 18.11 h

Companys, leixiu vilaweb.