El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 10:08 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La pregunta dels covards: "Catalunya en Comú ha de participar a la mobilització de l'1-O?"

La nova política decep al evitar mullar-se a favor del referèndum, dos anys de poder converteixen el partit d’Ada Colau en un més del sistema

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

"Catalunya en Comú ha de participar a la mobilització de l'1 d'octubre?". Aquesta és la pregunta que la Coordinadora Nacional de Catalunya en Comú ha aprovat aquest dissabte amb 75 vots a favor, 15 abstencions i 1 vot en contra, i que els més de 10.000 inscrits hauran de respondre de manera 'on line' entre el 12 i 14 de setembre per fixar el seu posicionament davant del referèndum de l'1-O. 

Comparteix
   


Etiquetes
Malgrat que l’estat espanyol ha endegat una campanya de repressió a l’estil del dictador turc, els Comuns s’amaguen en la seva constant ambigüitat
 
El líder de la formació Xavier Domènech, ha reiterat que aquest "no és el referèndum efectiu i amb garanties pel qual treballem i seguirem treballant després de l'1-O", però sí que el considera un "acte d'afirmació". Domènech ha dit que si el resultat és afirmatiu, el partit "convidarà a participar de la votació", però ha deixat clar que "no ens posicionarem sobre el resultat de la pregunta perquè som un espai transversal".
 
Xavier Domènech passa de Jaume Asens i no assistirà a la manifestació de la Diada
 
D'altra banda, Domènech ha dit que ell no assistirà a la manifestació de la Diada, però sí que hi aniran "alguns portaveus i representants" de l'espai dels comuns, una clara bufetada a l’article conjunt signat per Joan Tardà i Jaume Asens en feien una crida a la participació de la Diada i del 1-0.
 
El Govern ja té els espais electorals de Barcelona, malgrat la negativa de Colau
 
De la mateixa manera que es tenen alternatives a les ciutats dels alcaldes del boicot al referèndum, a Barcelona també, malgrat el trist paper del govern de Barcelona, donant l’esquena a la ciutadania de la capital del país.
 
La negativa de Colau confirma el que ja van escriure opinadors propers als comuns: té pànic a ser inhabilitada
 
Colau vol sobreviure a les inhabilitacions que prepara l’estat espanyol, d’aquesta manera es veu com la nova reina de Catalunya, un cop la guerra bruta li liquidi els seus adversaris
 
 
 
 
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
10 de setembre de 2017, 09.31 h



Colau, la teva EXCUSA, no té EXCUSA..


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
CASTELLER fletxa Tarragonès
10 de setembre de 2017, 09.17 h

Busqueu l´hemeroteca de la Colau quan era una aspirant a l´alcaldia, deia "el dret a decidir no és negociable" i "no pot ser que la gent no pugui votar".
Ara té un sou, un càrrec, i això no ho vol posar en joc, MENTRE LA GENT MALDA PER A FER FRONT A LES RETALLADES ppERES.
COLAU, QUINA PERSONA MÉS VALENTA QUE ETS !
ES EL POPULISME MENTIDER !


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
CASTELLER fletxa Tarragonès
10 de setembre de 2017, 08.59 h

Els Comuns eren revolucionaris quan postulaven les idees, ara que han aconseguit ser representants SÓN MÉS DE DRETES QUE EL RAJOY.

ELS POPULISMES D´ESQUERRES SÓN PITJORS QUE ELS DE DRETES. Els de dretes, al menys saps el que s´espera d´ells, cosa que els d´esquerra HAN ENGANYAT ELS SEUS SEGUIDORS.

FORA ELS VENUTS I ELS BOTIFLERS !


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
10 de setembre de 2017, 07.35 h


Diu que són un "espai transversal", jo diria que són una camarilla de botiflers indecisos.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
10 de setembre de 2017, 01.19 h





PILONA-FRAU-COLAU, NO POSAR LES URNES

SERA LA TEVA MORT POLITICA





Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
10 de setembre de 2017, 00.47 h




PILONA-FRAU-COLAU, TENS POR DE SER INHABILITADA ?


HO SERAS, T'INHABILITARA LA REPUBLICA




Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
10 de setembre de 2017, 00.43 h




PILONA-FRAU-COLAU, ETS MORTA POLITICAMENT


QUE DIRAS EL DIA 2-OCTUBRE ?


QUE ETS UN ESPAI TRANSVERSAL ?




Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Jo ho veig així! fletxa Visca Catalunya independent
10 de setembre de 2017, 00.19 h

Kherida amiga kolau, regpuetgta: NO Kataluñia no deve de partisipá , lo que tiene que partisipa democ-kastikamente zó, lo zenyiore de madriz , ke zabenven mu bié lo ke no conviene a ló kataalane de mied-da.
Apa noia estàs contenta amb la resposta? Doncs vinga, a la feina, rentat la boqueta i a llepar de bo i millor, no sigui que els teus amos s'emprenyin, botiflera!


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
juanito a fletxa Barcelona
9 de setembre de 2017, 21.13 h

Els comuns amb la Colau al cap son "Transversals" jo diria que són mes aviat "transvertits".


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
juanito a fletxa Barcelona
9 de setembre de 2017, 21.11 h

Jo també em declaro cooperador necessari per haver imprès papers per votar.