El digital dels que votaran #SíSí. N. 3870. Dissabte, 16 de desembre de 2017 04:36 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Un escriptor espanyol proposa que tots els que vagin avui a la Diada siguin multats

Ho va dir divendres al programa Espejo Público d'Antena3

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Juan Manuel de Prada Blanco és un escriptor i articulista espanyol que fa de tertulià al programa Espejo Público d'Antena3 i que presenta la catalana Susanna Griso. Les seves sortides de to contra l'independentisme són conegudes, i la seva participació en el programa divendres passat no va ser una excepció.

Comparteix
   


Etiquetes
Juan Manuel de Prada Blanco assegura que la manifestació que es produirà avui per la Diada nacional de Catalunya s'ha de considerar com un delicte de sedició i s'hauria de multar a tots els assistents, això sí, una pena més petita que la que s'hauria d'aplicar als seus convocants i als parlamentaris independentistes del Parlament. Demana que s'apliqui el codi penal, no per prohibir-la, sinó per "subscriure-la al que és: una festa regional".





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
12 de setembre de 2017, 11.44 h

AITAL INDIVIDU NO EL PODEM EQUIPARAR, PER VIURE A LES OMBRES DE LES CLAVEGUERES I PROFERIR ELS ESGÜELLS DE LES RATES, HI HA MUNIÓ D'ESPANYOLS, QUE TOSTEMPS L'ESPANYA OFICIAL GRAN FRACÀS HUMANITARI, HA MANTINGUT CENSURATS, FRANCISCO ELIAS DE TEJADA 1917-1978, "CASTILLA HIZO HIZO ESPAÑA CON LA ESPADA Y LAS BOMBAS" CATALUNYA,AVANÇADA DE SEGLES I RESPECTADA ARREU, DURANT ELS XII AL XVIII, AMB LLEIS QUE DONAVEN PARITAT AL POBLE AMB EL REI, INCONCEBIBLE PER ELS "CASTELLANOS DEL TERCIO", CENSURAT... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
11 de setembre de 2017, 12.17 h

ENVIAR COPIA AL EJERCITO DE TERTULIANOS QUE SE HA PUESTO DE MODA EN LOS ULTIMOS AÑOS


Salud y bienestar

¿Cómo dejar de vomitar la bilis?
https://lasaludi.info/como-dejar-de-vomitar-bilis.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Lluis C fletxa Banyoles
11 de setembre de 2017, 11.07 h

Jo estaria d'acord que em multessin sempre que fos ell el que vingués a cobrar-la.
Què, de Prada, en tens prous?


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Lluis C fletxa Banyoles
11 de setembre de 2017, 11.04 h

I com algú ha dit més avall:
Griso !!! Qui t'ha vist i qui et veu !!!. El que han de fer alguns/nes per un plat de llenties !!!.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Lluis C fletxa Banyoles
11 de setembre de 2017, 11.01 h

Aquest subnormal encara me la mamaria i no hi trobaria gust...


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
tits fletxa sant Vicenç de Montalt
11 de setembre de 2017, 10.20 h

Estarien emplenant multes fins el any 2050 i tots fent cua perquè ens apuntessin.. quina bajanada


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Jo ho veig així! fletxa Visca Catalunya independent
11 de setembre de 2017, 10.15 h

Multats i ja posats "democràticament afusellats", oi ocupants criminals? Espanyols segur que n'hi ha de decents, honrats, bones persones ,i autèntics demòcrates, desgraciadament també n'hi ha masses com aquesta bèstia, que no en te prou amb la massacre de catalans, que els diferents governs castellans han causat al llarg de tres-cents anys, sinó que acabarien per arrodonir la feina a l'estil de solució final hitleriana, tot hom que parli català, assassinat, i així podrien realitzar el ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
11 de setembre de 2017, 10.00 h


#4 El 1714 Espanya va decidir matar molts catalans i deixar morir molts espanyols total per imposar un rei, Felip V que després va demostrar que no estava bé del cap.

Aquesta és la manera d'actuar del espaÑols.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
11 de setembre de 2017, 09.51 h

Tothom, a espanya i Madrid, ja saben, fa temps, que Catalunya serà un nou estat però els polítics espanyols han de fer veure el contrari per conservar els seus votants!


Som-hi! Que només falten 19 dies pel Referèndum i la restauració de l'estat català serà un fet i ens podrem treure de sobre aquesta colla de bords d’una punyetera vegada! ||*||

Bona Diada||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
11 de setembre de 2017, 09.51 h



Si maco. Ja ens veiem fen cua (sobre tot ben ordenada), per donar les nostres dades a la Guardia Civil.

AI....MOS-TRENCO.........