El digital dels que votaran #SíSí. N. 3850. Dissabte, 25 de novembre de 2017 08:30 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

El 'Sí' a la independència omple els carrers de Barcelona

El groc fluorescent tenyeix el centre de la capital catalana

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

CRÒNICA | A.S. @AnnaSole_ | El clam pel 'Sí' desborda una vegada més els carrers de Barcelona per reclamar el referèndum del pròxim 1-O amb crits d'independència.
Imatge del la fila 0
Imatge del la fila 0
© A.S.

Comparteix
   


Etiquetes
Després d'un emotiu minut de silenci i al crit de "No tinc por!" i el cant dels segadors, es va continuar amb el guió previst.
 
Eren les 17.14 quan quatre grans pancartes van sortir des dels Jardinets de Gràcia, el carrer Casanova, el Passeig de Sant Joan i la ronda de Sant Pere. Mentre tant, els Amics de les Arts posaven la banda sonora en directe amb "Lousiana o els camps de cotó" des de l'escenari instal·lat a la Plaça de Catalunya.

 
Amb un ambient festiu, des de la fila 0, els assistents esperaven tot fent castells i amb diferents càntics com el ja tradicional "volem votar" o "independència", el desplegament de les pancartes i el moment per convertir-se en un enorme positiu fluorescent.

 
Malgrat el retard, les lones de 16x16 metres, amb una urna, un colom de la pau i dos 'Sí', es desplaçaven per quatre fileres de voluntaris mentre els assistents es posaven la samarreta i repetien, sense aturar-se, els càntics a favor de la independència.

 


Una vegada plegades les lones, una gegant estelada li va agafar el relleu i es va desplegar per la fila zero.







Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
12 de setembre de 2017, 13.05 h




#7


HUAH HUAH HUAH . . . PPOBRA PPALURDA FRANQUISTA, mira que n'arribes a ser de PPAPPANATES.


Suposo que això ho dius perquè jo vaig dir que fou Antoni de Villarroel el primer de PARLAR de capitulació.


Cal ser una ANALFABETA CRETINA per pensar que algú ignora que Villarroel NO ERA QUI per DECIDIRl la capitulació.


Tant et costa d'entendre, que amb les teves GROTESQUES sortides de to, no fas altra cosa que TORNAR-NOS a exhibir la teva IGNORÀNCIA RÀNCIA i SUPINA, que per si fos... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
12 de setembre de 2017, 11.59 h

QUIEN DECIDIO LA RENDICION DE BARCELONA EN 1714 FUERON LOS TRES COMUNES DE CATALUÑA, QUE ERAN LA DIPUTACION, EL CONSEJO DE CIENTO Y EL BRAZO ARMADO. VER LINK DEL TEXTO ORIGINAL EN CATALAN ANTIGUO..
.
https://ca.wikisource.org/wiki/Preg%C3%B3_del_Tres_Comuns_de_Catalunya_el_11_de_setembre_de_1714

EN ESTE PREGON EN EL CATALAN DE LA EPOCA, MUY PARECIDO AL ESPAÑOL, ANTES DE POMPEU FABRA SE INVENTASE "algo" MAS DIFERENCIADO, SE INDICA QUE SE PRESENTEN A LUCHAR Y QUE SI UNA HORA DESPUES DE ESE PRE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
12 de setembre de 2017, 10.59 h

Com diu el Junqueras: "Gràcies als jutges i fiscals, (i jo afegeixo "i trolls en general"), ens heu fet fet millorar i ser molt grans" !!!!!!!! Sense els fatxes mai hauriem crescut tant.

Ens veien l´1-O, i el 2 ja independents !!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Rafel C. fletxa Girona
12 de setembre de 2017, 10.17 h


#1 El 2012 dos milions, i després ha anat baixant. Alguns no hem tingut prou enteresa i malgrat ser independentistes, ens hem cansat de manifestar-nos sense que el President es decidís a fer un pas endavant.

És una cosa més que hem d'agrair a l'Artur Mas i la seva política de la puta i la Ramoneta. Jo he deixat de votar CiU-PDECAT, perquè opino que amb un president d'ERC ja seríem independents.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
12 de setembre de 2017, 09.56 h



Acabo de escoltar al sr. Millo llo següent: "JO CREC AMB LAS LLEIS"........

Aquest senyor es un HIPÓCRITA, UN MENTIDER O UN BOBO....O. TOT ALHORA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
12 de setembre de 2017, 09.40 h



Els unionistes i fatxes , no reconeixeràn mai un exit dels nostres projectes............SEGONS EL GALLEGO, LOS CATALANES HACEN COSAS........


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
mario fletxa Barna
12 de setembre de 2017, 09.13 h

Són unes fotografies magnífiques, No entenc que hi pugui haver persones( ?) que ho difamin amb ànim de fer el RIDÍCUL sense precedents. Inclòs els grans professionals de RAC 1.

CATALUNYA NO ES MEREIX AQUESTA MANCA DE RESPECTE, QUE S'ESMENARÀ L'1 Oc.!

PER EL NOU ESTAT EN FORMA DE REPÚBLICA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
12 de setembre de 2017, 08.09 h






Quin altre país europeu, compresos els que tenen UNES QUANTES DOTZENES de milions d'habitants, ha estat capaç de treure al carrer MÉS D'UN MILIÓ DE MANIFESTANTS DURANT SIS ANYS SEGUITS !!



TINGUEM MOLT PRESENT EN LA MEMÒRIA:


En 1978 la Diada Nacional va acabar amb UN MORT , assassinat a trets per la policia "democràtica" espanyola.

2010 "Som una nació, nosaltres decidim" amb 1,5 milions de manifestants a Barcelona, però atès que el 2011 només es varen manifestar unes 50.00... Llegir més