directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 13:53 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Pisarello estudiarà totes les vies possibles per facilitar l'1-O

Celebra que Sánchez defensi la continuïtat del pacte del PSC amb Colau malgrat la seva postura amb el referèndum

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El primer tinent d'alcaldia de Barcelona, Gerardo Pisarello, ha apostat aquest dimarts per estudiar totes les vies possibles per facilitar la participació l'1 d'octubre sense posar en risc la institució de l'Ajuntament ni els treballadors públics municipals, també.
El primer tinent d'alcalde de Barcelona, Gerardo Pisarello
El primer tinent d'alcalde de Barcelona, Gerardo Pisarello
© Laura Fíguls

Comparteix
   


Etiquetes
En preguntar-li directament per la possibilitat que els locals de votació siguin de la Generalitat, ha apuntat que és una qüestió que "s'ha d'explorar", i ha aprofitat per recordar que a Barcelona, més del 70% dels locals són precisament propietat del Govern i no del consistori.
 
D'altra banda, Pisarello ha celebrat que Pedro Sánchez hagi defensat la continuïtat del pacte del PSC amb BComú a la capital catalana sigui quina sigui la postura que adopti l'Ajuntament amb el referèndum.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
12 de setembre de 2017, 15.43 h

#3

A aquest qui li va dir que a Catalunya sens podia trepitjar......?

Quant vosaltres , aveu fet una manifestació com la de ahir.?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
12 de setembre de 2017, 15.35 h

#3



COC COC COCOCOCOC COC COC COC COCOCOCOC COC COC COC COC



FALTEN 19 DIES PER LA "V" VICTORIA



BYE BYE 5PA1N



SPANISH BASTARDS





Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
12 de setembre de 2017, 15.15 h

A Argentina no sé com us anomenarien, però aquí, clar i català: Sou uns cagats!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
12 de setembre de 2017, 14.29 h

Com diu el Junqueras: "Gràcies als jutges i fiscals, (i jo afegeixo "i trolls en general"), ens heu fet fet millorar i ser molt grans" !!!!!!!! Sense els fatxes mai hauriem crescut tant.

Ens veien l´1-O, i el 2 ja independents !!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
12 de setembre de 2017, 13.48 h

QUIEN DECIDIO LA RENDICION DE BARCELONA EN 1714 FUERON LOS TRES COMUNES DE CATALUÑA, QUE ERAN LA DIPUTACION, EL CONSEJO DE CIENTO Y EL BRAZO ARMADO. VER LINK DEL TEXTO ORIGINAL EN CATALAN ANTIGUO..
.
https://ca.wikisource.org/wiki/Preg%C3%B3_del_Tres_Comuns_de_Catalunya_el_11_de_setembre_de_1714

EN ESTE PREGON EN EL CATALAN DE LA EPOCA, MUY PARECIDO AL ESPAÑOL, ANTES DE POMPEU FABRA SE INVENTASE "algo" MAS DIFERENCIADO, SE INDICA QUE SE PRESENTEN A LUCHAR Y QUE SI UNA HORA DESPUES DE ESE PRE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
JCV fletxa Sta. Cristina d'Aro
12 de setembre de 2017, 13.39 h

#1 D'aquesta trepa, també coneguda pels politicastres de baixa estofa, sense ideologia, però sí grans interessos econòmics, no pel país o la ciutat, què va!!!, sinó per les seves prebendes particulars i l'afany desmesurat de poder i per a que esdevinguin populars. Tot això esdevé a la gent que mai han fet res de bo a la vida, ni mai han servit per a res, i a la política els han rebut amb els braços oberts, perquè allà no es demana ni experiència i coneixements previs.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
12 de setembre de 2017, 13.00 h

Tot menys complir el que varen prometre just abans de les eleccions.