El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Dissabte, 25 de novembre de 2017 04:43 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Nova querella contra els membres de la Mesa del Parlament

El TSJC els adverteixen del deure "d'impedir o paralitzar" qualsevol iniciativa a favor del referèndum. Evita l’acusació de malversació de moment i evita d’aquesta manera un tribunal popular

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

L'alt tribunal admet a tràmit la querella de la Fiscalia contra els membres de la Mesa del Parlament per donar llum verda a la llei del referèndum.
© Núria Julià

Comparteix
   


Etiquetes
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha notificat a la Mesa del Parlament que ha admès a tràmit la querella de la Fiscalia per la tramitació de la llei del referèndum. La notificació ha arribat a la presidenta de la cambra, Carme Forcadell, i als seus membres de JxSí Lluís Guinó, Anna Simó, Ramona Barrufet i el de CSQP, Joan Josep Nuet.
 
L'alt tribunal, que va acceptar la querella divendres, els adverteix del deure "d'impedir o paralitzar" qualsevol iniciativa que suposi ignorar o eludir la suspensió acordada". Els delictes que se'ls acusa amb aquesta nova querella són els de prevaricació i desobediència.

Carme Forcadell ha afirmat que el que es pretén és "coartar la llibertat d'expressió i el dret d iniciativa dels diputats del Parlament" i ho titlla de "fet insòlit". A més, recorda que la Mesa es nega a convertir-se en "censors".




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
14 de setembre de 2017, 13.06 h




Les CRETINADES GROTESQUES dels governs de l'estat CASPAnyol que hi ha hagut fins ara, podrien omplir mitja dotzena de volums de "L'enciclopèdia del disbarat"


Essent com són una colla de FRANQUISTES LLEUGERAMENT DISSIMULATS, les seves cretidades i necieses sempre tenen el mateix caire ultra-dretanista-dictatorial que els fa ser la RIOTA de les classes cultes d'Europa.


Tenen al capdavant el "políglota" Rajoy, que ha donat lloc a la creació d'un nou gènere audiovisual, el de "DISBARATS... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
12 de setembre de 2017, 15.40 h

#3





COC COC COC COC COCOCOCOC COC COC COC COCOCOCOC COC COC



"V" "V" "V" "V" "V" "V" "V" "V" "V" "V" "V" "V" "V" "V" "V" " V" "V" "V" "V" "V" "V"



BYE BYE 5PA1N



FUCK OFF




SPANISH BASTARDS





Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
12 de setembre de 2017, 15.02 h



JA S'ESPERABA......... PERÒ , ELS NOSTROS TAMBÈ I NO "ES XUPEN EL DIT"........


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
12 de setembre de 2017, 14.28 h

Com diu el Junqueras: "Gràcies als jutges i fiscals, (i jo afegeixo "i trolls en general"), ens heu fet fet millorar i ser molt grans" !!!!!!!! Sense els fatxes mai hauriem crescut tant.

Ens veien l´1-O, i el 2 ja independents !!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
12 de setembre de 2017, 13.36 h

LA QUERELLA NO ES CONTRA TODA LA MESA DEL PARLAMENTO REGIONAL.

ES CONTRA LOS ELEMENTOS SEPARATSTAS DE LA MESA DEL PARLAMENTO REGIONAL CATALAN QUE NO SON TODOS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Fina fletxa BCN
12 de setembre de 2017, 13.18 h

El que amb de fer és posar en marxa la llei de transitorietat juridica i declarar la DUI...Això es pitjor que una dictadura.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Claravalls fletxa Claravalls
12 de setembre de 2017, 13.05 h

Com diu la nostra Presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadel i amb tota la raó, el poble de Catalunya no permetra que cap tribunal,jutge o fiscal feixista decidexi per nosaltres.Catalans/es cal recordar una frase "les hemos destrozado la sanidad"colla de miserables assassins,reprimits i amargats...només amb això, demanem al nostre Parlament que faci la Declaració de Independència de Catalunya.Fora rates franquistes de Catalunya. Catalunya no és ni serà mai España.||*||.