directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 13:40 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La Mesa denuncia la "covardia" de l'Estat contra la llibertat d'acció del Parlament

Condemnen l'ús "indiscriminat" dels tribunals per un conflicte polític

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

La presidenta de la cambra, Carme Forcadell, i als seus membres de JxSí Lluís Guinó, Anna Simó, Ramona Barrufet i el de CSQP, Joan Josep Nuet, han comparegut en roda de premsa per denunciar l'enèsim cas de judicialització contra la mesa per admetre a tràmit la Llei del Referèndum i de Transitorietat.
La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, de perfil, amb Anna Simó
La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, de perfil, amb Anna Simó
© Núria Julià

Comparteix
   


Etiquetes
Carme Forcadell ha titllat d'ús "indiscriminat dels tribunals" l'actitud de l'Estat que, "de nou" pretén amb la fiscalia "coartar la llibertat d'acció de la cambra catalana. La presidenta denuncia que el Tribunal Constitucional vol "dictar" de què es pot parlar i de què no: "ens neguem a convertir-nos en censors a les ordres d'un govern incapaç de resoldre problemes polítics, nosaltres afavorim el debat, no el coartem".
 
La tramitació de la querella forma part de "l'escalada judicialitzadora" per "frenar" l'1-O, ha afegit Forcadell, que ha condemnat la intenció de l'alt tribunal d'imputar el delicte de malversació de fons públics per poder presentar penes de presó als representants de la Mesa.
 
Un atac contra els qui no són independentistes
 
El secretari de la Mesa, Joan Josep Nuet, ha avisat de la intenció del TC per "destrossar les nostres vides" amb la intenció d'intentar admetre el delicte de malversació de fons que el TSJC no ha admès: "la pretensió ja parla per si sola de les intencions que hi ha rere la d'un judici polític. Es vol acabar amb nosaltres, fins i tot amb els qui no som independentistes com els qui no vam votar a favor de les lleis i els qui van ser crítics amb com es va produir la tramitació".





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
12 de setembre de 2017, 16.44 h

#2
#1


Bobby...Bobby.....el pinso........el pinso.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Neus fletxa Girona
12 de setembre de 2017, 16.38 h

L'estat espanyol és refractari a la llibertat i ho ha sigut sempre. El que passa ara és una censura i caça de bruixes pitjor que la de la inquisició.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
12 de setembre de 2017, 15.43 h

#2




19 DIES PER LA "V" de VICTORIA



2-OCT............DUI !




BYE BYE 5PA1N





FUCK OFF




SPANISH BASTARDS






Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
12 de setembre de 2017, 15.39 h

#1
#2

Les teves opinions no valen una MERDA, aragoneses.

- PERQUÈ NO ETS UN CATALÀ DE BE.
- PERQUÊ ETS UN FEIXISTA.
- PERQUÈ PARLES DE NAZIS, quant la ideología nazi la tens tù.
- PERQUÈ ET REPETEIXES MES QUE UN MONO.Segurament per falta de arguments.
- PERQUÈ EMBRUTES AQUEST DIGITAL.
- PERQUÈ ETS PESAT DE COLLONS i
- PERQUÈ LA TEVA MARE, PROU PENA VA TINDRE..........


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
12 de setembre de 2017, 14.59 h

#2
#1

Aragoneses NO ET VA AGRADA LA GRAN DIADA DE AHIR....? a españa, sou incapaços de fer re semblant .......

SOLS TENIU ELS TRIBUNALS COMPRATS ............


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
12 de setembre de 2017, 14.56 h



LA COBARDIA , ES UNA DE LES QUALITATS QUE ADORNEN A UN gobierno DÉBIL I CORCAT........


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Claravalls fletxa Claravalls
12 de setembre de 2017, 13.50 h

Evidenmemt, Carme tens tota la raó, el poble de Catalunya no permetra que cap tribunal,jutge o fiscal feixista decidexi per nosaltres.Catalans/es, cal recordar una frase "les hemos destrozado la sanidad"colla de miserables assassins,reprimits i amargats...només amb això, demanem al nostre Parlament que faci la Declaració de Independència de Catalunya.Fora rates franquistes de Catalunya.Rates franquistes esteu cagades de por i foteu pudor rata podrida plena d'odi.Feixistes més que feixist... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 24   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
12 de setembre de 2017, 13.43 h

QUIEN DECIDIO LA RENDICION DE BARCELONA EN 1714 FUERON LOS TRES COMUNES DE CATALUÑA, QUE ERAN LA DIPUTACION, EL CONSEJO DE CIENTO Y EL BRAZO ARMADO. VER LINK DEL TEXTO ORIGINAL EN CATALAN ANTIGUO..
.
https://ca.wikisource.org/wiki/Preg%C3%B3_del_Tres_Comuns_de_Catalunya_el_11_de_setembre_de_1714

EN ESTE PREGON EN EL CATALAN DE LA EPOCA, MUY PARECIDO AL ESPAÑOL, ANTES DE POMPEU FABRA SE INVENTASE "algo" MAS DIFERENCIADO, SE INDICA QUE SE PRESENTEN A LUCHAR Y QUE SI UNA HORA DESPUES DE ESE PRE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
12 de setembre de 2017, 13.42 h

ESTA SRA. ROTTENMEIER CON LA CARA DE AVINAGRADA QUE TIENEN YA LO DICE TODO