directe ! a La República. N. 4061. Diumenge, 24 de juny de 2018 20:13 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] L'alcalde d'Argentona se'n fot del Gobierno i trinxa l'advertència judicial

La passa per la trituradora de papers

Comentaris 23  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Primeres reaccions a les advertències judicials que està enviant l'Estat als alcaldes que han anunciat que col·laboraran amb el referèndum de l'1 d'octubre. En aquest cas, en forma de vídeo, l'alcalde d'Argentona, el cupaire Eudald Calvo Català, ha mostrat com ha rebut el document espanyol i què n'ha fet. 
Eudald Calvo Català va ser escollit el 13 de juny de 2015 alcalde d'Argentona per al mandat 2015-2019 amb els vots favorables de la seva formació, la CUP, el PSC i ICV, a més dels d'ERC que, tot i no entrar al govern, també ha donat suport a la seva investidura.
 
No és la primera vegada que l'alcalde d'Argentona demostra amb vehemència i sense complexos la seva determinació amb el procés i en desobeir l'Estat. Ara, sense por, ha penjat al seu compte de Twitter un vídeo on es pot veure com trinxa en una trituradora l'advertència judicial que ha rebut per haver dit, com tants altres alcaldes, que donarà suport al referèndum.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#23
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
13 de setembre de 2017, 14.49 h

Ajudem els mossos a ser simpàtics

Si teniu caixes que semblen a urnes o urnes decrèpites ( associacions, sindicats...) si teniu paperetes de prova, mal tallades o tacades, els fulls relatius al referèndum que han sortit malament, cartells caducats les deixeu a la porta dels Mossos als horaris d’oficina i sobretot només als Mossos. Per la P.N. o la G.C. podeu fer córrer que hi ha material al fons d’una cova, al cim d’una muntanya, al fons d’un pou, dins una casa abandonada afegint ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
13 de setembre de 2017, 12.58 h

#20 Priango? per res del món, a diferència de tu que hauràs de veure com perds Catalunya, segueix bordant fracassat


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
13 de setembre de 2017, 12.57 h

#20 No sóc espanyol això per començar perquè no he nascut a espanya i segon es nota el teu estat de nervis, s'acosta el fatidic dia per la teva espanya que deixarà de rebre el 20% del PIB.

M'encanta veure que quan ja no sabeu que dir heu de manipular i tergiversar tractant a tothom d'espanyol quan no sabeu amb qui parleu ni sabeu d'on són. AU calla fill de puta, a mi els teus jutges s'agenollen davant meu


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Nombre fletxa Población
13 de setembre de 2017, 10.55 h

#18 Tú en concreto eres más español que el chorizo.
Qué putada eh!.... pues te jodes PRINGAO!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
13 de setembre de 2017, 10.51 h

#4 No fa por estar davant d'un jutge per una ximpleria com és intentar frenar un acte democràtic com és el referèndum. Jo de fet m'enfotaría davant de la seva cara de rotweiler castís, fins i tot em permetría el luxe de posar-em a jugar amb el movil


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
13 de setembre de 2017, 10.48 h

#3 Els catalans no som espanyols per molt que ho intenteu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
13 de setembre de 2017, 10.47 h

#1 Ui si!!! quina por uhhhhh, jo faria el mateix, ja veus quina por que fa


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
13 de setembre de 2017, 10.46 h

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, bona aquesta, exacte, ja està arxivat XD


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
13 de setembre de 2017, 10.44 h

MOLT BÉ, ÉS EL QUÈ CAL FER, ANUNCIS PER CREAR PAÜRA, A LA TRINXADORA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
13 de setembre de 2017, 10.44 h

MOLT BÉ, ÉS EL QUÈ CAL FER, ANUNCIS PER CREAR PAÜRA, A LA TRINXADORA.