directe ! a La República. N. 4062. Dilluns, 25 de juny de 2018 11:58 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Colau: "Tenim l'objectiu de facilitar la participació en l'1-O"

"La meva predisposició és participar en el referèndum", assegura l'alcaldessa de Barcelona

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

"Nosaltres farem tot el que puguem perquè es pugui garantir la participació", ha expressat diverses vegades l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, en una entrevista  a RAC1.
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, passa per davant de la guàrdia d'honors dels Mossos d'Esquadra
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, passa per davant de la guàrdia d'honors dels Mossos d'Esquadra
© Jordi Bataller

Comparteix
   


Etiquetes
"El deure de l'ajuntament és preservar la institució i els treballadors públics però també garantir el dret de tots els ciutadans". Així, Colau ha comentat que "farem tot el que sigui a les nostres mans". Preguntada de nou pels locals on exercir el dret a vot, l'alcaldessa ha repetit una vegada i una altra que "treballarem per facilitar la participació".
 
"Des de la Generalitat ens van fer un requeriment i nosaltres en vam fer un altre dient que treballaríem per preservar les institucions i els treballadors públics i també per facilitar la participació", ha ressaltat. "Tenim l'objectiu de facilitar la participació en l'1-O", ha reiterat.
 
La participació de Colau
 
"La meva predisposició és participar l'1-O", ha detallat l'alcaldessa però ha remarcat que aquest "no és el referèndum que Catalunya necessita".
 
"Creiem que les coses no s'estan fent com s'haurien de fer però crec que igualment s'ha de sortir al carrer". Colau ha explicat que la posició dels comuns s'està debatent aquesta setmana i se sabrà aquest divendres.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
13 de setembre de 2017, 18.28 h




#5


Que no sàpigues escriure ni el meu nom ni el de la meva ciutat, no em molesta.


Que siguis una MARIcONETA passiva, a mi me la sua.


Que siguis un analfabet que escriu "ACIENDA" , "coHartar" "conjuCción" i altres nombroses faltes d'ortografia, em deixa completament indiferent.


Que quan beus mitja copeta d'ANÍS EL MONO perdis el món de vista i et fiquis al llit amb el teu gos i despres et creguis que si un gos t'encula et pot deixar prenyada, m'importa ben poc.



Que quan et cre... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
remember my name fletxa recorda el meu nom
13 de setembre de 2017, 17.12 h

#5 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
13 de setembre de 2017, 13.12 h

Herman Van Rompuy, presidente del Consejo Europeo➥"El caso de Cataluña es distinto al de Escocia porque existen "restricciones constitucionales" que impiden convocar un referéndum de independencia. “Un Estado nuevo independiente sería un tercer país respecto a la UE, y los tratados, desde el mismo día de su independencia, no se aplicarían en ese territorio.”
●Embajada de los Estados Unidos de América➥ “Es un asunto interno de España y estamos profundamente comprometidos con ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Estudiant fletxa Poble Nou
13 de setembre de 2017, 11.48 h

Ja veieu el que diu la Colau /-aua, el que avans d´ahir digué que era blanc /-a, per a ella ahir era negre /-a. Però no us preocupeu Barcelonins, perquè avui.... Tatxan !!!..., avui torna a ser blanc /-a. I perquè ningú la pugui renyar demà, segur, segur, segur, la cosa serà tant fosca que dirà, lògicament que el que prevaldrà serà el negre /-a. O sigui que ningú s´amoïni, amb la Colau /-ua, tothom tindrà el seu segon de glòria, mentre ella se´n porta a casa seva una poltrona ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
13 de setembre de 2017, 10.40 h



Serà veritat...?


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
13 de setembre de 2017, 10.35 h

#1



S'escriu Cataluña en dialecte de l'opresor
Qualsevol llengua abans que el castelladre
El Llanito o el Calo, per exemple.



FALTEN 18 DIES




1-OCTUBRE "V" de VICTORIA




2-OCTUBRE........................DUI !




BYE BYE 5PA1N






SPANISH BASTARDS








Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
13 de setembre de 2017, 10.20 h

La papeleta oficial del referéndum ilegal del 1-O dice Catalunya,Cataluña y Catalonha según este escrito en catalán,español o aranés. ¿Por que hay tantos acomplejados que escriben Catalunya cuando escribimos o leemos en español? Son mas papistas que el Papa. Empecemos por lo básico. Se escribe CATALUÑA.