directe ! a La República. N. 3997. Dissabte, 21 d'abril de 2018 13:49 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Turull: "Només falta que ofereixin recompenses a qui trobi urnes i paperetes"

El conseller de Presidència assegura que l'ordre de la Fiscalia per investigar 712 alcaldes per col·laborar amb l'1-O "no aturarà el tsunami democràtic"

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El conseller de Presidència, Jordi Turull, ha reaccionat a l'ordre de la Fiscalia perquè s'investiguin 712 alcaldes per col·laborar amb l'1-O, i que els Mossos els detinguin si no compareixen.
Primer plànol del portaveu del Govern, Jordi Turull
Primer plànol del portaveu del Govern, Jordi Turull
© Rafa Garrido

Comparteix
   


Etiquetes
Amb un missatge a Twitter, el també portaveu del Govern ha escrit: "Només falta que ofereixin recompenses a qui trobi urnes i paperetes en aquest cúmul de despropòsits que no aturaran un tsunami democràtic".


El fiscal general de l'estat, José Manuel Maza, ha ordenat incoar diligències d'investigació contra els 712 alcaldes que han mostrat el seu suport a l'organització del referèndum.
 
Per això, demana a les fiscalies territorials que citin a declarar com a investigat l'alcalde de cada municipi i que, si aquest no compareix davant del fiscal, s'acordi la seva detenció i presentació davant de la fiscalia per part dels Mossos.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
13 de setembre de 2017, 18.35 h

#6



COM SERA LA DENUNCIA ?



EN GRUP ?




ESTEU ACABATS,




LA REPUBLICA CATALANA S'US MENJARA







Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
13 de setembre de 2017, 18.29 h

#6




ESCOLTA MONGOL, JA NO ENS FEU POR



ENS PASSEM LA FISCALIA PELS OUS



EL DIA 2-OCTUBRE QUAN DECLAREM LA INDEPENDENCIA



ENVOLTAREM EL PARLAMENT MES DE 500.000 PERSONES



NO HI HA MARXA ENRERA





Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
13 de setembre de 2017, 18.06 h



De MISÈRIA HUMANA, venen tots els polítics del PP o C,s.

I QUE ES POT ESPERAR D'UNS MISERABLES......?


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
13 de setembre de 2017, 18.05 h



#6




Sé que a un PPobre cretí ignorant com tu, fer-li entendre la diferència entre "delinquir en grup" i "denunciar el 75% dels alcaldes d'un país", no és possible, són uns conceptes MASSA ABSTRUSOS, MASSA SUBTILS per a que un PPOBRE DESGRACIAT FRANQUISTA COM TU HO ENTENGUI.




Au, PPalurda histèrica, ves a beure una copeta d'ANÍS EL MONO , que et calmarà una mica la pruïja anal.



he he he he . . . COM M'AGRADA DEMOSTRAR QUE AQUESTA ESCÒRIA DE L'ESCORIAL NO CONEIXEN LA ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Català amb seny fletxa Sant Cugat
13 de setembre de 2017, 17.54 h

¿Delinquir en grupo no exime de responsabilidad? Que sorpresa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
13 de setembre de 2017, 17.47 h



Per PRIMERA vegada sento algun politic -o més exactament políticA- que diu en públic, al Congreso de Diputados, en roda de premsa, que LA CONSTITUCIÓ ESPPANYOLA ÉS UNA FARSA, que es va gestar sota la pressió del franquisme.



Però no ha estat una política CATALANA, sinó la representant de Bildu, quan expressava el seu total acord amb el referendum del 1.O



Altra cosa: farts com estem del FEIXISME DESCARAT del govern de l'estat esPPanyol, que manipula el poder judicial com si fos u... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
13 de setembre de 2017, 17.42 h



Frases que demostren que "el desgobierno español", no confia en parar el REFERÈNDUM..

- Rivera: a micrófon obert: LO TIENEN JODIDO PARA PARAR EL REFERÈNDUM.

- Ministre d'interior: Serà un voto-forrendum , els castellers i otras coses.......

- Fatima Bañez: Desea a la tierra hermana de España, bla...bla.bla.......

Tenen molt poca fe en si mateixos......... I AQUÍ TENIM LA VOLUNTAT DE FERRO......


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
13 de setembre de 2017, 17.30 h



Soraya, la paraula DEMOCRACIA, a la teva boca es un sacrilegi................


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
13 de setembre de 2017, 16.47 h

Aquests és la Espanya de Berlanga. La propera serà cridar a les senyores de la neteja que estiguin alerta si veuen una urna o una papereta.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
13 de setembre de 2017, 16.37 h

Ja només els falta dir alló del far-west. 'Tindrà un judici just i serà penjat'