El digital dels que votaran #SíSí. N. 3848. Dijous, 23 de novembre de 2017 13:43 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Mastegot d'hemeroteca del PDeCAT a Colau sobre la guerra bruta contra Trias

L'alcaldessa es posa nerviosa en directe quan li recorden els episodis de la campanya municipal

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

L'ombra de la sospita sempre rodejarà la líder de Barcelona en Comú, Ada Colau, que durant la campanya municipal del 2015 va aprofitar la guerra bruta de l'Estat contra la CiU d'aleshores, sobretot contra Artur Mas i Xavier Trias, per guanyar les eleccions.
ada colau
Comparteix
   

La campanya de desprestigi a la qual va ser sotmès l'exalcalde de Barcelona, Xavier Trias, per part del diari El Mundo i de les forces mediàtiques unionistes no ha passat desapercebuda durant l'entrevista que Ada Colau ha ofert a El Món a RAC1. En el torn de preguntes dels tertulians, el periodista Francesc-Marc Àlvaro s'ha dirigit a l'alcaldessa per preguntar-li si té "problemes de consciència" pel fet que tant ella com el seu partit es beneficiessin d'aquests atacs contra Trias. Colau, visiblement nerviosa, ha respost "això és absolutament fals" per afegir ràpidament, "no tinc cap problema de consciència, no demanaré perdó a Trias. Quan hem utilitzat la guerra bruta contra Trias?", i argumentava aquestes afirmacions amb el fet que: "està tot registrat".
 
El PDeCAT de Barcelona ha aprofitat aquestes paraules sobre l'enregistrament per publicar al seu compte de Twitter la prova on l'alcaldessa en un acte amb Pablo Iglesias carrega contra Trias amb els arguments de la guerra bruta.






Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
14 de setembre de 2017, 17.20 h

#4 Hola troll. Que se t'ha passat l'arroç! Que avui publiques el mateix que ahir, tontet! Que potser el CNI no t'ha donat instruccions? Aaaaiii que t'han tret de la nómina per inútil!. Per cert, fa gracia el que ha dit el Juncker avui, no creus? Si tens alguna cosa dins del crani, estaría bé que ho fessis servir per comentar com és que un membre del PP europeu tan destacat accepta una Catalunya independent!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
14 de setembre de 2017, 12.06 h

ADA COLAU, AMB SERIOSA FACÈCIA ACABO D'ESCRIURE A EL NACIONAL DE PEPE ANTICH, I S'HA QUEDAT UN TROS TALLAT. ON DIC.- ADA COLAU SINÓ RECTIFICA LA SEVA OPINIÓ MENYSPREANT DE FACTO LA REPÚBLICA CATALANA I MARINALEDA A ANDALUSIA. DUES GRANS CLIVELLES PER VÈNCER ELS PODERS FÀCTIC (CATALANS INCLOSOS) L'ABC, LA FARÀ LA MEJOR ESPAÑOLA DEL AÑO COM HO FEU FA UNS ANYS AMB JORDI PUJOL, L'AMIC D'AZNAR.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
14 de setembre de 2017, 09.15 h

Què carai vol dir "rodejarà"?
En català, si us plau.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
JORDI fletxa GRANOLLERS
14 de setembre de 2017, 08.34 h

Es una aprofitada amb mala memòria, tant de bo no torni a ocupar un càrrec public


Valora aquest comentari:   votar positiu 25   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
14 de setembre de 2017, 01.12 h





PILONA-FRAU-COLAU, no tornara a ser mai mes alcaldesa de Barcelona,
la Republica la fara saltar




Valora aquest comentari:   votar positiu 25   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
14 de setembre de 2017, 01.06 h

#4



L'entrevista a Puigdemont a TV3 Trending Topic mundial


Aixo no hi deu que ho pari



L'1-Octubre "VICTORIA" brutal del "SI"





Valora aquest comentari:   votar positiu 23   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Fede fletxa Barcelona
14 de setembre de 2017, 00.37 h

Catalanopitecus fletxa BCN Trist transcriure una opinió del Periodico íntegrament, sense venir a conte aquí. Sigui valent i faci-ho amb paraules seves i no utilitzi la dels altres, que el fa ignorant.

Ada Colau diu tantes coses que ni se'n recorda després del que ha dit.


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
13 de setembre de 2017, 23.51 h

Somos los otros catalanes: los que cuando vamos a manifestaciones nos comportamos como personas civilizadas, los que nunca colocaremos ninguna bandera en el balcón; somos tranquilos, tolerantes, trabajadores, pacíficos, discretos y amigos de nuestros amigos; queremos tener salud, amor y trabajo, como todo el mundo; creemos en la familia y en el esfuerzo personal y no en la donación y subvención para conseguir las cosas; amamos la paz y la libertad.
Aborrecemos la corrupción, la violencia, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 26
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
13 de setembre de 2017, 22.07 h

La Colau, quan era aspirant a l´alcaldia, defensava el dreta decidir i a votar-ho tot !
Està vist que ara se li ha girat el cervell, ha perdut la memòria, i diu el contrari del que abans deia !
A veure si qualsevol dia es farà militant de la Falange......... No fora del tot impossible.................


Valora aquest comentari:   votar positiu 34   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
remember my name fletxa recorda el meu nom
13 de setembre de 2017, 21.37 h

sort que existeixen els videos, hehehehehe