El digital dels que votaran #SíSí. N. 3850. Dissabte, 25 de novembre de 2017 08:18 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Jordi Graupera deixa l'Ara: "Si ens pleguem a la por i a les coaccions, desapareixem"

"Altres amics han decidit plegar en silenci, els entenc"

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Dur comunicat de Jordi Graupera per explicar que abandona el diari Ara. Explica que deixa de col·laborar-hi perquè està en desacord amb la decisió del grup de no publicar els anuncis institucionals del referèndum de l'1 d'octubre per por a les represàlies judicials de l'Estat. 

Comparteix
   


Etiquetes
En una carta al seu web, Jordi Graupera explica per què ha comunicat a l'Ara que ja no hi vol seguir col·laborant. El fet principal és que el diari no hagi posat la publicitat institucional del referèndum i, també, la posterior comunicació que n'han fet. De fet, es queixa que l'Ara pretengui fer veure que inclou la publicitat però en format de notícia.
 
Graupera assegura no estar sol: "Amics que també s'han plantejat plegar han decidit no fer-ho per no fer mal al diari. D'altres, a esperar esdeveniments. D'altres han decidit plegar en silenci. Els entenc".
 
Assegura que aquesta decisió li dóna "l'oportunitat de poder dir les coses potser més clares que mai. És també un moment decisiu per a mi, perquè puc dir el que penso que és veritat i bo, malgrat que no em convé".
 
L'article acaba sentenciant: "penso que si ens pleguem a la por i a les coaccions, desapareixem".




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
vita brevis fletxa Banyoles
15 de setembre de 2017, 10.29 h


I jo que em creia que també eren dels que proclamem que NO TENIM POR !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
14 de setembre de 2017, 12.11 h

JORDI GRAUPERA, ÉS FIDEL A LA DEMOCRÀCIA, LA PAÜRA S'APODERA QUAN HOM, NO TÉ CONSTÀNCIA DE LA TIRANIA ESTABLERTA DE FA TRES SEGLES I ESCAIG, QUE NO S'HA ATURAT MAI, FRANCO APRENENT DE TIRANS ANTERIORS, IGUAL DE BÀRBARS I TERRORISTES, I ENCARA HI ÉS EL 20147, DARRERA ANY.SOLIDARIS AMB LES INJUSTÍCIES DISFRESSADES DE DEMOCRÀCIA. AJUDAREM AL POBLE ESPANYOL A VÈNCER LA TIRANIA.,


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
14 de setembre de 2017, 10.44 h

Gràcies, Graupera; jo i la meva família ens vam subscriure a l'ARA així que aparegué; ens va doldre molt la mort prematura del seu impulsor i director; ara en una reunió de família hem decidit que, si no hi ha una rectificació d'aquesta decisió, no renovarem la subscripció. El nostre país no es mereix aquesta profunda decepció.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
14 de setembre de 2017, 10.05 h

#1

A ver si desapareces tu, que eres como una mosca cojonera......


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
14 de setembre de 2017, 10.04 h



Molt be Graupera, coherent amb les teves idees i paraules.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
13 de setembre de 2017, 23.39 h



#7

Pithecus, és a dir, MICO, sí que ho ets. Ben al contrari, de català NO EN TENS RES, TARAT FARSANT !!


Mira petit DESGRACIAT MENTIDER, més fals que l'ex-ministre Fernández Diaz::

1.- Les vostres manifestacions FRAANQUISTES, on mai no hi falten les banderes franquistes pre-constitucionals, no compten amb més de 1.000 manifestants. Nosaltres, amb MÉS D'UN MILIÓ, i com va dir Joan Tardà el 27 oct.2016 al Congreso de Di-puta-2 i ha repetit avui la representant d'ERC, , NO HEM TRENC... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
13 de setembre de 2017, 23.11 h

Somos los otros catalanes: los que cuando vamos a manifestaciones nos comportamos como personas civilizadas, los que nunca colocaremos ninguna bandera en el balcón; somos tranquilos, tolerantes, trabajadores, pacíficos, discretos y amigos de nuestros amigos; queremos tener salud, amor y trabajo, como todo el mundo; creemos en la familia y en el esfuerzo personal y no en la donación y subvención para conseguir las cosas; amamos la paz y la libertad.
Aborrecemos la corrupción, la violencia, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
13 de setembre de 2017, 23.04 h





#4



QUINA NAU VOLS ABANDONAR, ppOBRA ppALURDA FRANQUISTA , SI TU NO HAS PUJAT A CAP EMBARCACIÓ EN LA TEVA P... VIDA !!




HUAH HUAH HUAH HUAH . . . QUIN PPEDANT, PPOBRETA !! HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! * !! !!






Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
remember my name fletxa recorda el meu nom
13 de setembre de 2017, 20.40 h

#4 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
13 de setembre de 2017, 20.37 h

que pena me dais


grifols, ara . . . . .las ratas abandonan el buque



JUA JUA JUA JUA