El digital dels que votaran #SíSí. N. 3848. Dijous, 23 de novembre de 2017 21:21 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La Guardia Civil tanca a la força el web Referendum.cat

S'ha personat a la seu de l'empresa que l'allotja

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Fa pocs minuts, la Guardia Civil s'ha personat a Malgrat de Mar ciutat on l'empresa CDMon hi té la seu. Aquesta companyia és l'encarregada d'allotjar el web de la generalitat que s'havia habilitat per a donar tota la informació del referèndum de l'1 d'octubre. Ja està censurada i tancada.
referendum.cat
El web del referèndum tancat

Comparteix
   


Etiquetes
Tal com ha pogut saber directe!cat en exclusiva, la Guardia Civil s'ha presentat a les dependències de CDMon i ha fet tancar el web de la Generalitat www.referendum.cat. De fet, ja es pot comprovar que el web està caigut. Una vegada més, l'embat de l'Estat no afluixa i en aquest cas els mateixos cossos policials s'han desplaçat per a tancar a la força un web informatiu del referèndum.

Alguns usuaris, amb previsió, n'havien fet una còpia i ara es pot trobar EN AQUEST ENLLAÇ o també EN AQUEST ALTRE



COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
14 de setembre de 2017, 09.58 h



EM TORNAT A LA ÈPOCA FRANQUISTA...?

QUIN RIDÍCUL D'españa.........NO ES PENSA-BAN QUE AQUÌ ESTARÍEN PREPARATS PER TORNAR-LA A OBRIR........?

Teniu unes lleis MOLT SOSPITOSES..... NO TENIU RES MES españa..........!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
JORDI fletxa GRANOLLERS
14 de setembre de 2017, 08.37 h

Quina vergonya que les forces armades segueixin actuant cada dia en un front diferent contra Catalunya


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
quimet forner fletxa Liberanda est Barcino
14 de setembre de 2017, 00.08 h

#6 Es refereix a la prohibició sobre un parlament electe, sobre la seva mesa o la seva presidència perquè pugui senzillament debatir sobre cap tema ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
13 de setembre de 2017, 23.03 h

El otro día los golpistas también cerraron a la fuerza el Parlament.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Pep fletxa Barcelona
13 de setembre de 2017, 21.08 h

Això és pitjor que una dictadura perquè fa veure que és una democràcia sense ser-ho.
No hi ha cap jurista que ho pugui denunciar ja a la Haia, l'ONU i tribunals internacionals?
Espanya s'ha tret la careta per qui encara es pensava que era una democràcia.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Pep fletxa Barcelona
13 de setembre de 2017, 21.06 h

Això és pitjor que una dictadura perquè fa veure que és una democràcia sense ser-ho.
No hi ha cap jurista que ho pugui denunciar ja a la Haia, l'ONU i tribunals internacionals?
Espanya s'ha tret la careta per qui encara es pensava que era una democràcia.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
13 de setembre de 2017, 20.45 h

Us imagineu a un guàrdia civil o policia local dir-li al seu pare o la seva dona, que vol anar a votar, que no li deixa?

Us imagineu el jardí que li espera quan torni a casa i la seva dona l'esbronqui de mala manera?

Oi que no pot ser? Doncs vinga, som-hi que falten 17 dies!


"Treballarem amb imparcialitat": els observadors internacionals de l'1-O no fan cas al TC.
Daan Everts, líder de la missió, assegura que es posaran en contacte amb "institucions, partits i individus" i que emetran u... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
ERC fletxa BCN
13 de setembre de 2017, 20.29 h


Carles Puigdemont ✔ @KRLS
La web del referèndum està disponible des d'una altra adreça. Entreu a través d'aquest enllaç
https://www.ref1oct.cat

Oriol Junqueras ✔ @junqueras
Conjurats. http://Ref1oct.cat
7:56 PM - Sep 13, 2017


https://www.ref1oct.cat/