El digital dels que votaran #SíSí. N. 3848. Dijous, 23 de novembre de 2017 13:46 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Els EUA obren la porta a reconèixer Catalunya: "No interferirem i treballarem amb el Govern que en surti"

Malgrat ser un assumpte intern d’Espanya, el Departament d’Estat dels EUA ha assegurat que no interferiran i treballarem amb el Govern que en surti

Comentaris 36  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

La portaveu del Departament d’Estat dels EUA, Heather Nauert ha assegurat Units que no "interferiran" i "treballarem amb el Govern que en surti". Una novetat molt important en aquesta mena de declaracions, un canvi estratègic a pocs dies de la visita del president espanyol, Mariano Rajoy amb el president americà Donald Trump.

Comparteix
   


Etiquetes
Roda de premsa del Departament d’Estat dels EUA amb els mitjans internacionals

Cop d’efecte i sorpresa pel canvi en aquesta mena de declaracions, "el referèndum, des del punt de vista dels EUA, és un assumpte intern". Ara bé,  " els EUA no interferiran en qüestions nacionals" i que deixaran que "el govern d'allà i la seva gent ho resolguin i treballarem amb qualsevol Govern o entitat que en surti".
 




 
 
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#36
14 de setembre de 2017, 12.27 h

#17

Calmat feixista, que se et nota HIPERVENTILAT........


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
14 de setembre de 2017, 11.57 h

#13 Ves mentint dades, és l'únic que et queda per fer, Aragonesis. Hahahahahahahahahaha, mira que n 'arribes a ser d'idiota i monogllic hahahahahahahahaha, et penses que no sé que ets tu?


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
14 de setembre de 2017, 11.54 h

Espanya no es cansa de rebre òsties per totes bandes? deu ser que els excita els hi va le sado com l'aragonesis amb els seu novio


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
14 de setembre de 2017, 09.34 h

#28

Spain-rate, T'HAS ENTERAT.....? .......EUA dona suport a Catalunya.

I TU CALMAT, PERQUÈ ÚLTIMAMENT S'ET NOTA HIPERVENTILAT......


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
MIGUEL ROMUALDO = FASCISMO ANALFABETO fletxa MIGUEL ROMUALDO = EL HOMBRE DE LAS COLCHAS NEPTUNO !!
14 de setembre de 2017, 09.10 h


#25
#28 CEJIJUNTO PALURDO CON BOINA DE ACEMILERO HISPÁNICO Miguelito Romualdo, dos puntos (uno encima del otro) :


EL DIA QUE TU ESTUPIDEZ SEA MENOR QUE TU ANALFABETISMO, ME LLAMAS Y TE PAGARÉ UN CARAJILLO DE MAGNO EN LA CANTINA DE LA CASA-CUARTEL DONDE TE CRIASTE Y DONDE SIGUES VIVIENDO PARASITANDO LA PENSION DE VIUDEDAD DE TU POBRE MADRE.




Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
14 de setembre de 2017, 08.37 h


20 #22 #25 #28 Mira aquesta dona del video. No t'agrada més que els 4 gitanos als que pagues perquè et donguin pel sac? Apa, Miguelitu Ronaldu, no ho veus que només de llegir el titol amb la PECHÁ DE REÍ, ja ningú és tan ruc de llegir les teves estupideses? Quanta feina INÚTIL que et dones, mariconeta exhibicionista i masoquista.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
14 de setembre de 2017, 08.33 h


#20
#22
#25
#28 Ui, que pechá de reí, oi, Miguelitu? quanta pechá de reí, ooooh , tens una pechá de reí que no se pué aguantá, eh, marieta indigna? no et fa vergonya ser una maricona exhibicionista? que siguis homosexual respectable ningú t'ho criticarà, però que mariconegis així, demostrant les ànsies del teu cul, ens fa fàstic i t'ho criticarem.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
14 de setembre de 2017, 07.21 h



#5 #6 #7 #8 #9 #10 #12 #13 #14 #15 #17 #20 #22 #25 #28 = MIGUEL ROMUALDO = MICAELA ROMULDA= LA REINA DE LES CONILLETES ESPPANTADISSES FRANQUISTES I ANALFABETES.



Ha escrit QUINZE llargs, pesats i estúpids comentaris que estic segur NO HA LLEGIT NINGÚ .


QUINZE comentaris = més de la meitat del total dels que hi ha. AIXÒ ÉS PURAA HISTÈRIA !!


HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH . . . MICAELAAAAAA A A A A !! !! !! !!



MICAELA ROMUALDAAAAAA A A AA A A !!!! . . . HUAH HUAH HUAH HUAH . . ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
« ¡¡¡ "Qué PECHÁ de REÍ que m'ehtoy PEGANDO" !!! » ... ... ... amb la PERSECUCIÓ-IMPLACABLE, JUDICIALITZACIÓ i PENALITZACIÓ dels CEBALLUTS dels sepaRATES !!! ... ... ... fletxa ... ... ... [=t'ho dic en "CATALANO-ANDALÚ" ... : "OHÚ...QUIN FART de RIURE !!! " ] ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
14 de setembre de 2017, 02.02 h

#27 ...El alcalde de Batea plantea convocar un "referéndum"

para que esta localidad tarraconense de 2.000 habitantes

cercana al límite con Teruel ...

se SEPARE !!!

de CATALUÑA !!!

y se incorpore a ARAGÓN !!!

(=Joaquim Paladella ya ha hecho una petición oficial para reunirse con el subdelegado del Gobierno en Tarragona, Jordi Sierra, y también ha solicitado entrevistarse con el 'president', Carles Puigdemont).


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
14 de setembre de 2017, 01.49 h




Joaquim Paladella, alcalde de Batea (PSC), si a Catalunya es vota, tambe es
votara a Batea.