El digital dels que votaran #SíSí. N. 3850. Dissabte, 25 de novembre de 2017 08:17 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

L'alcaldessa de Badalona denuncia que la delegació del Gobierno "truca treballadors públics per intimidar i amenaçar-los"

Dolors Sabater alerta que aquestes trucades són per intentar "prohibir actes" i perquè no es col·labori amb el referèndum

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

L'alcaldessa de Badalona, Maria Dolors Sabater, ha alertat que té "constància" de "trucades intimidatòries" de part de la delegació del govern espanyol a Barcelona per intentar "prohibir actes", i perquè no es col·labori amb el referèndum.
dolors sabater, badaloan
Dolors Sabater, alcaldessa de Badalona / ACN

Comparteix
   


Etiquetes
En declaracions a Catalunya Ràdio, durant un debat amb altres alcaldes que també han estat citats a declarar per la Fiscalia -per donar suport al referèndum-, Sabater ha denunciat que el subdelegat del govern espanyol a Barcelona, Emilio Ablanedo Reyes, "ha trucat un treballador" de Badalona per dir-li que, si col·labora amb la cessió d'un espai per fer actes sobre l'1-O, estarà "incorrent en un delicte".
 
D'altra banda, l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, ha explicat que el cap de la policia municipal ja ha rebut la notificació per "anar a buscar les urnes" del referèndum.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
JORDI fletxa GRANOLLERS
15 de setembre de 2017, 09.29 h

Gràcies Alcaldessa, ets un exemple de persona normal


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
14 de setembre de 2017, 17.07 h

NO SABEN FER RES MÉS. LES AGRESSIONS, QUAN CONVÉ SANGUINÀRIES,HAN ESTRUCTURAT EL REINO D'ESPANYA, AMB LA "UNIDAD DE EXPLOTACIONS UNIVERSAL" I EL RACISME DEL "JUSTO DERECHO DE CONQUISTA" DE CIVILITZACIÓ NI LA CONEIXEN, DEMOCRÀCIA I ESTAT DE DRET, NOMÉS PEL SEU CLAN DEL REI A TOTS ELS QUE L'ACOMBOIEN. L'ESPANYA OFICIAL ÉS UNA FRACÀS HUMANITARI.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
14 de setembre de 2017, 15.13 h

#3

Perdona, a mes DE GALLEC....FRANQUISTA.......

I de gallecs n'han de tota mena, però ell EN ESTAT PUR........UN GRAN DEFECTE.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
14 de setembre de 2017, 15.08 h

#3

Peró si es la veritat......... I AMB ELL ES UN GRAN DEFECTE......!! O no coneixes cap gallec amb estat pur...?

Doncs josi i de ben aprop.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
14 de setembre de 2017, 13.51 h

O sigui que qui amenaça els funcionaris de Mataró és el ¨gobienno ajpaÑol ¨. Vaja no en volia saber d´altra !!
Ara resulta que l´immaculat ¨gobienno ajpaÑol ¨, ara es dedica a coaccionar funcionaris, ell que ¨era el defensor de la democràcia ¨. Ell que exigia a la Generalitat que no ho fes (i no ho fa) als seus funcionaris.

Com sempre ajpaÑa és EL REI DELS INCOMPLIMENTS EUROPEUS.
Anem-nos-en d´ajpaÑa el més ràpid que puguem !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
14 de setembre de 2017, 13.00 h




Les CRETINADES GROTESQUES dels governs de l'estat CASPAnyol que hi ha hagut fins ara, podrien omplir mitja dotzena de volums de "L'enciclopèdia del disbarat"


Essent com són una colla de FRANQUISTES LLEUGERAMENT DISSIMULATS, les seves cretidades i necieses sempre tenen el mateix caire ultra-dretanista-dictatorial que els fa ser la RIOTA de les classes cultes d'Europa.


Tenen al capdavant el "políglota" Rajoy, que ha donat lloc a la creació d'un nou gènere audiovisual, el de "DISBAR... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
14 de setembre de 2017, 12.41 h


#2 El mal de Rajoy no li ve de ser gallec. Li ve de ser FRANQUISTA.

De gallecs, com de catalans o d'esquimals o de metges o de botiguers, N'HI HA DE TOTA MENA, DE FEIXISTES I DE DEMÒCRATES, DE RUCS I D'INTELLIGENTS.

Cal que aprenguem a respectar les altres nacionalitats oprimides per Castella.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
14 de setembre de 2017, 12.10 h



Rajoy: Gallego en estado puro: INDECISO...SIBILINO....ASTUTO Y "a verlas venir"........


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Synera fletxa Barcelona
14 de setembre de 2017, 11.27 h

Denunciïn a la màfia en acció.

Amenaçar és un delicte.

Europa ha de saber aquestes pràctiques d'un Estat hereu del franquisme que perpetua el seu règim