El digital dels que votaran #SíSí. N. 3907. Diumenge, 21 de gener de 2018 07:45 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

Human Rights està alerta de "qualsevol abús de poder o violència" de l'Estat contra Catalunya

S'aglutinen les mirades internacional sobre el cas català

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

L'ONG especialitzada en drets humans afirma que no té cap opinió sobre la independència de Catalunya o el referèndum.
© Alba Garcia Àvila

Comparteix
   


Etiquetes
ACN Brussel·les .- Human Rights Watch (HRW) està "monitoritzant la situació" a Catalunya per si hi ha "qualsevol abús de poder o violència". Així ho ha assegurat aquest dijous a l'ACN Andrew Stroehlein, Director de Mitjans a Europa de l'ONG novaiorquesa, especialitzada en la defensa dels Drets Humans. Amb tot, Stroehlein ha remarcat que l'organització "no pren cap posicionament sobre la independència de Catalunya o la celebració del referèndum".

En una piulada a Twitter dimecres, Stroehlein va preguntar-se si el fiscal espanyol "amenaça amb arrestar centenars d'alcaldes pro-referèndum a Catalunya". HRW, per ara, s'absté de fer més comentaris sobre la situació a Catalunya, ja que els seus informes sempre es basen en recerca pròpia sobre el terreny.


"Human Rights Watch no pren cap posicionament sobre la independència de Catalunya o la celebració del referèndum, però estem monitoritzant la situació per qualsevol abús de poder o violència", ha indicat Stroehlein.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
alerta fletxa castelldefels
15 de setembre de 2017, 09.29 h

Lo teneis fácil, quien no quiera estar aquí ya sabe lo que hacer, carretera y manta ancha es castilla según dice el chascarrillo esssspañññññol


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
14 de setembre de 2017, 17.39 h

Ara si que l'han cagat els idiotes del gobierno, que vagin fent, a Estrasburg els espera o el Haya


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
14 de setembre de 2017, 16.45 h

#9




BUP BUP BUP BUP BUP BUP BUP BUP BUP BUP BUP BUP BUP BUP BUP




SENTIU COM BORDA EL GOSSET, DEU SER RAÇA "CANIJO CASTELLANO"




VISCA JUNKERS, VISCA LA MARE QUE ET VA PARIR



JA ERA HORA QUE DIGUESSIS LA VERITAT




SAPS QUE FALTEN 15 DIES i GUANYARA EL "SI"




PER AIXO JA VAS APLANAT EL CAMI






BYE BYE SPANISH BASTARDS





Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
14 de setembre de 2017, 16.38 h

#8




CCOCOCOCOC COCOCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOCOC



QUE TAL GALLINETA, HAS SENTIT AL JUNKERS:" SI GUAYA EL "SI" ACCEPTAREM


CATALUNYA COM ESTAT"



HUAS HUAS HUAS HUAS HUAS HUAS HYAS HUAS HYAS HYAS HUAS HUAS HUAS




1-OCTUBRE VICTORIA ESPATARRANT DEL "SI" AMB UN 64%



2-OCTUBRE................................DUI !




BYE BYE SAPANISH BASTARDS







Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
« ¡¡¡ "Qué PECHÁ de REÍ que m'ehtoy PEGANDO" !!! » ... « ¡¡¡ "una PECHÁ de REÍ que NO-NO se PUÉ AGUANTÁ" !!! » ... [=amb la PERSECUCIÓ-IMPLACABLE, JUDICIALITZACIÓ i PENALITZACIÓ dels CEBALLUTS dels sepaRATES !!! ]... ... ... fletxa ... ... ... [=el COP-de-Estat del "PRUSÉS" dels sepaRATES d'EMBORNALS i CLAVEGUERES...GRINYOLA més que una GRAMOLA !!! ] ... [=t'ho dic en "CATALANO-ANDALÚ" ... : "OHÚ...QUIN FART de RIURE !!! " ] ... ... ... ... ... ... ...
14 de setembre de 2017, 16.33 h

#10 ...Els Batlles de les viles-catalanes es rebel.len CONTRA la GenCat-sepaRATA !!!

Los Ayuntamientos que dicen “NO-NO” al BUTIFARRéndum !!!

del puigTONTÓN = CEBALLUT i sepaRATA d'EMBORNALS i CLAVEGUERES !!!

...suman ya el =51%= del POBLE-CATALÀ !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
« ¡¡¡ "Qué PECHÁ de REÍ que m'ehtoy PEGANDO" !!! » ... « ¡¡¡ "una PECHÁ de REÍ que NO-NO se PUÉ AGUANTÁ" !!! » ... [=amb la PERSECUCIÓ-IMPLACABLE, JUDICIALITZACIÓ i PENALITZACIÓ dels CEBALLUTS dels sepaRATES !!! ]... ... ... fletxa ... ... ... [=el COP-de-Estat del "PRUSÉS" dels sepaRATES d'EMBORNALS i CLAVEGUERES...GRINYOLA més que una GRAMOLA !!! ] ... [=t'ho dic en "CATALANO-ANDALÚ" ... : "OHÚ...QUIN FART de RIURE !!! " ] ... ... ... ... ... ... ...
14 de setembre de 2017, 16.32 h

#9 ... El alcalde de Batea plantea convocar un "referéndum"

para que esta localidad tarraconense de 2.000 habitantes

cercana al límite con Teruel ...

se SEPARE !!!

de CATALUÑA !!!

y se incorpore a ARAGÓN !!!

(=Joaquim Paladella ya ha hecho una petición oficial para reunirse con el subdelegado del Gobierno en Tarragona, Jordi Sierra, y también ha solicitado entrevistarse con el 'president', Carles Puigdemont).


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
« ¡¡¡ "Qué PECHÁ de REÍ que m'ehtoy PEGANDO" !!! » ... « ¡¡¡ "una PECHÁ de REÍ que NO-NO se PUÉ AGUANTÁ" !!! » ... [=amb la PERSECUCIÓ-IMPLACABLE, JUDICIALITZACIÓ i PENALITZACIÓ dels CEBALLUTS dels sepaRATES !!! ]... ... ... fletxa ... ... ... [=el COP-de-Estat del "PRUSÉS" dels sepaRATES d'EMBORNALS i CLAVEGUERES...GRINYOLA més que una GRAMOLA !!! ] ... [=t'ho dic en "CATALANO-ANDALÚ" ... : "OHÚ...QUIN FART de RIURE !!! " ] ... ... ... ... ... ... ...
14 de setembre de 2017, 16.20 h

#8 ... JA s'ha ACABAT la "BROMA" del COP-de-Estat del "PRUSÉS" !!!

QUIN FÀSTIC dels CEBALLUTS dels sepaRATES d'EMBORNALS i CLAVEGUERES !!!

¡¡¡ Qué "MALA-FOLLÁ" que tienen los ZOQUETES de los sepaRATAS de ALCANTARILLAS y CLOACAS !!!

¡¡¡ Qué "MALA-PIPA" que tienen los ZOQUETES de los sepaRATAS de ALCANTARILLAS y CLOACAS !!!

¡¡¡ Qué "MALAHEH" que son los ZOQUETES de los sepaRATAS de ALCANTARILLAS y CLOACAS !!!

¡¡¡ "OHÚ"... QUIN FART i QUIN TIP de RIURE !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
« ¡¡¡ "Qué PECHÁ de REÍ que m'ehtoy PEGANDO" !!! » ... « ¡¡¡ "una PECHÁ de REÍ que NO-NO se PUÉ AGUANTÁ" !!! » ... [=amb la PERSECUCIÓ-IMPLACABLE, JUDICIALITZACIÓ i PENALITZACIÓ dels CEBALLUTS dels sepaRATES !!! ]... ... ... fletxa ... ... ... [=el COP-de-Estat del "PRUSÉS" dels sepaRATES d'EMBORNALS i CLAVEGUERES...GRINYOLA més que una GRAMOLA !!! ] ... [=t'ho dic en "CATALANO-ANDALÚ" ... : "OHÚ...QUIN FART de RIURE !!! " ] ... ... ... ... ... ... ...
14 de setembre de 2017, 16.02 h

#4 ... QUIN FÀSTIC dels CEBALLUTS dels sepaRATES d'EMBORNALS i CLAVEGUERES !!!

¡¡¡ Qué "MALA-FOLLÁ" que tienen los ZOQUETES de los sepaRATAS de ALCANTARILLAS y CLOACAS !!!

¡¡¡ Qué "MALA-PIPA" que tienen los ZOQUETES de los sepaRATAS de ALCANTARILLAS y CLOACAS !!!

¡¡¡ Qué "MALAHEH" que son los ZOQUETES de los sepaRATAS de ALCANTARILLAS y CLOACAS !!!

¡¡¡ "OHÚ"... QUIN FART i QUIN TIP de RIURE !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
14 de setembre de 2017, 15.47 h

#5

Li podem demanat a Julian, que ens digui qui es aquest MEMO ............ feixista.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
14 de setembre de 2017, 15.45 h



DONCS A HUMAN , SE LI GIRA FEINA..........