El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 07:13 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Caos i desorganització a la Guardia Civil per l'excés d'agents a Catalunya

A més, aquest any, el cos assoleix la xifra rècord en suïcidis

Comentaris 63  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

La improvisació amb la qual està actuant l'Estat espanyol contra Catalunya i el seu desig de votar ha quedat palès una vegada més amb la gestió de la Guardia Civil. Resulta que el constant enviament d'agents a Catalunya s'està fent d'una manera caòtica i amb una falta de previsió i organització pròpies d'un país de pandereta. El cos, molest, reclama un millor tracte als superiors i un millor salari.
© Laura Cortés

Comparteix
   


Etiquetes
Canvi de decisió d'última hora
 
Més de 200 agents havien de canviar de destí el 10 de setembre. Però, de cop i volta, se'ls va comunicar que finalment no abandonarien Catalunya. Això va crear una onada de queixes i malestar perquè molts dels policies ja havien saldat els seus contractes de lloguer o havien iniciat el trasllat dels seus béns. Alguns s'han hagut de quedar a casa d'amics i dormir en sofàs i menjadors, tal com explica elconfidencial.com.
 
Dormir al terra d'un gimnàs
 
Per acabar-ho d'adobar, una brigada de 40 guàrdies civils d'elit han hagut de dormir al terra d'un gimnàs per falta d'habitacions i llits i espai on allotjar-se. Això va passar almenys durant la nit del dimarts 12 de setembre de 2017 al dimecres 13, a Sant Andreu de la Barca. Ni matalàs ni coixí, van pernoctar en sacs de dormir. La decisió la van prendre els comandaments de la comandància del municipi del Baix Llobregat.
 
Rècord de suïcidis
 
Tot i tenir un pla de prevenció, el cos de la Guardia Civil ha rebut una notícia negativa que impacte directe. Eldiario.es explica que aquest any s'han registrat 14 casos de suïcidis, el nombre més elevat dels últims cinc anys. El 2016 van ser 12, vuit el 2015 i nou el 2013. Una xifra preocupant que evidenciaria les mancances del cos i la pressió i estrès no tractats.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#63
JCV fletxa Sta. Cristina d'Aro
15 de setembre de 2017, 17.05 h

A mi només em preocupa que, entre una cosa i altra, a Catalunya s'estan aplegant massa uniformes verds i blaus fosc, com mai s'havia vist. I no ho dic per por, sinó com a fet real.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#62
boicot a Tecnotapi ... BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI !!
15 de setembre de 2017, 15.48 h



... #55 = Miguel Romualdo, el hombre-mujer de las COLCHAS DE NEPTUNO !!


MIGUEL ROMUALDO INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA
Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fue... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#61
boicot a Tecnotapi ... BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI !!
15 de setembre de 2017, 15.48 h



... #55 = Miguel Romualdo, el hombre-mujer de las COLCHAS DE NEPTUNO !!


MIGUEL ROMUALDO INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA
Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fue... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#60
15 de setembre de 2017, 15.35 h



#55 = Miguel Romualdo, la mariquita histérica franquista ( y locaa i daada pol c...)


MIGUEL ROMUALDO INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA
Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#59
15 de setembre de 2017, 15.33 h




. . . #55 = Micaela Romualda, la mariquita histèrica franquista


MIGUEL ROMUALDO INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA
Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera uno... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#58
15 de setembre de 2017, 15.32 h



#55 = Miguela Romualdosa



MIGUEL ROMUALDO INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA
Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así que alguno de vosotros se p... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#57
15 de setembre de 2017, 15.30 h



#7 #8 #9 . . . #47 #48 #49 = Miguel Romualdo


MIGUEL ROMUALDO INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA
Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así que a... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#56
15 de setembre de 2017, 15.30 h



#7 #8 #9 . . . #47 #48 #49 = Miguel Romualdo


MIGUEL ROMUALDO INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA
Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así que a... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#55
«·CORDÓFONOS de cuerda FROTADA, PULSADA, PERCUTIDA y PIZZICATO·» ... «·clavecín (=clave, clavicímbalo, clavicémbalo, gravicémbalo, cémbalo...), ViolonChelo (=violoncello, chelo, cello...), Espineta, VIRGINAL, VIOLA da GAMBA, VIOLA da BRACCIO...» ... ... . fletxa ... ... ... «...TiORBA, ArchiLAÚD, ViHUELA, FíDULA, ZANFONíA, ORGANISTRVM, SALTERIO, CíMBALO, CíTARA, CLAViCORDiO, DOBRO, SiTAR...» ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
15 de setembre de 2017, 15.30 h

#49 ...La Policia Local de Vitoria...

SUSPENDE acto-proETARRA...
de... la CUP !!!

¡¡¡Bien-Hecho!!!

¡¡¡FELICITACIONES!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#54
15 de setembre de 2017, 15.23 h



#7 #8 #9 . . . #47 #48 #49 = MIGUE ROMUALDO , la marieta paràsita franquista

MIGUEL ROMUALDO INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA
Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se... Llegir més