directe ! a La República. N. 4057. Dimecres, 20 de juny de 2018 09:15 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

La CUP i ERC denuncien identificacions i requisa de material de campanya

La tradicional enganxada de cartells arreu de Catalunya ha comportat les primeres actuacions policials

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

La CUP i ERC han denunciat a través d'alguns dels seus comptes de Twitter que durant la nit de dijous a divendres policies locals, Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil han identificat persones i han requisat material de campanya del referèndum de l'1-O.
Membres de la JERC encartellant
Membres de la JERC encartellant
© Twitter @JERCbll

Comparteix
   


Etiquetes
Els incidents s'han registrat coincidint amb l'inici de campanya, durant la tradicional enganxada de cartells arreu de Catalunya, a poblacions com Montcada i Reixac, Cerdanyola, Ripollet, Masquefa, Figueres, Llagostera, Premià de Mar i les Cases d'Alcanar. Aquestes han estat les primeres actuacions que s'han fet seguint les directrius de la Fiscalia, que va ordenar que no es permetés cap acció amb l'objectiu de col·laborar en la celebració del referèndum. Tot i així, fonts dels Mossos d'Esquadra han assegurat que no han retirat material de la campanya de l'1-O.
 
ERC ha denunciat que a Montcada i Reixac (Vallès Occidental) la Policia Local ha requisat material de campanya, escudant-se en què complien ordres directes de la Fiscalia General de l'Estat. Així ho han denunciat fonts de les JERC a través de les xarxes socials.

 
Els fets han passat aquest dijous al vespre coincidint amb l'inici de la campanya, quan una patrulla va aturar un grup de persones al carrer Bogatell de la localitat i els van requisar una escombra, un cubell i material per enganxar els cartells.

 
Els agents van identificar els membres del partit, tres d'ells d'ERC i un de les JERC. ERC forma part de l'equip de govern de Montcada i Reixac, juntament amb Círculo de Montcada i ICV-EUiA, formació que ostenta l'alcaldia en la figura de Laura Campos. La batlle d'aquesta ciutat ha mostrat el seu suport en la celebració del referèndum.
 
A les Cases d'Alcanar (Montsià), agents de la Guàrdia Civil s'han emportat a la caserna de Sant Carles de la Ràpita tres persones de la CUP que participaven en la campanya. Allà, les han identificat i les ha deixat anar.

 
A Cerdanyola, els cupaires han denunciat que els Mossos i la Guàrdia Urbana han identificat la regidora de la CUP Eli Vila quan penjava cartells de la campanya de l'1-O. Els agents han identificat la regidora i s'han endut un cartell de mostra.





COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
Pepitu fletxa Vendrellot
16 de setembre de 2017, 17.45 h

Las papeletas, las urnas y la propaganda la tenemos en GIBRALTAR haber si teneis COLLONS de ir a buscarlas FANTASMAS


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Somiserem fletxa Països Catalans
15 de setembre de 2017, 15.27 h


#6 No li fotis cas, és l'Aragoneses, i quan beu una copeta d'anís el Mono ja no s'aguanta els pets.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Julià T. fletxa Catalunya triomfant
15 de setembre de 2017, 15.05 h

#4
#5 T'has tornat boig o tornes a estar borratxo? Aquè ve aquest comentari estúpid?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
15 de setembre de 2017, 13.14 h

QUIEN DECIDIO LA RENDICION DE BARCELONA EN 1714 FUERON LOS TRES COMUNES DE CATALUÑA, QUE ERAN LA DIPUTACION, EL CONSEJO DE CIENTO Y EL BRAZO ARMADO. VER LINK DEL TEXTO ORIGINAL EN CATALAN ANTIGUO..
.
https://ca.wikisource.org/wiki/Preg%C3%B3_del_Tres_Comuns_de_Catalunya_el_11_de_setembre_de_1714

EN ESTE PREGON EN EL CATALAN DE LA EPOCA, MUY PARECIDO AL ESPAÑOL, ANTES DE POMPEU FABRA SE INVENTASE "algo" MAS DIFERENCIADO, SE INDICA QUE SE PRESENTEN A LUCHAR Y QUE SI UNA HORA DESPUES DE ESE PRE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
15 de setembre de 2017, 13.14 h

QUIEN DECIDIO LA RENDICION DE BARCELONA EN 1714 FUERON LOS TRES COMUNES DE CATALUÑA, QUE ERAN LA DIPUTACION, EL CONSEJO DE CIENTO Y EL BRAZO ARMADO. VER LINK DEL TEXTO ORIGINAL EN CATALAN ANTIGUO..
.
https://ca.wikisource.org/wiki/Preg%C3%B3_del_Tres_Comuns_de_Catalunya_el_11_de_setembre_de_1714

EN ESTE PREGON EN EL CATALAN DE LA EPOCA, MUY PARECIDO AL ESPAÑOL, ANTES DE POMPEU FABRA SE INVENTASE "algo" MAS DIFERENCIADO, SE INDICA QUE SE PRESENTEN A LUCHAR Y QUE SI UNA HORA DESPUES DE ESE PRE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Esparta fletxa Les Termopiles.
15 de setembre de 2017, 12.10 h

Aixo s'arregla rapid, anirem en grups de 200 persones a penjar els cartells, com en temps de l'OTAN.

A ver si tienen cojones de pedirnos la documentacion.!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
15 de setembre de 2017, 11.17 h











JUNKERS VISCA LA MARE QUE ET VA PARIR !!!!!!!!!!!!





















Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Synera fletxa Barcelona
15 de setembre de 2017, 10.58 h

El poble haurà de posar a ratlla a la policia local faixista quan arribi la República.

Contra el poble i el seu Parlament NO SI JUGA. La fiscalía NO ÉS NINGÚ.