directe ! a La República. N. 4057. Dijous, 21 de juny de 2018 02:48 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Maza: "estan enganyant a milers de catalans que estan com abduïts"

El fiscal general de l'Estat adverteix que els qui participin en les meses durant l'1-O poden delinquir

Comentaris 26  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

El fiscal general de l'Estat, José Manuel Maza, ha advertit aquest divendres que els qui participin en les meses del referèndum d'independència de Catalunya convocat per al pròxim 1 d'octubre pot delinquir.
© Pol Solà

Comparteix
   


Etiquetes
Ho ha fet saber en declaracions a la COPE en ser preguntat a què s'enfrontaran els qui rebin una citació per ser vocal o president de taula per a aquest referèndum i decideixi acudir.
 
El fiscal general ha comentat que "estan enganyant a milers de catalans que estan com abduïts i als qui tracten de convèncer que aquests fets tenen cobertura legal quan són delictes i confio que el referèndum no se celebri".




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#26
Pepitu fletxa Vendrellot
16 de setembre de 2017, 17.42 h

Estamos induidos por los de GIBRALTAR jajajajaja giripollas VISCA LA TERRA LLIURE DE MALA GENT PP / PSC /CS


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
16 de setembre de 2017, 13.03 h

Abduits? això no és competència dels extraterrestres? senyor Maza, nosaltres som humans, no alienígens, s'ha confós, revisi el decret intergalàctic


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
JCV fletxa Sta. Cristina d'Aro
16 de setembre de 2017, 12.18 h

#21 Vull fer-lo palès que, no entenc la vostra manera d'escriure. Sí, en la forma que redacteu els vostres comentaris. I això us ho dic a Vós i a molts d'altres que pul·luleu en aquests fòrums, per escriure comentaris amb interlineats amplíssims entre paràgraf i paràgraf. Això, apart de tocar els pebrots als demés usuaris, és de mal educat. Sí, us ho repeteixo per si no ho haveu entès: ÉS DE MAL, MOLT MAL EDUCAT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
JORDI fletxa GRANOLLERS
16 de setembre de 2017, 09.25 h

Jo obeeixo al Govern de Catalunya i al seu Parlament, no soc súbdit del invasor que ens roba cada dia des de fa mes de 300 anys.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
15 de setembre de 2017, 21.33 h



Maza, estàs en disposició de donar llisons.....? JO CREC QUE NO, QUE TENS ALGUNA COSA PENDENT. !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
15 de setembre de 2017, 19.53 h

#15




CONTINUA, MARMOTA, ET QUEDEN QUINZE DIES


L'1-OCTUBRE ET FOTAREM PELS MORROS LA VICTORIA


DEL "SI" AMB UN 64% DELS VOTS




2-OCTUBRE.......................INDEPENDENCIA







BYE BYE MARMOTA, REINA DELS "PALOMOS" ES-PATRAÑOLS








BYE BYE SPANISH BASTARDS




















Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Jordi Estelada fletxa Castellvell
15 de setembre de 2017, 18.42 h

Els centenars de milers de catalans que ens vam manifestar a la Diada estem adduïts? Va home va, aquest tio, a més de franquista i ajudant de corruptes, és la mòmia de Tutanmamón ressuscitada de les 7 plagues d'Egipte.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
15 de setembre de 2017, 18.34 h




#15


HUAH HUAH HUAH ,. . . ja RIUREM !! el més curt i analfabet de tots , el PPobre Bejota, ha tornat !!


Ha abandonat el segon nick que usava, i ara torna a ser Bejota, BJ, Burro Jamelgo, i amb una mica de sort ens tornarà a obsequiar amb aquells INEFABLES "Nota Bene" que ens feien riure fins el paroxisme.


Per als lectors "nous" que no el coneguessin:


COMPROVEU ,en el mateix article, amb dos comentaris IDÈNTICS, EL SEU CANVI DE NIK DE BEJOTA A LLUÍS , EN POCS MESOS: com.39 i ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Marta fletxa Sabadell
15 de setembre de 2017, 17.49 h

Juas !!! Ai que em pixo !!! Però quin nivellazzzo que té aquest individu !!!

Visca Catalunya lliure !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
JCV fletxa Sta. Cristina d'Aro
15 de setembre de 2017, 17.00 h

#13 Estic totalment d'acord amb Vós. Si aquesta gent, els que fan de jutge, i que suposadament han d'impartir la llei, és molt trist que es converteixin en mercenaris, lacais i gossos de presa d'aquella gent que està abduïda (aquests si que estan abduïts, i des de fa anys i panys) per una idea feixista heretada d'un assassí i exterminador, i no parlo pas només d'en francu, que també, sinó d'un borbó del 1714.