El digital dels que votaran #SíSí. N. 3867. Dimecres, 13 de desembre de 2017 00:37 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El Suprem obliga a la Generalitat a seguir enviant l'informe de despeses a Moncloa

L'alt tribunal rebutja la petició del Govern perquè no implica "cap perjudici irreparable"

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Oriol Junqueras va deixar d'enviar l'informe ahir mateix emparant-se amb la llei del referèndum
Oriol Junqueras i Cristóbal Montoro conversen abans que s'iniciï la reunió del Consell de Política Fiscal i Financera
Oriol Junqueras i Cristóbal Montoro conversen abans que s'iniciï la reunió del Consell de Política Fiscal i Financera

Comparteix
   


Etiquetes
El Tribunal Suprem ha rebutjat la petició de la Generalitat de suspendre cautelarment l'obligació imposada pel govern espanyol d'informar setmanalment a Hisenda de la despesa, una mesura que busca controlar les partides pressupostàries del Govern per evitar que es destinin al referèndum.
 
Ahir, el vicepresident del Govern i conseller d'Economia i Hisenda, Oriol Junqueras, va comunicar al seu homòleg espanyol, Cristobal Montoro, que no enviarà més informes setmanals de despeses, emparant-se en la Llei del Referèndum.
 
L'alt tribunal considera que l'aplicació de la mesura no causa cap perjudici "irreparable" ni impossibilitaria executar una eventual sentència anul·latòria. L'executiu català va recórrer al juliol la mesura del govern de Rajoy davant del Suprem i, com a mesura cautelar, va demanar la suspensió cautelar de l'obligació d'informar dels comptes setmanalment.
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
16 de setembre de 2017, 09.44 h



I a nosaltres qui ens passa comptes....?

JO DESCONFIO I VULL NÚMEROS CLARS, PERQUÈ PENSO QUE ELS MEUS DINERS HAN ANAT A LA BUTXACA DE CORRUPTES I A CAMPANYES MOLT I MOLT SOSPITOSES.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
15 de setembre de 2017, 16.58 h

#2 Hahahahahahahahahahaa, no xato no, no és el seu cap, en Junqueres no te superiors més que el president de la Generalitat.

En Trapero? hhahahhahahahahahaha, no t'han dit mai a casa o l'escola que has d'apendre a llegir la lletra petita? qui ho ha dit que en Trapero requisi urnes? XD!!!, se li va dir que investigués i informés i a més tot passarà pels mossos abans, hauries d'apendre a llegir millor, és la diferència entre una persona amb nivell i un analfabet, com és el teu cas


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
15 de setembre de 2017, 16.56 h

Pfffff!!!! i? el Suprem pot dir missa o predicar al dessert, el govern català farà el que cregui més convenient, així que el que digui Montoro & cia ens la sua


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
15 de setembre de 2017, 16.14 h

#2

Santiago....Santiago....que cada día te veo mas tonto.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
15 de setembre de 2017, 14.25 h












JUNKERS, VISCA LA MARE QUE ET VA PARIR !!!!!!!!!!























Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
15 de setembre de 2017, 14.22 h







EL TRIBUNAL SUPREM ?


SUPREM AMB JUTGES VENUTS A LA GURTEL DE LA GESTA-PP-O


QUE ROBEN ALS PALOMOS ES-PAÑATAS




1-OCTUBRE VICTORIA ACLAPARADORA DEL "SI" AMB UN 64% DELS VOTS




2-OCTUBRE....................................DUI !!!!!!!!!!!!!!!!!!











BYE BYE SPANISH BASTARDS














Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Santi fletxa Barcelona
15 de setembre de 2017, 13.33 h

No es su homólogo, es su jefe.
Estoy deseando que Trapero de las órdenes para detener a estos nacionalistas fanáticos.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 17
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
15 de setembre de 2017, 13.09 h

QUIEN DECIDIO LA RENDICION DE BARCELONA EN 1714 FUERON LOS TRES COMUNES DE CATALUÑA, QUE ERAN LA DIPUTACION, EL CONSEJO DE CIENTO Y EL BRAZO ARMADO. VER LINK DEL TEXTO ORIGINAL EN CATALAN ANTIGUO..
.
https://ca.wikisource.org/wiki/Preg%C3%B3_del_Tres_Comuns_de_Catalunya_el_11_de_setembre_de_1714

EN ESTE PREGON EN EL CATALAN DE LA EPOCA, MUY PARECIDO AL ESPAÑOL, ANTES DE POMPEU FABRA SE INVENTASE "algo" MAS DIFERENCIADO, SE INDICA QUE SE PRESENTEN A LUCHAR Y QUE SI UNA HORA DESPUES DE ESE PRE... Llegir més