El digital dels que votaran #SíSí. N. 3817. Dimarts, 24 d'octubre de 2017 00:27 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

L'Estat persegueix els diaris digitals que han publicitat el referèndum

La Guàrdia Civil entra a les redaccions de El Punt Avui, Vilaweb, Racó català i El Nacional

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El TSJC va demanar a la Guàrdia Civil que elaborés un llistat de tots els mitjans que feien publicitat del referèndum. 
campanya, referendum
© Generalitat de Catalunya

Comparteix
   


Etiquetes
Al llarg de tota la tarda, efectius de la Guàrdia Civil s'han personat a les redaccions de diversos mitjans de comunicació catalans que fan publicitat per l'1-O. Han entrat, els han deixat una notificació i han marxat. 

Ho ha explicat en el seu compte de Twitter el director adjunt de Cultura i Espectacles d'"El Punt Avui", Miquel Riera. 


Ahir, a petició de la Fiscalia, el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) va demanar a la Guàrdia Civil que fes una llista dels mitjans de comunicació que tenien als seus portals l' anunci de campanya de la Generalitat sobre el referèndum. 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
Pepitu fletxa Vendrellot
16 de setembre de 2017, 17.30 h


COLLONS que valientes estos caballeros "panyoles" vestidos con uniforme verde oliva buscando tonterías mientras GIBRALTAR sigue fuera de ESPAÑA y no hacen nada con lo chulos que son con el PUEBLO CATALAN a que no tienen CULLONS para juntarse con los legias e ir a invadir GIBRALTAR a que NO?? giripollas VISCA LA TERRA LLIURE DE MALA GENT PP/PSC/Cs


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
16 de setembre de 2017, 16.09 h

Let the Catalans vote to stop living in an absolutist country and be able to do so in a new democratic state like the future Republic of Catalonia.

Democracy will always prevail!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
16 de setembre de 2017, 16.02 h

La publicitat del referèndum als mitjans, protegida per la llibertat d'expressió.

El jurista Josep Jover recorda que el Tribunal Suprem va situar el 2010 els anuncis dins de l'àmbit de protecció del dret fonamental i que l'1-O encara no està jutjat.
No és tant obvi que el TSJC pugui dur a terme la censura requerida per la Fiscalia. Com recorda el jurista Josep Jover, la publicitat en si mateixa forma part de l'àmbit protegit pel dret fonamental a la llibertat d'expressió d'acord amb el... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
16 de setembre de 2017, 11.10 h

#4
Fen el subnormal,aragoneses, no fas cap gracia......I TU NO ETS UN CATALÀ DE BE.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
antifeixista fletxa Catalunya
16 de setembre de 2017, 10.53 h

El banc JP Morgan aconsella de vendre bons espanyols, ja que la situació ‘posa a prova els límits de l’ordre polític i legal a Espanya’.
Un cop de mà realista que ens ve des de fora.
Visca l´1-O !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
16 de setembre de 2017, 09.43 h




Nosotros semos los CATALANES DE BERDÁ, PORQUE PA SER CATALAN HAY QUE HABLAR EN CASTEYANO Y DEFENDER ESPAÑA CONTRA ESOS DOS MIYONES DE PERROS CATALANES QUE NO SE DEJAN ESPAÑOLIZAR.


Y si firmo Catalanopitecus no es porque yo sea un chimpancé catalan, sinó porque insulto a los catalanes tal como me enseñó uno de los clientes que se follan a mi madre por 5€ (bueno, ahora desde que tiene la sífilis, solo por 3€)


CATALANES DE BERDÁ , ESTAIS CONMIHIGO ?

-ZI XEÑOOOOO !!


HUAH HU... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
16 de setembre de 2017, 09.00 h

Somos los otros catalanes: los que cuando vamos a manifestaciones nos comportamos como personas civilizadas, los que nunca colocaremos ninguna bandera en el balcón; somos tranquilos, tolerantes, trabajadores, pacíficos, discretos y amigos de nuestros amigos; queremos tener salud, amor y trabajo, como todo el mundo; creemos en la familia y en el esfuerzo personal y no en la donación y subvención para conseguir las cosas; amamos la paz y la libertad.
Aborrecemos la corrupción, la violencia, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
15 de setembre de 2017, 20.17 h

El 988 va néixer, políticament, Catalunya quant Borrell II desobeí al rei franc i trencà les relacions i es va auto-proclamar sobirà de les terres catalanes. Aquell mateix any, Borrell II es va negar a renovar el pacte de vassallatge amb el nou rei francès, Hug Capet, i va instaurar la independència de fet dels territoris sota el seu poder. Amb aquest acte, Catalunya va néixer de facto.

Existia espanya?


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
15 de setembre de 2017, 19.31 h

TREIEU ELS QUARTOS DEL BANC ABANS DEL CORRALITO!!.