El digital dels que votaran #SíSí. N. 3905. Divendres, 19 de gener de 2018 10:19 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Movistar censura els seus usuaris l'accés al nou web del referèndum

Anuncia via Twitter que no poden accedir a la pàgina www.ref1oct.eu

Comentaris 36  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

La censura informativa sobre el referèndum de l'1 d'octubre no és només cosa de l'Estat espanyol i la seva maquinària, també hi participen empreses com la de Movistar que via Twitter ha explicat a un usuari que han prohibit l'accés a la nova pàgina web del referèndum.
Imatge corporativa de Movistar
Imatge corporativa de Movistar
© Movistar

Comparteix
   


Etiquetes
Responent a un usuari de la xarxa que es queixava que no podia accedir al web www.ref1oct.eu, el compte oficial de Movistar ha respost: "Sentim les molèsties, però no és possible accedir a aquest web per ordres judicials. Salutacions". L'usuari ha aprofitat per preguntar quins serveis més tenia restringits, el que Movistar ha respost "no hi ha cap restricció".





COMENTARIS fletxa taronja

item
#36
Àlex fletxa Salt
17 de setembre de 2017, 23.27 h

Sembla que Jazztel també ha blocat les pàgines...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
Pepitu fletxa Vendrellot
17 de setembre de 2017, 19.13 h

Yo me sentí muy agustito cuando devolví el recibo de Moviestar y Vodafone teneis que hacer lo mismo no pasa nada por 200 e no te meten al juzgado no les merece la pena todos a devover los recibos de estas empresas tan miseras VISCA LA TERRA LLIURE DE MALA GENT PP /PSC / Cs


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
joddi fletxa Barcelona
17 de setembre de 2017, 14.15 h

Amb fets com aquests, queda demostrada la qualitat professional del seus dirigents, doncs és el contrari del que haurien de fer uns bons directius per acaramel·lar a nous potencials i possibles clients.

Te més ressonància negativa les errades que mil encerts. Aquest fet els hi costarà un "pastón" amb anuncis per convèncer als usuaris de que son els millors amb tot.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
joddi fletxa Barcelona
17 de setembre de 2017, 14.03 h

Per això i altes, amb vaig donar de baixa i amb vaig passar a Jaztel


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
17 de setembre de 2017, 10.14 h

Fachastar encara recorda quan es deia CompaÑia Telefónica NaZional de eSSppaÑa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
16 de setembre de 2017, 21.56 h

#10 Però és fixe o te tant fixe com movils?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Cosme fletxa Lleida
16 de setembre de 2017, 20.22 h

entran en aquesta url no cal fer res mes:
referendum.pirata.cat


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
16 de setembre de 2017, 19.51 h

Utilitzant el navegador TOR us salteu aquesta prohibició per tot el morro. JAJAJAJAJA. No en tenen ni idea.

Espanyols, votarem i pel cul us donarem.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
16 de setembre de 2017, 15.52 h

#13

bobby...BOBBY...... SI-SI...TENEIS MIEDO.... LO DEMUESTRA EL HECHO DE QUE NO TE DESENGANCHAS DE ESTAS PÁGINAS.

Perdoneu la cruesa.......PERO NI COMES, NI MEAS NI CAGAS..........


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
16 de setembre de 2017, 15.50 h

Using this extension I can easily browse blocked websites. It's not a VPN service, it's an official Google extension.

https://chrome.google.com/webstore/detail/data-saver/pfmgfdlgomnbgkofeojodiodmgpgmkac