El digital dels que votaran #SíSí. N. 3815. Dissabte, 21 d'octubre de 2017 12:33 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La Generalitat torna a driblar la censura contra l'1-O de l'Estat

Obre un compte de Twitter per promocionar tota la informació vetada

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Els primers tuits informen de com es pot accedir a les webs relacionades amb el plebiscit utilitzant rèpliques.
© Rafa Garrido

Comparteix
   


Etiquetes
ACN Barcelona .- El Govern ha posat en marxa aquest diumenge el twitter oficial del referèndum de l'1 d'octubre. A @ref1oct, la Generalitat demana ajuda per difondre informació sobre la convocatòria de l'1 d'octubre després que les principals operadores de telefonia hagin bloquejat l'accés a les webs relacionades amb el plebiscit. "Canal oficial de Twitter del referèndum d'autodeterminació de Catalunya", posa l'anunciat del perfil amb imatge de fons de l'anunci de l'encreuament de vies censurat als mitjans. Els primers 9 tuits de @ref1oct informen de com es pot accedir des de l'estat espanyol a les webs del referèndum i garanties.cat utilitzant un proxy i rèpliques, a banda de retuits de piulades del president de la Generalitat, Carles Puigdemont, el vicepresident del Govern i conseller d'Economia, Oriol Junqueras, de la CUP o de l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau. Des del compte de Twitter es demana als seguidors que en facin la "màxima difusió".



COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
Marc fletxa Granollers
26 de setembre de 2017, 22.45 h

#4 Blabla bla viva españa porque me siento Español.... jajajaj tus 5 primeras palabras ya aburren... jajajaj pk escribes tanto si solo lo leeras tu? Venga sigue así pudriéndote a voluntad...jjjj


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
18 de setembre de 2017, 12.00 h

EL GOVERN CATALÀ, ÉS MAGNÍFIC, AMB LA PREVISIÓ DE TOTA LA TIRANIA DESFERMADA PEL REINO ESPANYOL, HO DEMOSTRA, ENDAVANT SERÀ LA DEMOCRÀCIA DEL POBLE I DONAREM SUPORT A TOTS ELS DEMÒCRATES ESPANYOLS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de setembre de 2017, 07.36 h



#4

No em sorprèn la teva conducta, mico que voldries ser català i no ho ets, la teva conducta de no respondre als meus arguments i continuar repetint les mentides intencionades que va publicar "El Periódico".


No em sorprèn perquè sé que els que teniu la desgràcia d'haver nascut de mare prostituta i pare pedòfil mai no heu tingut ningú que us ensenyi a comportar-vos amb ètica i a diferenciar el bé del mal.


Així que, en primer lloc vull fer-te saber el meu menyspreu, no pas pe... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
................. fletxa :::::::::::::::::::::::
17 de setembre de 2017, 23.54 h

#4 borratxo drogat estupid


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
17 de setembre de 2017, 23.42 h

Somos los otros catalanes: los que cuando vamos a manifestaciones nos comportamos como personas civilizadas, los que nunca colocaremos ninguna bandera en el balcón; somos tranquilos, tolerantes, trabajadores, pacíficos, discretos y amigos de nuestros amigos; queremos tener salud, amor y trabajo, como todo el mundo; creemos en la familia y en el esfuerzo personal y no en la donación y subvención para conseguir las cosas; amamos la paz y la libertad.
Aborrecemos la corrupción, la violencia, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Alex fletxa Barcelona
17 de setembre de 2017, 15.29 h

https://github.com/GrenderG/referendum_cat_mirror