El digital dels que votaran #SíSí. N. 3907. Diumenge, 21 de gener de 2018 07:45 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

[Vídeo] Espectacular defensa de l'1-O a Madrid mentre Podemos i IU callen

L'acte al Teatro del Barrio queda molt petit davant l'allau d'assistents

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

L'Estat espanyol ha creat un gran problema difícil de solucionar, el referèndum d'autodeterminació de l'1 d'octubre està despertant tots els demòcrates d'Espanya que, com avui s'ha vist a Madrid, ha provocat llargues cues en l'acte a favor del dret a decidir dels catalans.
Prop d'un miler de persones a les immediacions del Teatro del Barrio de Madrid, on s'ha celebrat l'acte de suport a l'1-O
Prop d'un miler de persones a les immediacions del Teatro del Barrio de Madrid, on s'ha celebrat l'acte de suport a l'1-O
© Roger Pi de Cabanyes

Comparteix
   


Etiquetes
Les imatges parlen per si soles, el 15M sembla aixecar-se de nou en forma de referèndum a Catalunya. Les mostres de solidaritat a Madrid contrasten amb el silenci de Podemos i IU que en lloc de donar suport a la votació, mitjançant les veus dels seus líders, Pablo Iglesias, Echenique i Garzón, recomanin que "si ells fossin catalans, no anirien a votar l'1-O".










COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
18 de setembre de 2017, 11.57 h

DINS LA METRÒPOLI, A LAVAPIES, EL POBLE ESPANYOL RECLAMA LA 3a. REPÚBLICA I A FAVOR DE LA REPÚBLICA CATALANA, BANDERES DE LA LLIBERTAT (ESTELADES), I CANTANT L'ESTACA COM A SEGÓVIA, ELS COMUNEROS GRANS PARLAMENTS A FAVOR DEL SI L'-O,, SANCHEZ GORDILLO, A TERRASSA AMB LA CUP, ENS MOSTRA QUE TÉ PENJADA L'ESTELADA A L'AJUNTAMENT, AMB POQUES DÈCADES, HA ACONSEGUIT ATUR ZERO, I CASES MAGNÍFIQUES PER 15 EUROS MENSUALS, EL PSOE, AL GOVERN ANDALÚS DIU QUE EL CONTRACTE AMB EL DUQUE DEL INFANTADO... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
18 de setembre de 2017, 09.50 h

#3

Están amb el nom de catalanopitecus, o semblant.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de setembre de 2017, 07.33 h




#9



No em sorprèn la teva conducta, mico que voldries ser català i no ho ets, la teva conducta de no respondre als meus arguments i continuar repetint les mentides intencionades que va publicar "El Periódico".


No em sorprèn perquè sé que els que teniu la desgràcia d'haver nascut de mare prostituta i pare pedòfil mai no heu tingut ningú que us ensenyi a comportar-vos amb ètica i a diferenciar el bé del mal.


Així que, en primer lloc vull fer-te saber el meu menyspreu, no pas... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
................. fletxa :::::::::::::::::::::::
17 de setembre de 2017, 23.51 h

#9 borratxo drogat


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
17 de setembre de 2017, 22.57 h

Somos los otros catalanes: los que cuando vamos a manifestaciones nos comportamos como personas civilizadas, los que nunca colocaremos ninguna bandera en el balcón; somos tranquilos, tolerantes, trabajadores, pacíficos, discretos y amigos de nuestros amigos; queremos tener salud, amor y trabajo, como todo el mundo; creemos en la familia y en el esfuerzo personal y no en la donación y subvención para conseguir las cosas; amamos la paz y la libertad.
Aborrecemos la corrupción, la violencia, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
17 de setembre de 2017, 22.05 h



#6

Gràcies, Observer, per passar-nos aquest enllaç https://www.youtube.com/watch?v=ywDfj4T9mVc .


(només cal clicar-hi al cim per poder-lo visionar a youtube)




Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
17 de setembre de 2017, 21.59 h



Veig que en aquesta notícia, l'histèric esPPanyolam esvalotat no hi ve a fotre cullerada , "per què serà?"



HUAH HUAH HUAH HUAH . . . L'escòria de l'Escorial quan veu manifestacions populars com aquesta, segur que pateixen una diarrea de cavall.



HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! * !! !!




Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Observer fletxa Catalonia
17 de setembre de 2017, 21.20 h

Hi ha algú que encara no ha vist l´anunci del referèndum de l´1-O ?... Visioneu-lo aquí


https://www.youtube.com/watch?v=ywDfj4T9mVc


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
17 de setembre de 2017, 19.37 h


#2 Perdona, company, però has estat a punt de fer-me dir unes paraules ofensives. Em retinc.

Què et penses que són tota aquesta gent que té el VALOR de manifestar-se a Madrid a favor del dret a decidir? De dretes, potser?

La dreta espanyola és el govern, el PP i el PSOE, igual que la dreta catalana no és la CUP sinó CiU-PDECAT, però no aquests manifestants dels que parla la notícia, que seguríssim que són tots d'esquerres.

No et sembla una SORTIDA DE TO que el dia que uns mile... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Observer fletxa Catalonia
17 de setembre de 2017, 19.28 h

Avui els trolls són al garatge a que els arreglin els ploms fosos durant la setmana passada, i de pas els fan un implant amb adoctrinament nazional-feixista. A veure si així encara poden durar les dues setmanes que els queden. Un cop passat aquest temps els llençaran a les escombraries, sense poder-los aprofitar ni un sol cargol.

Com que són material subvencionat per la FFF...., ja fa temps que estan amortitzats.