El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 23:36 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La Guàrdia Civil celebra la incautació d'1,3 milions de cartells, díptics i fulletons proreferèndum

En una empresa de distribució de propaganda de les comarques de Barcelona

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- La Guàrdia Civil ha confiscat aquest diumenge 1,3 milions de cartells, díptics i fulletons de promoció del referèndum en una empresa de distribució de propaganda situada en una localitat de les comarques de Barcelona, segons ha informat el cos en un comunicat. Asseguren que és la intervenció de material més important que s'ha fet fins ara, després de tres dies de campanya per l'1 d'octubre. Els agents s'han endut cartells de la Generalitat promocionant el referèndum, també cartells de la CUP i material que crida al vot del Sí.

Comparteix
   


Etiquetes
Fins ara s'havien intervingut gairebé un milió i mig de materials de promoció de l'1-O i també planxes per imprimir-lo. Segons la Guàrdia Civil, els cartells, díptics i fulletons confiscats en l'operació d'aquest diumenge estaven empaquetats en palets i a punt per ser distribuïts. L'actuació s'ha fet "sense cap problema d'ordre públic", segons el cos.
 
Al comunicat, la Guàrdia Civil considera que trobar al mateix lloc material de la Generalitat promocionant el referèndum i cartells que insten directament a votar Sí "revela la convergència d'esforços i unitat d'acció de les dues dinàmiques", com ja havia passat en operacions anteriors. En aquest cas, la novetat és que també s'han intervingut cartells de la CUP.
 
En concret, s'han confiscat 700.000 fulletons informatius i 130.000 cartells pel Sí al referèndum; 370.000 díptics amb el logotip Generalitat que corresponen a la campanya institucional per l'1-O i 138.000 cartells de la CUP amb el text 'Sí, per fer-los fora' amb imatges de Felip VI, Mariano Rajoy, Jordi Pujol i Fèlix Millet.





COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
BEJOTA fletxa bcn
18 de setembre de 2017, 18.21 h

CATALUÑA
El Financial Times considera que ninguna proclamación de la independencia de Cataluña tendría "legitimidad política".
Economía
8.000 empresas han abandonado Cataluña en los últimos diez años
El desafío secesionista y la elevada presión fiscal impulsan la deslocalización hacia otras autonomías .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
18 de setembre de 2017, 09.47 h

#10

Pitecus. Em vols dir de quines manifestacions parles, perquè no se os veu per enlloc........ VOSALTRES UTILITZEU JUTGES I FISCALS DUBTOSOS. Això son les vostres manifestacions...... LA COVARDIA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
18 de setembre de 2017, 09.45 h

#3 Ah si? a on la veus? perquè les empreses privades fan la seva féina mentres el govern espanyol està nerviós i es comporta com un macarra de barri marginal, nose pas qui és el que està nerviós, si el govern català que va fent sense problemes o el govern espanyol que veu cada vegada més a prop la fi del seu manteniment?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
18 de setembre de 2017, 09.43 h

Cap problema, una altre empresa ho farà, el govern espanyol i la seva poli són els que queden en evidència i en ridiícul davant de tothom


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de setembre de 2017, 07.28 h



#10

No em sorprèn la teva conducta, mico que voldries ser català i no ho ets, la teva conducta de no respondre als meus arguments i continuar repetint les mentides intencionades que va publicar "El Periódico".


No em sorprèn perquè sé que els que teniu la desgràcia d'haver nascut de mare prostituta i pare pedòfil mai no heu tingut ningú que us ensenyi a comportar-vos amb ètica i a diferenciar el bé del mal.


Així que, en primer lloc vull fer-te saber el meu menyspreu, no pas p... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
................. fletxa :::::::::::::::::::::::
17 de setembre de 2017, 23.47 h

#10 deixa les drogues


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
17 de setembre de 2017, 22.42 h

Somos los otros catalanes: los que cuando vamos a manifestaciones nos comportamos como personas civilizadas, los que nunca colocaremos ninguna bandera en el balcón; somos tranquilos, tolerantes, trabajadores, pacíficos, discretos y amigos de nuestros amigos; queremos tener salud, amor y trabajo, como todo el mundo; creemos en la familia y en el esfuerzo personal y no en la donación y subvención para conseguir las cosas; amamos la paz y la libertad.
Aborrecemos la corrupción, la violencia, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
17 de setembre de 2017, 21.54 h


A #7 hi ha uns quants lapsus calami, un dels quals vull esclarir. On diu "enamorad" la "a" final d' "enamorada" no s'ha marcat. Aquest teclat ja és molt vell i si no pitjo fort les tecles no les marca, També on diu "haien" havia de ser "haVien".


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Observer fletxa Catalonia
17 de setembre de 2017, 21.35 h

#3 La frustració la tindràs tu i els teus el 1-O, al voltant de les 10 o 11 de la nit..... Si ara vomiteu, no sé què fareu en aquell moment en què sapigueu el resultat desfavorable a les vostres tesis !


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
17 de setembre de 2017, 21.29 h



#3 A on t'haies amagat, PPobra PPalurda franquistaa? Té , recordes que aquest estiu un sargent i 10 "numeros" de la guàrdia civil varen ser declarats culpables de suborns . . . http://www.rtve.es/noticias/20170706/diez-guardias-civiles-del-aeropuerto-gran-canaria-culpables-exigir-sobornos/1577300.shtml .

Sé que la notícia et sap g... Llegir més