El digital dels que votaran #SíSí. N. 3811. Dimecres, 18 d'octubre de 2017 00:25 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

La Guàrdia Civil confisca més material relacionat amb el referèndum

Els registres s'han fet ara en una empresa situada en un polígon de Sabadell

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

La Guàrdia Civil ha intervingut aquest dilluns material relacionat amb el referèndum en una nau situada a Sabadell, segons han confirmat fonts de l'institut armat.
© Laura Cortés

Comparteix
   


Etiquetes
L'operatiu s'està duent a terme aquest matí en una empresa situada al carrer Bernat Metge, número 32, de Sabadell, a pocs metres de la C-58.

La Guàrdia Civil ha arribat a les 7 del matí a l'empresa Enquadernacions Rovira amb una ordre judicial per accedir amb la voluntat de buscar material vinculat amb el referèndum. "Han confiscat els díptics amb què estàvem treballant del referèndum, eren dues piles amb més de 100.000 unitats en total", ha explicat David Rovira, gerent de la companyia.

Material de campanya
 
Es tracta de material de campanya amb el timbret de la Generalitat en què s'hi podia veure la imatge de les vies bifurcant-se, amb un cantó en català i l'altre en castellà. "Els agents han entrat a donar una ullada per veure si havíem amagat alguna cosa, m'han demanat les planxes i els hem explicat que aquí no imprimim, ens han confiscat els palets, han aixecat acta i m'han identificat a mi com a gerent", ha afegit Rovira.
 
Poc després la policia judicial ha fet acte de presència al lloc i s'ha endut en un camió el material. L'operatiu ha durat poc més d'una hora i mitja.

1,3 milions de cartells confiscats 
Aquest cap de setmana, els agents van confiscar 1,3 milions de cartells, díptics i fulletons de promoció del referèndum en una empresa de distribució de publicitat situada en una localitat de les comarques de Barcelona.

Concretament, es van endur cartells de la Generalitat promocionant el referèndum, de la CUP i material que cridava a votar a favor del Sí.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de setembre de 2017, 15.10 h



#4

Insisteixo en repetir-te que aquestes preguntes -diem-ne misericordiosament- avorrides i sense sentit que tu et fas, als catalans no crec que en trobis gaires que els interessi.


Potser, repeteixo, si preguntéssis entre els clients del puticlub on es prostitueixen ta mare i tes germanes, potser sí que trobries algún borratxet al qui el tema li interessés i n'estigui al corrent.


Jo de tu, si tanta curiositat et fa, provaria entre aquests o entre els teus clients.Fins i tot per ta... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
BEJOTA fletxa bcn
18 de setembre de 2017, 15.07 h

CATALUÑA
El Financial Times considera que ninguna proclamación de la independencia de Cataluña tendría "legitimidad política"

Economía.
8.000 empresas han abandonado Cataluña en los últimos diez años
El desafío secesionista y la elevada presión fiscal impulsan la deslocalización hacia otras autonomías.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
18 de setembre de 2017, 15.06 h

#4




catalufo amb señññ de Sant Cagat (a les calces)



UI UI UI UI UI UI UI UI UI UI UI que no arribo al water



DODOTIS, DODOTIS, DODOTIS, DODOTIS, DODOTIS







Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de setembre de 2017, 15.03 h




#1

Reina de les franquistes hiiiiiiiiiiisssssstèriques: allò que de debò s'evidencia, NO T'HO ESPECIFICARÉ PER PURA MISERICÒRDIA, perquè no vull fer-te sentir tan malament que et suuïcidis i ens privis dels FARTS DE RIURE que ens fem a costa teva.



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
18 de setembre de 2017, 14.33 h

#1


Et refereixes als CAPULLOS NAZIONALS IDIOTITZATS ?
Estan ta idiotitzats que no serveixen per res
Haura estat la CIA.



Qui riu l'ultim, riu millor, catalufo con señññ de San Cagat






Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Català amb seny fletxa Sant Cugat
18 de setembre de 2017, 11.26 h

#2

Però si no hi ha cens, paperetes, sorteig, urnes..,,
És flipant. Algú em pot dir quan s'ha fet el sorteig públic que decideix qui ha d'anar a les taules?
Perque jo no ho sé ni cap persona que coneixi ho sap.
Vivim en mons paral.lels, és del tot evident.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
QUERIDU NAZI aragoneses,–-QUERIDU NAZI spain-ratas–––– catalopitecus...............i d'altres .... fletxa TALIBANS ESPAÑOLISTAS ........ IMAMS DE UNA españa DESFETA.............JA PODEU DIR..............NO ENS CAMBIARÁN...!!
18 de setembre de 2017, 11.11 h



Les armes del estat espanyol, son els fiscals i els jutges, quant menys dubtosos......DEMOCRACIA AMB MAJÚSCULES.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
18 de setembre de 2017, 10.57 h

Tot aquest material robat, a l'octubre, irà a parar al Museu Nacional d'Història de Catalunya, és material nostre.

Tothom la seva papereta apunt. Els llistats, cens i documents diversos també dins els mòbils que serviran (si per cas ) per memoritzar dades de la votació del referèndum. Preveure urnes de recanvi. Sobretot intentar fer fotos i filmar quan les policies actuaran. U.E., ONU, Consell d'Europa, els diferents tribunals internacionals voldran proves de les actuacions. Fem memò... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Català amb seny fletxa Sant Cugat
18 de setembre de 2017, 10.09 h

Comença a evidenciar-se que el CNI espanyol estava del tot infiltrat al procés.