directe ! a La República. N. 4061. Dilluns, 25 de juny de 2018 02:35 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Els ciberatacs que pateix la Generalitat augmenten en un 200% aquest setembre respecte l'any passat

El secretari de Telecomunicacions veu "inverosímil" que es tanquin webs en un món interconnectat

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Els ciberatacs contra la Generalitat han incrementat un 200% en la primera quinzena de setembre respecte al mateix període de l'any passat. Ho ha assenyalat el secretari de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital, Jordi Puigneró, a RAC1.
Pla general de la Plaça Sant Jaume plena de gom a gom a l’espera per aplaudir els alcaldes en el seu camí des de l’Ajuntament fins al Palau de la Generalitat
Pla general de la Plaça Sant Jaume plena de gom a gom a l’espera per aplaudir els alcaldes en el seu camí des de l’Ajuntament fins al Palau de la Generalitat
© Laura Busquets

Comparteix
   


Etiquetes
Puigneró ha detallat que fins ara han estat atacs de "baixa intensitat", a diferència del que es va produir pel 9N, que va ser el "més important i de dimensions més grans que hem tingut mai a Catalunya".
 
Sobre els intents de sostracció de la contrasenya del compte de Twitter que va patir el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, el secretari de Telecomunicacions ha explicat que la mateixa empresa de Twitter els va alertar i que els van poder impedir; ara, estan investigant qui hi ha al darrere.
 
Puigneró també ha afirmat que és "inverosímil" que es tanquin webs i que es pretengui fer el mateix amb les xarxes socials en un món interconnectat.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
joddi fletxa Barcelona
19 de setembre de 2017, 18.53 h

M'han enviat una informació que per saltar-se els vets que practiquen les empreses de telecomunicacions és fer-ho per proxy.. Qualsevol d'aquestes:

https://www.hide.me/es/proxy
https://www.proxysite.com
https://www.hidester.com/proxy

Un cop dintre introduir l'adreça 1oct.eu


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
18 de setembre de 2017, 17.30 h

#11 Em sap greu dir-t'ho, però no. La decisió sobre l'independència de Catalunya recau només en els catalans, els espanyols no, la sobirania espanyola no és per això, ja que no els afecta a ells. Au espanyolet si hauries d'estar content de perdre Catalunya


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
BEJOTA fletxa bcn
18 de setembre de 2017, 16.12 h

CATALUÑA
El Financial Times considera que ninguna proclamación de la independencia de Cataluña tendría "legitimidad política".

Economía
8.000 empresas han abandonado Cataluña en los últimos diez años
El desafío secesionista y la elevada presión fiscal impulsan la deslocalización hacia otras autonomías .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de setembre de 2017, 15.54 h




Des dels temps de la revista El PaPus que no havia rigut tant si no és amb les CARALLADES GROTESQUES d'aquesta colla d'INEPTES INCOMPETENTS , CRETINS i ANALFABURRUS que venen aquí a ACABAR DE DESPRESTIGIAR L'ESPPANYOLISME FANÀTIC.







Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de setembre de 2017, 15.51 h



#11



Tu, bluffa , . . . un altre candidat al premi Nobel de l'estuPPidesa.



Així, per la mateixa regla de tres, la soberania de Castella residirà en Europa si hi ha una cosntitusiong redactada i votada sota el xantatge d'uns exèrct colpista que així ho diu ??



HUAH HUAH HUAH . . . COM PODEU SER TAN IGNORANTS I TAN GROTESCAMENT CRETINS, ELS FRANQUISTES ESPPANYUELUS ??!!



HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! * !! !!





Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de setembre de 2017, 15.48 h




#8


Català amb més ANALFABETISME que seny:



El teu "raonament" (?!) està entre els 10 més estúpidament cretins que he llegit en mesos.



Equival a dir:




Si un àtom és divisible, UN GLUÓ TAMBÉ HO ÉS !!




És clar que què t'explico a tu, pobre ignorant, si no tens nni porca idea de què és un gluó ni què són les interaccions nuclears !!. Potser ni tan sols saps què és un àtom !! !! !! !!




HUAH HUAH HUAH HUAH . . . CCOM PPODEU SER TAN GROTESCAMENT IGNOR... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
18 de setembre de 2017, 15.14 h

#8 por lo tanto el referéndum se tendría que celebrar en toda España, pq la soberanía reside en el pueblo español y no sólo en Catalunya


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de setembre de 2017, 14.59 h



#7


Que qui s'hi apunta , preguntes en la teva MERDOSA llengua invasora ??



No sé , no et puc dir ningú que s'hi apunti perquè entre les meves amistats no hi sovintegen els SUBNORMALS FANTASIOSOS COM TU.



No sé, potser i preguuntessis entre els clients del puticlub on es prostitueixen la teva mare i les teves germanes, algun en trobaries quue, si aprofites quan està borratxo, potser s'hi apuntaries, sobre tot si li fas un descompte en el "servicio" sodomita del teu cul.




HUAH H... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
18 de setembre de 2017, 14.33 h

#7 Doncs va, a que esperes?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Català amb seny fletxa Sant Cugat
18 de setembre de 2017, 14.25 h

#7

És ben clar. Si Espanya és divisible, Catalunya també ho és.