directe ! a La República. N. 4057. Dimecres, 20 de juny de 2018 09:07 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

La CUP de Barcelona fa una crida a sortir al carrer l'1-O per protegir els col·legis electorals

Maria Rovira denuncia un "estat d'excepció encobert" i reclama a Colau que aclareixi quines instruccions està donant a la Urbana

Comentaris 26  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

La CUP de Barcelona ha fet una crida aquest dilluns a sortir al carrer l'1 d'octubre i les hores prèvies per protegir els col·legis electorals i garantir que la votació es desenvolupa amb normalitat.
Les regidores de la CUP Barcelona Maria Rovira i María José Lecha
Les regidores de la CUP Barcelona Maria Rovira i María José Lecha
© Twitter @CUPBarcelona

Comparteix
   


Etiquetes
En roda de premsa, la regidora María José Lecha ha apostat per una mobilització per barris que sigui "tranquil·la, serena però ferma".
 
La seva companya Maria Rovira ha denunciat que a la capital catalana s'està vivint un "estat d'excepció encobert" amb identificacions i confiscacions de material, i ha reclamat a l'alcaldessa, Ada Colau, que aclareixi quines instruccions polítiques està donant a la Guàrdia Urbana.
 
La CUP farà una pregunta en aquest sentit en la propera comissió de Presidència i Seguretat que se celebra aquest dimecres.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#26
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de setembre de 2017, 23.53 h




#25


Si fins ara no se m'havia acabat la paciència, malgrat veure que NO TENIES ARGUMENTS per respondre els meus arguments, i que en comptes d'aargumentar , seguies repetint el mateix com una CACATUA HISTÈRICA, ara sí, ara se m'acaba la paciència , i per demostrar que ets una mariconeta covarda, EM CAGO EN LA PUTARRA DE LA TEVA MARE I EN EL PEDÒFIL DEL TEU PARE, i si vols alguna cosa, JA SABEU TOTS ON VISC.

I si no tens ous de venir a trencar-me la cara, després del que t'he dit, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
18 de setembre de 2017, 23.49 h

ESTOS DE LA CUP NO PARAN DE PROVOCAR AL ESTADO PARA QUE UTILICE LA VIOLENCIA Y NO LO CONSIGUEN, ES MÁS, LA ESTÁN EMPEZANDO A EMPLEAR ELLOS ANTES.
EL ESTADO LES ESTÁ GANANDO LA PARTIDA, PASARÁ JUSTO LO CONTRARIO A LO QUE PRETENDÍAN, EL ESTADO RESPONDERÁ A LA VIOLENCIA DE LA CUP Y ESTARÁ LEGITIMADO. !!! MADRE MIA, QUÉ TONTOS SON !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
boicot a Tecnotapi !! . . . BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI !!
18 de setembre de 2017, 18.24 h




#8 #11 #14 #17 #23 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas anal-fabets e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .





CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
¡¡¡ NO-NO tenemos MIEDO !!! ... ¡¡¡ a los MATONES-ZOQUETES-sepaRATAS-de-ALCANTARILLAS-y-CLOACAS !!!... ... ... ... fletxa ... ... ... SENSE-cap-mena-de-POR !!!! ... dels MATONS-CEBALLUTS-sepaRATES-de-EMBORNALS-i-CLAVEGUERES !!! ... ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
18 de setembre de 2017, 18.10 h

#17 ...[https://es.wikipedia.org/wiki/Mozos_de_Escuadra]

«MOZOS-de-ESCUADRA (="Mossos d'Esquadra"): [=Hª-de-la-policía-ESPAÑOLA]...
Sus precedentes se remontan al s. XVIII. Fueron creados por la administración BORBÓNICA-ESPAÑOLA como "Escuadras-de-Paisanos-Armados" con el fin de mantener el orden público en sustitución del "somatén" y acabar con los reductos de "migueletes" (miquelets) partidarios del Archiduque Carlos. Estos cuerpos FELIPISTAS fueron legalizados por un real decreto ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
boicot a Tecnotapi !! . . . BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI !!
18 de setembre de 2017, 18.07 h



#8#11 #14 #17 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas anal-fabets e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


* * * *


CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya s... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
boicot a Tecnotapi !! . . . BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI !!
18 de setembre de 2017, 18.07 h



#8#11 #14 #17 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas anal-fabets e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


* * * *


CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya s... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
boicot a Tecnotapi !! . . . BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI !!
18 de setembre de 2017, 18.07 h



#8#11 #14 #17 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas anal-fabets e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


* * * *


CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya s... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
boicot a Tecnotapi !! . . . BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI !!
18 de setembre de 2017, 18.07 h



#8#11 #14 #17 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas anal-fabets e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


* * * *


CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya s... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
boicot a Tecnotapi !! . . . BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa MIGUEL ROMUALDO SE CAGA EN TECNOTAPI !!
18 de setembre de 2017, 18.07 h



#8#11 #14 #17 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas anal-fabets e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


* * * *


CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya s... Llegir més