El digital dels que votaran #SíSí. N. 3870. Dissabte, 16 de desembre de 2017 04:35 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Déu nostre senyor es posiciona a favor de l'1-O

Cristians independentistes invoquen l'Evangeli per a justificar el 'Sí'

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese - La sectorial de Cristians per a la independència de l'Assemblea Nacional Catalana ha emès un comunicat on expliquen des d'un punt de vista religiós el perquè s'ha d'anar a votar el pròxim 1 d'octubre i, a més, fer-ho pel 'Sí'. Justifiquen la seva posició citant l'Evangeli.
jesus, jesucrist, estelada, cristians, catolics, esglesia
Jesucrist amb l'estelada
© directe!cat

Comparteix
   


Documents relacionats

Etiquetes
Catòlics, protestants, evangelistes, ortodoxos... caldrà tenir pasciència per tornar a veure tots els cristians d'acord un objectiu conjunt: la independència de Catalunya. Així ho explica la sectorial de Cristians per a la independència de l'Assemblea Nacional Catalana, que han fet públic un manifest titulat “Siguem creadors d’un futur esperançador. Una mirada cristiana davant el moment històric que viu Catalunya” i que va adreçat principalment a les esglésies, comunitats, grups i persones cristianes.

Al text s'hi ementa que "estem cridats l’1 d’octubre a prendre una decisió que marcarà decisivament el futur del país" i fonamenta la decisió en exercit el dret d’autodeterminació dels pobles, "reconegut internacionalment i recollit abastament en la Doctrina Social de l’Església i en el magisteri dels Papes, des de Joan XIII fins Francesc".
 
A més, legitimen la participació perquè "el nucli central del missatge de l’Evangeli ens compromet a comprometre’ns en el desenvolupament integral de les persones i dels pobles, i a participar en la construcció d’un món millor per mitjà d’accions transformadores".
 
A més, afegeixen que Catalunya sempre ha tingut consciència de nació i voluntat d’autogovernar-se, uns "fets reconeguts àmpliament per l’episcopat català".
 
Així, fan una crida als cristians a "un compromís ferm per defensar i participar en el referèndum de dia 1 d’octubre" ja que com a cristians " hem de treballar pel bé comú i a no deixar-nos envair per la por".

Un monestir per a votar

El Monestir de Vallbona de les Monges (Urgell) ha ofert un espai perquè els veïns puguin votar al referèndum de l'1-O en cas que l'Ajuntament no en cedeixi cap. Així ho ha explicat la mare superiora de la comunitat de religioses, Anna Maria Camprubí, que ha recordat que ja per la consulta del 9-N van cedir una sala polivalent del monestir per poder fer les votacions. Camprubí ha assenyalat que ha estat un regidor de l'Ajuntament qui li ha preguntat si estarien disposades a cedir un espai en cas que el consistori es negués a col·laborar amb l'1-O. L'alcalde de Vallbona de les Monges, Ramon Berguedà, esta de vacances i l'equip de govern encara no ha pres la decisió de si dóna o no suport al referèndum. Malgrat tot, la mare superiora ha puntualitzat que és obligació de l'equip de govern facilitar el local habitual per fer les votacions, que és l'Ajuntament, i que l'ús del monestir només seria en cas ''d'emergència'' perquè la gent pugui votar.
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
19 de setembre de 2017, 18.35 h

#4 ara suposo que et passaràs a l'autèntica religió del qual sou els espanyols, us tornareu musulmans oi?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
19 de setembre de 2017, 18.35 h

#4 ara suposo que et passaràs a l'autèntica religió del qual sou els espanyols, us tornareu musulmans oi?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
19 de setembre de 2017, 18.33 h

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, ara els espanyols es donaràn de baixa de l'esglèsia catòlica per ser "separatistas" hahahahahahahahaha. Potser es convertiràn en budistes? hahahahahahaha, no ho crec, ser musulmans fa més per ells


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Synera fletxa Barcelona
19 de setembre de 2017, 10.41 h

Aviat podrem dir amb Gandhi:

1) Ignoren

2) Riuen

3) Ataquen

4) Guanyes

AND GAME OVER!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Nombre fletxa Población
19 de setembre de 2017, 09.54 h



#4 Ja has fet bé de deixar de voler-te fer el graciós, Ostitú, i marxar amb la cua entre cames, perquè en aquest diari hi ha gent molt cruel que s'enriu i ridiculitza tots els franquistes que veniu a fer-hi el pallasso.

Com dèien els romans "has buscat la salvació en la fuga" , oi? Ho entenc. Una persona amb el teu petitísssim coeficient intel.lectual val mes que no es foti en "berenjenales" , oi?

hehehehehehehe


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
19 de setembre de 2017, 09.33 h




#4 #5 #7 No, "Ostitu", estigues segur que com humorista no et podries guanyar la vida.



Però no et desesperis, hi ha altres possibilitats, a la vida.



Per què no proves a veure si saps fer ben feta alguna altra cosa , no sé jo ... per que no proves a PINTAR ARMARIS ?




HA HA HA HA HA HA HAHA HA HA . . . COM T'HO FAS PER SER TAN RIDÍCUL? T'ENTRENES?




Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Català amb seny fletxa Sant Cugat
19 de setembre de 2017, 09.21 h


#5 No t'enriguis de mi, perquè si faig servir tant l'Osti tu, és per semblar més català. Ja que m'heu vist el cuento amb això de "català AMB seny" en lloc de català De seny, i ara l'he tornada a cagar amb el JaJaJaJaJaJ (que en català es pronunciaria com iaiaiaiaiai) en lloc de hahahahah , almenys que faci jo alguna cosa ben catalana com l'osti tu !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
19 de setembre de 2017, 09.10 h




#4 ENCARA NO HAS REBUT PROU, TARAT MASOCA? ENCARA EN VOLS MÉS ?


NO HO VEUS QUE QUAN MÉS INTENTES MOLESTAR, MÉS ENS AJUDES I MÉS BOFETADES REPS, POBRE IDIOTA FEIXISTA??


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH QUIN RUC, SEMBLA IMPOSIBLE !! ESPANYOL HAVIES DE SER!





Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
19 de setembre de 2017, 09.08 h



jO SOC UN GRAN UMORISTAAAAAAAAAAA !!!


NO US FA GRASIA QUAN DIC AIXONSIS DE "OSTI TU, OSTI TU, OSTI TU ..."


I QUAN M'IINVENTO QUE CHESUCRIST SUS HA FIRMAT UN MANIFEST IGUAL QUE L'HAN FIRMAT DESMOND TUTÚ, ASSANGE, YOKO ONO, i VAROUFAKIS !!


NO MA DIGUEU CA NO SOC MOLT GRASIOSO !!



OSTI TU !!




OSTI TU !!



OSTI TU !!




OSTI TU !



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Català amb seny fletxa Sant Cugat
19 de setembre de 2017, 08.58 h

Osti tú, ara sí que ho teniu a tocar els indepes!!

Amb aquest poker d'asos no podeu fallar,

Assange, Yoko Ono, Varoufakis i ara..., Jesucrist!!!


Jajajajajajajajajajaj