El digital dels que votaran #SíSí. N. 3942. Diumenge, 25 de febrer de 2018 05:03 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

ERC y PDeCAT abandonen el Congrés dels Diputats

En Comú Podem també marxa del ple en protesta per la operació de la Guàrdia Civil a Catalunya

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El grup parlamentari d'ERC al Congrés dels Diputats i el del PDeCAT han abandonat l'hemicicle com a mostra d'oposició als registres que la Guàrdia Civil està fent a diversos organismes de la Generalitat. "Marxem en solidaritat als nostres amics" li ha espetat Gabriel Rufián a Rajoy.
© @AlejandroFdez9

Comparteix
   


Etiquetes
Els grups d’ERC i PDeCAT han abandonat aquest dimecres el ple del Congrés dels Diputats –on se celebra la sessió de control al govern espanyol- en protesta per les detencions i els registres que estan tenint lloc a Catalunya.

Abans de marxar, Gabriel Rufián li ha dit a Rajoy: "Avui hem despertat amb la Guàrdia Civil davant de les cases dels nostres amics. Vostè i els seus lacais en aquest moment estan detenint càrrecs electes catalans simplement per les seves idees, li demano i exigeixo que tregui les seves brutes mans de les institucions catalanes”, i li ha advertit que per cada detingut “hi ha centenars” de persones que estan disposats a respectar el mandat popular.


 
Minuts després, el portaveu del PDeCAT, Carles Campuzano ha advertit que “Rajoy i Fiscal general de l'estat no són conscients de les profundes ferides que aquest intent d'humilació de la societat catalana provocarà a Catalunya” i ha apuntat que la seva formació es plantejarà el seu futur paper a l'activitat parlamentària. “Aquestes decisions que el govern promou i que volen humiliar la societat catalana només tindran una resposta pacífica, cívica i democràtica per part de la societat catalana en el seu conjunt, s'evidencia que la defensa de la democràcia i de les institucions de Catalunya és la bandera comú de tots els catalans”.



 
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
................. fletxa :::::::::::::::::::::::
21 de setembre de 2017, 07.51 h

#6 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
20 de setembre de 2017, 12.57 h

NOSALTRES, AL RESTAURANT MAS ANDREU DONADA LA FUSTRACIÓ QUE ELS NAZIS CATALANS PATIREM PER LA NO CELEBRACIÓ DE ALLO QUE JA SABEU EL 1-O , US OFERIM LA SOLUCIÓ:

GRAN BUTIFARRADA EL DIA 1-O AMB BARRA LLIURE DE VALIUM Y FORTASEC AMB UNES URNES DE CARTRÓ PERQUE DEIXEM ANAR ELS NOSTRES ANHELS I NO ESTOMACAR LA DONA QUAN TORNEM A CASA.



JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
20 de setembre de 2017, 12.55 h

NOSALTRES, AL RESTAURANT MAS ANDREU DONADA LA FUSTRACIÓ QUE ELS NAZIS CATALANS PATIREM PER LA NO CELEBRACIÓ DE ALLO QUE JA SABEU EL 1-O , US OFERIM LA SOLUCIÓ:

GRAN BUTIFARRADA EL DIA 1-O AMB BARRA LLIURE DE VALIUM Y FORTASEC AMB UNES URNES DE CARTRÓ PERQUE DEIXEM ANAR ELS NOSTRES ANHELS I NO ESTOMACAR LA DONA QUAN TORNEM A CASA.



JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
20 de setembre de 2017, 10.35 h




#1



PPobra PPalurda franquista analfabeta anal·f·Albertu:


LES DETENCIONS QUE FEIEN ELS FRANQUISTES COM EL TEU AVI DURANT LA DICTADURA , . . .


TAMBÉ LES ORDENAVA UN JUTGE !!!! !!!! !!!! !!!!


. . . I TAMBÉ EREN "LEGALS" SEGONS LA "LEGALITAT VIGENT" DEL FRANQUISME.






Els feixistes sou tan CRETINS i tan ANALFABETS , que sempre CONFONEU LEGALITAT AMB LEGITIMITAT !!






HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH . . . COM T'HO FAS PER ARRIBAR A SER TANT I TAN I TAAAAN IMBÈCILA, PPOBRA PPA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
20 de setembre de 2017, 10.33 h



UN CONGRÉS QUE ABRAONA ALS ANTIDEMOCRÀTICS. i "apallissa" als independentistes.

AIXÒ NO ES UN CONGRÉS .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Synera fletxa Barcelona
20 de setembre de 2017, 10.33 h

Cap pas enrere! El feixisme no podrà amb nosaltres!

Les idees no es poden segrestar i la voluntat d'un poble no podrà aturar-la ningú menys que el mateix poble.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
20 de setembre de 2017, 10.24 h

LAS DETENCIONES Y REGISTROS HAN SIDO ORDENADOS POR UN JUEZ, NO POR EL GOBIERNO


¿DONDE ESTAN ESCONDIDOS LOS MOZOS DE LA CUADRA Y EL COMISARIO PAELLA?



JUA JUA JUA JUA JUA