El digital dels que votaran #SíSí. N. 3903. Dimecres, 17 de gener de 2018 20:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Clavells i crits d'"independència" davant la Conselleria d'Economia i Hisenda

La gent ha respost a la crida feta per diferents institucions

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

No afluixen. La gent ha respost a la crida feta per l'ANC, Òmnium i la CUP i s'ha concentrat davant de diferents Conselleries que estan sent registrades des de primera hora d'aquest dimecres.
Clavells davant la Conselleria d'Economia
Clavells davant la Conselleria d'Economia
© Gerard Sesé

Comparteix
   


Etiquetes
Davant la Conselleria d'Economia i Hisenda s'han repartit clavells blancs i vermells que s'han llançat quan s'obrien les portes del Departament per tal que poguessin entrar. També s'ha tirat confeti i s'ha cridat "aquestes són les nostres armes".

 
Sota crits d'independència s'han desplaçat també a la Conselleria Anna Simó, Eduardo Reyes, Alfred Bosch i membres d'altres forces polítiques com Albano Dante Fachín i Ramon Tremosa.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
ERC fletxa BCN
20 de setembre de 2017, 13.11 h

#6
ya veremos quien se lo va ha tener que tomar, te recomiendo que salgas a la calle si eres de Barcelona y veas el ambiente que hay o si no que mires la fotos, tu te crees que con esto solucionais algo pues estais apañaos, seguramente el PP arrase en españa en las proximas elecciones pero aqui ya te digo yo que no y los de C's otro mojon para ellos y PSC si no rectifica su postura esta acabado si apoya este golpe de estado, como en las urnas no podeis quereis hacerlo como siempre por la fue... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
20 de setembre de 2017, 13.00 h

#5

TOMAROS UN VALIUM


JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
20 de setembre de 2017, 12.52 h



El atac directe a las nostres Institucions no es pot consentir........... CATALANS AL CARRER I Rajoy a la garjola, per consentidor devant tanta porquería al seu govern.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
20 de setembre de 2017, 12.38 h

NOSALTRES, AL RESTAURANT MAS ANDREU DONADA LA FUSTRACIÓ QUE ELS NAZIS CATALANS PATIREM PER LA NO CELEBRACIÓ DE ALLO QUE JA SABEU EL 1-O , US OFERIM LA SOLUCIÓ:

GRAN BUTIFARRADA EL DIA 1-O AMB BARRA LLIURE DE VALIUM Y FORTASEC AMB UNES URNES DE CARTRÓ PERQUE DEIXAR ANAR ELS NOSTRES ANHELS I NO ESTOMACAR LA DONA QUAN TORNEM A CASA.



JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
meritxell fletxa LLeida
20 de setembre de 2017, 12.12 h

Espanya ja fa les ultimes espernegades, si hi ha una mica de dignitat al món, el món s'els tirarà sobre. Rajoy no sap com som els Catalans, tal com va dir Puigdemont "som de pedra picada, no ens aturaràn, seguirem, seguirem i seguirem. Acabaràn tots els del govern Espanyols, els del TC, fiscals, i potser la policia al tribunal del haia. jo crec que no es pot obeir tot el que els mane Rajoy, veritat que si els manes que es tiresin d'un quint pis no obeirien? doncs no tot val. Això que p... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
20 de setembre de 2017, 11.55 h

Igual que Corea del Nord!

Fora! Fora! Fora, la dictadura espanyola!
Fora! Fora! Fora, la dictadura espanyola!
Fora! Fora! Fora, la dictadura espanyola!

Catalans will never surrender!
Som-hi que només resten 10 dies! ||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
20 de setembre de 2017, 11.47 h



Franco sempre ha estat viu, latent i esperant.! Ara els hi ha anat de perles aquesta situació per despertar la bestia.