directe ! a La República. N. 3999. Dilluns, 23 d'abril de 2018 05:53 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La CUP denuncia un "cop d'estat" amb les detencions de càrrecs del Govern

Animen a fer "resistència pacífica" davant les conselleries

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

La CUP considera que les accions de la Guàrdia Civil, els registres de diferents departaments i les detencions de càrrecs del Govern suposen “un cop d’estat”.
© Núria Torres

Comparteix
   


Etiquetes
 La diputada al Parlament i regidora de l’Ajuntament de Barcelona, Eulàlia Reguant, ha piulat a Twitter que l’operació és una “suspensió de l'autonomia per la porta de darrera”. “Els que parlen de cop d'Estat, fan un cop d'Estat”, ha dit.



La presidenta del seu grup parlamentari, Mireia Boya, crida a “no mirar-s’ho des de lluny” i “sortit al carrer davant les conselleries” amb “resistència pacífica”. “Això és un cop d'estat”, ha afegit.


En el mateix sentit s’ha expressat a les xarxes també el portaveu del secretariat de la CUP, Quim Arrufat, que ha piulat que “Això és un cop d’estat”.


 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
...en CATALUÑA...los naZi-FASCISTAS sepaRATAS..."SEÑALAN", INSULTAN, COACCIONAN y AMENAZAN a los CATALANES-de-BIEN, por sentirse, también, ESPAÑOLES !!! ... ... ... fletxa ... ... ... ... como hacían los naZi-FASCISTAS con los JUDÍOS, en la ALEMANIA de los "años '30" ... ... ... ... ... ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
20 de setembre de 2017, 15.36 h

#10 ...Un altre GREU-ERROR dels sepaRATES !!!

- Aquest cop NO-NO hi haurà la TOLERÀNCIA del "9-N" !!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
L'actuació de TOTES les institucions de l'Estat-DEMOCRÀTIC-i-de-DRET [=ESPAÑA !!!]...CONTRA la convocatòria del BUTIFARRèndum del "1-O", ha posat de manifest un altre dels GREU-ERRORS comesos pels sepaRATES durant el desenvolupament del "PRUSÉS" [=COP-de-ESTAT !!! ].

Aquest cop, el GREU-E... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
...en CATALUÑA...los naZi-FASCISTAS sepaRATAS..."SEÑALAN", INSULTAN, COACCIONAN y AMENAZAN a los CATALANES-de-BIEN, por sentirse, también, ESPAÑOLES !!! ... ... ... fletxa ... ... ... ... como hacían los naZi-FASCISTAS con los JUDÍOS, en la ALEMANIA de los "años '30" ... ... ... ... ... ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
20 de setembre de 2017, 13.19 h

#9 ...sepaRATAS !!!

DEJAOS de BUTIFARRèndum y de GOLPE-de-ESTADO !!!

DEJAD de AMENAZAR a ALCALDES, EDILES, POLICIA-LOCAL...!!!

DEJAD de decir que sois "CATALUÑA" !!!

SÓLO sois el =36%= del CENSO !!!

SOIS una MINORÍA-MUY-MINORITARIA !!!

SÓLO SOIS =1'9=millón...de los =7'7=MILLONES del POBLE-CATALÀ !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
20 de setembre de 2017, 13.12 h

Els espanyols han sabut mai defensar la democràcia? Escara es pensen que espanya es una democràcia quant tothom sap que cada cop s'assembla mes a Turquia o Corea del Nord?



Fora! Fora! Fora, la dictadura espanyola!
Fora! Fora! Fora, la dictadura espanyola!
Fora! Fora! Fora, la dictadura espanyola!

Catalans will never surrender!
Som-hi que només resten 10 dies! ||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
20 de setembre de 2017, 13.00 h

#6

SPAIN.RATA, d'allà on escriguis , qualsevol, dia rebràs una maledicció......... FOT EL CAMP, CATALUNYA ES MASSA BONA PER LA BROSSA QUE ETS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
BEJOTA fletxa bcn
20 de setembre de 2017, 12.56 h

El 6 de diciembre de 1978 los españoles mayores de 18 años fueron convocados a votar en referéndum la aprobación o no de la Constitución Española. Un 88% de los votantes dijeron «sí», aunque en Andalucía, Canarias, Murcia y Cataluña se superó el 90%. En ésta última, los votos afirmativos fueron Barcelona, 90,38%, Gerona 89,78%, Lérida 91,34% y Tarragona 90,99%. No quedaba duda de que la Constitución que más prosperidad ha dado a nuestro país obtuvo en las urnas una mayoría ap... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
...en CATALUÑA...los naZi-FASCISTAS sepaRATAS..."SEÑALAN", INSULTAN, COACCIONAN y AMENAZAN a los CATALANES-de-BIEN, por sentirse, también, ESPAÑOLES !!! ... ... ... fletxa ... ... ... ... como hacían los naZi-FASCISTAS con los JUDÍOS, en la ALEMANIA de los "años '30" ... ... ... ... ... ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
20 de setembre de 2017, 12.49 h

sepaRATAS !!!

DEJAOS de BUTIFARRèndum y de GOLPE-de-ESTADO !!!

DEJAD de AMENAZAR a ALCALDES, EDILES, POLICIA-LOCAL...!!!

DEJAD de decir que sois "CATALUÑA" !!!

SÓLO sois el =36%= del CENSO !!!

SOIS una MINORÍA-MUY-MINORITARIA !!!

SÓLO SOIS =1'9=millón...de los =7'7=MILLONES del POBLE-CATALÀ !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
20 de setembre de 2017, 12.37 h

NOSALTRES, AL RESTAURANT MAS ANDREU DONADA LA FUSTRACIÓ QUE ELS NAZIS CATALANS PATIREM PER LA NO CELEBRACIÓ DE ALLO QUE JA SABEU EL 1-O , US OFERIM LA SOLUCIÓ:

GRAN BUTIFARRADA EL DIA 1-O AMB BARRA LLIURE DE VALIUM Y FORTASEC AMB UNES URNES DE CARTRÓ PERQUE DEIXAR ANAR ELS NOSTRES ANHELS I NO ESTOMACAR LA DONA QUAN TORNEM A CASA.



JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
20 de setembre de 2017, 12.26 h

Concentrar-se davant les conselleries no fa ni pessigolles al govern espanyol, que està a 600 km. de distància.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
gurutz fletxa Donostia
20 de setembre de 2017, 12.08 h

La guardia civil ha cruzado una linea roja, y eso debe empujar al govern a tomar decisiones contundentes. Como tomar de una vez por todas el control total de los mossos d'esquadra para que se pongan al servicio del pueblo catalán. Porque por algo y para algo son la policía de Catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
20 de setembre de 2017, 11.59 h



Rajoy i el PP, antidemocrates i perillosos , fora del govern....!!