El digital dels que votaran #SíSí. N. 3816. Diumenge, 22 d'octubre de 2017 06:41 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La premsa internacional es fa ressò del operatiu policial a Catalunya

"La policia espanyola apunta el Govern català"

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

La 'BBC', 'Le Monde' o 'Le Figaro' recullen a les seves plataformes digitals els escorcolls, detencions i registres que está fent la Guàrdia Civil a Catalunya. 

Comparteix
   

"La policia espanyola apunta el Govern català", "Intervenció policial a les seus de la Generalitat" o "Referèndum a Catalunya: la Guàrdia Civil escorcolla l'executiu separatista" són alguns dels titulars que aquest dimecres al matí es poden llegir a la BBC, Le FigaroLe Monde, respectivament.

El mitjà francés Le Monde explica que "la tensió entre el govern conservador de Mariano Rajoy i l'executiu separatista de Catalunya no afluixa". En la mateixa línia, la cadena britànica destaca que la Guàrdia Civil "ha detingut un alt funcionari català", en relació a la detenció del secretari general de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda, Josep Maria Jové.

El diari francès afirma que "el separatista executiu català ha decidit organitzar a tota costa un referèndum d'autodeterminació l'1 d'octubre, fent cas omís de la prohibició per part del Tribunal Constitucional" i assegura que les recerques i registres de material relacionat amb l'organització del referèndum mitjançant operacions policials "s'han intensificat" des del cap de setmana, amb "la proliferació de les crisis dels materials electorals", incloent-hi cartells i propaganda electoral. L'article recull la confiscació de 45.000 citacions per a les meses. 

Tensió "elevada"

La BBC assegura que la tensió "ja era elevada abans de l'arrest" i recorda que el govern de Catalunya està intentant organitzar el referèndum d'1 d'octubre, davant la "resistència decidida" del govern central "per evitar que continuï avançant".

La cadena també explica que dimarts a la nit la policia espanyola "va descobrir una massa de documents directament relacionats amb el vot prohibit", en relació a la intervenció a l'empresa de distribució postal Unipost de més de 45.000 notificacions per a les meses electorals del referèndum de l'1 d'octubre. En aquest sentit, detalla que un dels objectius "més importants" per a les autoritats espanyoles és evitar que les paperetes de vot "siguin enviades en primer lloc". 
 
Destaca que "agents de la policia catalana es van enfrontar amb manifestants prosecessionistes que intentaven bloquejar el carrer fora" i publica diverses imatges relacionades. També indica que prop de 200 persones van reunir-se als afores de l'oficina d'Unipost i van col·locar flors als vehicles de policia.

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
...en CATALUÑA...los naZi-FASCISTAS sepaRATAS..."SEÑALAN", INSULTAN, COACCIONAN y AMENAZAN a los CATALANES-de-BIEN, por sentirse, también, ESPAÑOLES !!! ... ... ... fletxa ... ... ... ... como hacían los naZi-FASCISTAS con los JUDÍOS, en la ALEMANIA de los "años '30" ... ... ... ... ... ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
20 de setembre de 2017, 15.57 h

#21 ...Un altre GREU-ERROR dels sepaRATES !!!

- Aquest cop NO-NO hi haurà la TOLERÀNCIA del "9-N" !!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
L'actuació de TOTES les institucions de l'Estat-DEMOCRÀTIC-i-de-DRET [=ESPAÑA !!!]...CONTRA la convocatòria del BUTIFARRèndum del "1-O", ha posat de manifest un altre dels GREU-ERRORS comesos pels sepaRATES durant el desenvolupament del "PRUSÉS" [=COP-de-ESTAT !!! ].

Aquest cop, el GREU-E... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
20 de setembre de 2017, 15.53 h

#10 Si si, per ara esteu quedant com el que sou, no podreu amb nosaltres ni amb 41.000 guàrdies civils, som infinitament superiors a la teva raça moruna


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
20 de setembre de 2017, 15.51 h

#12 aplicat'ho tu mateix, nosaltres ho som, vosaltres no sou més que una ètnia inferior incapaç de fer res per si sola sense dependre de tercers, en aquest cas viviu de Catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
20 de setembre de 2017, 15.51 h

#12 aplicat'ho tu mateix, nosaltres ho som, vosaltres no sou més que una ètnia inferior incapaç de fer res per si sola sense dependre de tercers, en aquest cas viviu de Catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
20 de setembre de 2017, 15.48 h

#3 Segueix somiant, no passarà i espanya quedarà expulsada de la UE, teniu totes les de perdre


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
20 de setembre de 2017, 15.47 h

Estàn quedant en evidència davant de tot el món, s'els hi acaba el xollo a els feixistes espanyols


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
...en CATALUÑA...los naZi-FASCISTAS sepaRATAS..."SEÑALAN", INSULTAN, COACCIONAN y AMENAZAN a los CATALANES-de-BIEN, por sentirse, también, ESPAÑOLES !!! ... ... ... fletxa ... ... ... ... como hacían los naZi-FASCISTAS con los JUDÍOS, en la ALEMANIA de los "años '30" ... ... ... ... ... ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
20 de setembre de 2017, 14.01 h

#19 ...sepaRATAS !!!

DEJAOS de BUTIFARRèndum y de GOLPE-de-ESTADO !!!

DEJAD de AMENAZAR a ALCALDES, EDILES, POLICIA-LOCAL...!!!

DEJAD de decir que sois "CATALUÑA" !!!

SÓLO sois el =36%= del CENSO !!!

SOIS una MINORÍA-MUY-MINORITARIA !!!

SÓLO SOIS =1'9=millón...de los =7'7=MILLONES del POBLE-CATALÀ !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
20 de setembre de 2017, 13.24 h

#18

...Calla spain-rata, si estàs esperant que aquí es produeixi "la noche de los cristales rotos."..........


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
20 de setembre de 2017, 13.23 h

#8

NO HI HA QUELCOM MES SINISTRE QUE ELS ENEMICS DE CATALUNYA I TU HO ETS RABIÓS..... COM LAS RETES DE LA TEVA CLAVEGUERA........


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
...en CATALUÑA...los naZi-FASCISTAS sepaRATAS..."SEÑALAN", INSULTAN, COACCIONAN y AMENAZAN a los CATALANES-de-BIEN, por sentirse, también, ESPAÑOLES !!! ... ... ... fletxa ... ... ... ... como hacían los naZi-FASCISTAS con los JUDÍOS, en la ALEMANIA de los "años '30" ... ... ... ... ... ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
20 de setembre de 2017, 13.15 h

#11 ...sepaRATAS !!!

DEJAOS de BUTIFARRèndum y de GOLPE-de-ESTADO !!!

DEJAD de AMENAZAR a ALCALDES, EDILES, POLICIA-LOCAL...!!!

DEJAD de decir que sois "CATALUÑA" !!!

SÓLO sois el =36%= del CENSO !!!

SOIS una MINORÍA-MUY-MINORITARIA !!!

SÓLO SOIS =1'9=millón...de los =7'7=MILLONES del POBLE-CATALÀ !!!