El digital dels que votaran #SíSí. N. 3866. Dimarts, 12 de desembre de 2017 01:51 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La premsa desobeeix la Guardia Civil i puja sobre els seus cotxes per fer fotos

Es neguen a baixar davant els requeriments dels agents de paisà

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese - Una altra mostra de la unió de la societat civil en tots els àmbits i estaments ha estat la desobediència dels periodistes als requeriments dels agents de paisà de la Guardia Civil espanyola. 
guardia civil, cotxes, periodistes
Periodistes sobre els cotxes de la Guardia Civil
© directe!cat


guardia civil, cotxes, periodistes
Periodistes sobre els cotxes de la Guardia Civil
© directe!cat

Comparteix
   


Etiquetes
La situació ha estat la següent: davant de la gran concentració de gent, els periodistes, sobretot els gràfics (càmeres i fotògrafs) han començat a pujar sobre els furgons de la Guardia Civil per a tenir una millor perspectiva i punt de vista a l'hora de gravar o retratar. De cop i volta, una noia amb veu dolça, ha començat a cridar: "periodistes, periodistes, heu de baixar!". La dona mentre ho deixa mostrava una placa de policia de la benemèrita.
 
La insistència de la dona no ha tingut cap efecte. Amb molta calma i serenitat, els periodistes han constatat: "ens sap greu, però no baixarem". Després de rebre repetides vegades la mateixa resposta, l'agent de paisà ha acabat marxant. Una petita victòria més del carrer. 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
20 de setembre de 2017, 17.13 h

Bé per la premsa catalana, la catalana de veritat!!! Aprenem d'ells i trepitjem el feixisme espanyol!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
20 de setembre de 2017, 17.10 h

#10 Imbècil, en tenim 50 milions més de paperetes i vigila que les que sobrin no te les fotin pel cul, merdós fill d'Espanya


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
20 de setembre de 2017, 15.50 h

HAY QUE RECONOCER QUE LOS NAZIS SON OPTIMISTAS

HAN SIDO CONFISCADOS 9 MILLONES DE PAPELETAS PARA EL BUTIFARRENDUM CUANDO EN LA REGION CATALANA SOMOS APROX. 7,5 MILLONES.

O BIEN ESPERABAN QUE FUESEN A VOTAR TODOS LOS CATALANES INCLUYENDO NIÑOS, INVALIDOS, ETC O BIEN PENSABAN VOTAR ALGUNOS DOS O TRES VECES O TAL VEZ EN SU CENSO ALTERNATIVO IBAN A VOTAR LOS MUERTOS.



JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
20 de setembre de 2017, 15.23 h

#8

Ara el RATA-española , te mes reforços. JA TE DEDICACIÓ COMPLERTA A OMPLIR DE BROSSA AQUEST DIGITAL.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
...en CATALUÑA...los naZi-FASCISTAS sepaRATAS..."SEÑALAN", INSULTAN, COACCIONAN y AMENAZAN a los CATALANES-de-BIEN, por sentirse, también, ESPAÑOLES !!! ... ... ... fletxa ... ... ... ... como hacían los naZi-FASCISTAS con los JUDÍOS, en la ALEMANIA de los "años '30" ... ... ... ... ... ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
20 de setembre de 2017, 15.19 h

#4 ...Un altre GREU-ERROR dels sepaRATES !!!

- Aquest cop NO-NO hi haurà la TOLERÀNCIA del "9-N" !!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
L'actuació de TOTES les institucions de l'Estat-DEMOCRÀTIC-i-de-DRET [=ESPAÑA !!!]...CONTRA la convocatòria del BUTIFARRèndum del "1-O", ha posat de manifest un altre dels GREU-ERRORS comesos pels sepaRATES durant el desenvolupament del "PRUSÉS" [=COP-de-ESTAT !!! ].

Aquest cop, el GREU-ER... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Carles Viñals Casado fletxa Sant Vicent del Raspeig
20 de setembre de 2017, 15.00 h


Si arriben en cotxe, qe marxin a peu.

PUNXEU-LOS LES RODES !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
20 de setembre de 2017, 14.47 h

#4

RATA española...... A vosaltres no os han requisat els ordenadors....? Ans al contrari, teniu mes reforços....?


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
20 de setembre de 2017, 14.41 h

#4

SPAIN-RATA, hereu directe del gran dictador,PACO.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
...en CATALUÑA...los naZi-FASCISTAS sepaRATAS..."SEÑALAN", INSULTAN, COACCIONAN y AMENAZAN a los CATALANES-de-BIEN, por sentirse, también, ESPAÑOLES !!! ... ... ... fletxa ... ... ... ... como hacían los naZi-FASCISTAS con los JUDÍOS, en la ALEMANIA de los "años '30" ... ... ... ... ... ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
20 de setembre de 2017, 14.28 h

sepaRATAS !!!

DEJAOS de BUTIFARRèndum y de GOLPE-de-ESTADO !!!

DEJAD de AMENAZAR a ALCALDES, EDILES, POLICIA-LOCAL...!!!

DEJAD de decir que sois "CATALUÑA" !!!

SÓLO sois el =36%= del CENSO !!!

SOIS una MINORÍA-MUY-MINORITARIA !!!

SÓLO SOIS =1'9=millón...de los =7'7=MILLONES del POBLE-CATALÀ !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat -República de Catalunya
20 de setembre de 2017, 14.21 h

No hi ha dictadura pitjor que la que es pensa que es democràtica. Entre Turquia i espanya cap diferència.