El digital dels que votaran #SíSí. N. 3937. Dimecres, 21 de febrer de 2018 02:15 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Piqué força a la junta del Barça a posicionar-se sobre Catalunya

"Continuarem fent costat a la voluntat de la majoria del poble"

Comentaris 23  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Després que ahir el jugador del FCBarcelona, Gerard Piqué, trenqués el seu silenci sobre la situació política de Catalunya, la directiva del club ha emès un comunicat on expressa el "seu compromís amb la defensa del país".
josep maria bartomeu, barça
Comparteix
   


Etiquetes
Gerard Piqué ahir a la nit va trencar el seu silenci a través d' un tuit sobre l'estat d'excepció encobert que viu Catalunya sota les urpes de les institucions espanyoles. La junta del Barça ha reaccionat "després dels fets que s'han produït en els darrers dies i, especialment avui", i ha publicat un comunicat on assegura segueix "fidel al seu compromís històric amb la defensa del país, la democràcia, la llibertat d'expressió i el dret a decidir". I condemna "qualsevol acció" que atempti contra l'exercici ple d'aquests drets".
 
El club blaugrana manifesta el seu "suport a totes les persones, entitats i institucions que treballen per garantir aquests drets" i assegura que, "des del màxim respecte a la pluralitat de la seva massa social", continuarà "fent costat a la voluntat de la majoria del poble de Catalunya, expressada sempre d'una manera cívica, pacífica i exemplar".





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#23
21 de setembre de 2017, 09.39 h

.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de setembre de 2017, 18.19 h











INDEPENDENCIA o DUI !!!














VAMPIROS ESPAÑÑÑÑÑATES DE MERDA

ACABAREM TOMBANT L'ESTACA













.











Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de setembre de 2017, 18.15 h

#12 q











BUP BUP BUP




COCOCOC COCOCOC




GALLINES ROJIGUARRES














.






Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de setembre de 2017, 18.14 h












INDEPENDENCIA o DUI !!!
















GIBRALTAR IS UNITED KINGDOM



























PALANGANEROS DE BURDEL

SOLO PARA PONER EL CULO, SERVIS

LAMECULOS DEL REGIMEN DE LA GE-SS-TA-PP-O














.










.








Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de setembre de 2017, 18.09 h

#12











INDEPENDENCIA o DUI !!!

















VAIS A MONTAR OTRO "AUSCHWITZ" ?

NAZIS ESPAÑÑÑÑÑATAS














.













Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de setembre de 2017, 18.05 h

#10












INDEPENDENCIA o DUI !!!












AMB EL VIBRADOR DE LA ROJIGUARRA FINS A LES CEIES

i PEL CUL COM ELS CABRONS















.










Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de setembre de 2017, 18.03 h

#11












INDEPENDENCIA o DUI !!!















CARMEN DE MAIRENA, ESPAÑÑÑÑÑOLA DEL AÑO












.










Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de setembre de 2017, 18.01 h

#12












INDEPENDENCIA o DUI !!!

















RATES DE CLAVEGUERA ESPAÑÑÑÑÑATES











.











Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de setembre de 2017, 17.59 h

#12












INDEPENDENCIA o DUI !!!











PARASITS ESPAÑÑÑÑÑÑÑOLS















.









Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
20 de setembre de 2017, 17.58 h

#10







INDEPENDENCIA. o. DUI !












PALANGANEROS !!!!