directe ! a La República. N. 4087. Divendres, 20 de juliol de 2018 22:13 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

La Policia Nacional entra a la seu de la CUP

S'estan efectuant registres al local de Barcelona de la formació anticapitalista

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

La Policia Nacional ha entrat a la seu de la CUP de Barcelona al carrer Casp als voltants de les 13 hores d'aquest dimecres.
 
Imatge de la seu de la CUP a Barcelona
Imatge de la seu de la CUP a Barcelona
© Twitter @polrovirosa

Comparteix
   


Etiquetes

Agents de la Policia Nacional han intervingut propaganda del referèndum de l'1 d'octubre suspès pel Tribunal Constitucional en la porta de la seu central de la CUP a Barcelona
 
La formació anticapitalista ha publicat a Twitter que agents encaputxats s'han desplaçat fins a la seva seu a Barcelona. La intervenció s'ha dut a terme per agents de la Unitat d'Intervenció Policial (UIP) i de la Comissaria d'Informació, que han decomissat la propaganda de l'interior de dos cotxes.
 
El desplegament policial s'ha produït en el marc del manament judicial per intervenir material relacionat amb el referèndum independentista impulsat per la Generalitat.

Aquest dimecres la Guàrdia Civil ha desenvolupat un ampli dispositiu policial ordenat pel Jutjat d'instrucció 13 de Barcelona per recaptar proves i indicis que desmunti el referèndum.









Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
21 de setembre de 2017, 10.29 h

SOM-HI A TOTS ELS DE LA CUP, ESTIC AMB ELLS, COM JA DE MOTS ANYS MILITATS DEL PSAN, SOU L'ÚNICA ESQUERRA QUE QUEDARÀ A CATALUNYA, L'ICV, HA ESDEVINGUT LA GRAN AGÈNCIA DE COL·LOCACIÓ AMB MÈTODES DE NEPOTISME.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Ramon fletxa Barcelona
21 de setembre de 2017, 08.20 h

#6 T'oblides que les mateixes paperetes són un element de propaganda que pot ser enviat, per exemple, per correu, com en les eleccions normals.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
21 de setembre de 2017, 08.01 h

La policia espanyola. NO "Nacional"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
21 de setembre de 2017, 08.01 h

La policia espanyola. NO "Nacional"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
................. fletxa :::::::::::::::::::::::
21 de setembre de 2017, 00.05 h

#6 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
20 de setembre de 2017, 15.55 h

HAY QUE RECONOCER QUE LOS NAZIS SON OPTIMISTAS

HAN SIDO CONFISCADOS 9 MILLONES DE PAPELETAS PARA EL BUTIFARRENDUM CUANDO EN LA REGION CATALANA SOMOS APROX. 7,5 MILLONES.

O BIEN ESPERABAN QUE FUESEN A VOTAR TODOS LOS CATALANES INCLUYENDO NIÑOS, INVALIDOS, ETC O BIEN PENSABAN VOTAR ALGUNOS DOS O TRES VECES O TAL VEZ EN SU CENSO ALTERNATIVO IBAN A VOTAR LOS MUERTOS.



JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
...en CATALUÑA...los naZi-FASCISTAS sepaRATAS..."SEÑALAN", INSULTAN, COACCIONAN y AMENAZAN a los CATALANES-de-BIEN, por sentirse, también, ESPAÑOLES !!! ... ... ... fletxa ... ... ... ... como hacían los naZi-FASCISTAS con los JUDÍOS, en la ALEMANIA de los "años '30" ... ... ... ... ... ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
20 de setembre de 2017, 15.21 h

#2 ...Un altre GREU-ERROR dels sepaRATES !!!

- Aquest cop NO-NO hi haurà la TOLERÀNCIA del "9-N" !!!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
L'actuació de TOTES les institucions de l'Estat-DEMOCRÀTIC-i-de-DRET [=ESPAÑA !!!]...CONTRA la convocatòria del BUTIFARRèndum del "1-O", ha posat de manifest un altre dels GREU-ERRORS comesos pels sepaRATES durant el desenvolupament del "PRUSÉS" [=COP-de-ESTAT !!! ].

Aquest cop, el GREU-ER... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Carles Viñals Casado fletxa Sant Vicent del Raspeig
20 de setembre de 2017, 15.10 h


Al companys de la CUP:

Un poder estranger, neofeixista i enemic declarat de les nostres llibertats, ens ha tornat a escopir a la cara, i d'aquí no pot passar. És la gota que vessa el vas. Retornem-li l'escopinada en forma de mobilització massiva i permanent.
NO ABANDONEM EL CARRER !!! Els qui per força major haginde deixar-lo, per menjar o descansar, que siguin immediatament substituits per altres tants. El carrer ha de ser nostre, día i nit, des d'aquí fins l'1-O i més enllà si cal.
... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
20 de setembre de 2017, 14.43 h

#2

SPAIN.RATA. Aquest cop has tingut poc temps per preparar les teves vomitones.....? PER QUE VEIG QUE REPETEIXES, REPETEIXES I REPETEIXES , com el aragoneses.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
...en CATALUÑA...los naZi-FASCISTAS sepaRATAS..."SEÑALAN", INSULTAN, COACCIONAN y AMENAZAN a los CATALANES-de-BIEN, por sentirse, también, ESPAÑOLES !!! ... ... ... fletxa ... ... ... ... como hacían los naZi-FASCISTAS con los JUDÍOS, en la ALEMANIA de los "años '30" ... ... ... ... ... ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
20 de setembre de 2017, 14.16 h

sepaRATAS !!!

DEJAOS de BUTIFARRèndum y de GOLPE-de-ESTADO !!!

DEJAD de AMENAZAR a ALCALDES, EDILES, POLICIA-LOCAL...!!!

DEJAD de decir que sois "CATALUÑA" !!!

SÓLO sois el =36%= del CENSO !!!

SOIS una MINORÍA-MUY-MINORITARIA !!!

SÓLO SOIS =1'9=millón...de los =7'7=MILLONES del POBLE-CATALÀ !!!