directe ! a La República. N. 3996. Dissabte, 21 d'abril de 2018 00:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Concentracions a diverses ciutats espanyoles contra la repressió de l'Estat a Catalunya

Madrid i València organitzen manifestacions per aquest vespre

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Les reaccions al macrooperatiu policial que l'Estat ha desplegat a Catalunya aquest matí no s'han fet esperar. Milers de persones han sortit al carrer a defensar la democràcia i a favor del referèndum. A Barcelona s'ha programat una concentració a les 19.00h a Gran Via amb Rambla Catalunya. Madrid i València se sumen a la protesta contra el cop d'estat a Catalunya.
© Roger Pi de Cabanyes

Comparteix
   


Etiquetes
El col·lectiu que va protagonitzar la mobilització al Teatro del Barrio de Madrid, 'Madrilenys pel dret a decidir', ha convocat una concentració aquesta tarda a les 19.30h davant la Plaza del Sol a favor de la democràcia i rebutjant tot acte de censura i repressió del gobierno. 



A València, diversos col·lectius junt amb la plataforma pel Dret a Decidir, han fet una crida a través de les xarxes socials a concentrar-se a les 20.00h davant la delegació del govern a Vàlencia per denunciar "la intervenció de les institucions catalanes per part del govern espanyol" així com "els greus atacs a les llibertats cíviques i polítiques, a la democràcia i als drets a les persones, institucions, entitats i al conjunt del poble català". 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
21 de setembre de 2017, 10.26 h

A L'ESPANYA OFICIAL LI ENTRA EL PÀNIC, QUAN VEU QUE CATALUNYA, LI FA COSTAT LA MEITAT DELS ESPANYOLS, ELS QUE SÓN DEMÒCRATES, EL "COMUNEROS" A SEGOVIA, RECLAMANT LA REPÚBLICA CATALANA, EL VOT FAVORABLE L'1-O, FONS MUSICAL AMB L'ESTACA, A MADRID, ELS "MADRILEÑOS POR EL DERECHO A DECIDIR" A LAVAPIES EL DIUMENGE CENTENARS A A LA "PUERTA DEL SOL", L'ESTACA LA CANTEN, A VIVA VEU, LA FALANGE FENT EL SEU PAPER, DE FEIXISTES, L'ALCALDE DE MARINALEDA, A ANDALUSIA, A CATALUNYA DONANT-NOS SUPORT ÉS... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
21 de setembre de 2017, 07.59 h

-a algunes ciutats espanyoles i valencianes. Ni "diverses "espanyoles"


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Marta fletxa Sabadell
20 de setembre de 2017, 19.25 h

Espanya és trenca !!!

Visca Catalunya lliure !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
20 de setembre de 2017, 19.09 h

#13 ¿DONDE ESTA EL COMISARIO PAELLA, EL TRAPERO?

¿DONDE ESTA EL MOZO SEPARATA Y MARICON ALBERT DONAIRE?

¿DONDE ESTAN LAS ALABANZAS A LA POLICIA AUTONOMICA DE LOS ULTIMOS DIAS POR PARTE DE LOS NAZIS?

LOS MOZOS NO SE MANCHAN LAS MANOS PERO FAVORECEN LA LABOR DE LA PN Y LA GC.

¿DONDE ESTAN LOS NAZIS QUE SE LES LLENBA LA BOCA PREGUNTANDO COMO IBAN A IMPEDIR QUE VOTARAN EN EL BUTIFARRENDUM?

HACIENDO FILAS EN LAS FARMACIAS INTENTANDO CONSEGUIR LOS ULTIMOS VALIUM Y FORTASEC


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
20 de setembre de 2017, 18.37 h


RUFIAN te reo. Sequel sus sucias manos de Catalunya. Son brutes I planes de corrupcio.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
20 de setembre de 2017, 18.00 h



#14


Però . . . qui vols que es cregui res del que dius, MICAELA ROMUALDA, si tots sabem que es una quasi-ANALFABETA ?!


Recordem algunes de les PIFIADES GARRAFALS que demostren on pot arribar la IGNORÀNCIA RÀNCIA de la MICAELA ROMUALDA:


Sota l' àlies Lorenzo Bach var demostrar que es pensava que els gots eren un poble i els visigots uns altres, veieu http://www.dir... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
20 de setembre de 2017, 17.58 h




#14


"Valenta i heroica" Micaeleta Romualdinya, reina de les MARIcONETES FRANQUISTES ANALFABETES i HISTÈRIQUES: per què no vens tu,valenta a intentar fer-me fora del meu paÍs?



A que no tens allò que tenim els homes i que a tu et varen sortir ATROFIATS, per venir a donar la cara, a parlar-me de TU a TU, mantenit amb accions les teves cantimflescament grotesques paraules de marieta esPPantadissa i cagada a les bragues ??



HUAH HUAH HUAH . . . QUIN PÀNIC QUE T'INSPIRO, PORQUETA !!... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
...en CATALUÑA...los naZi-FASCISTAS sepaRATAS..."SEÑALAN", INSULTAN, COACCIONAN y AMENAZAN a los CATALANES-de-BIEN, por sentirse, también, ESPAÑOLES !!! ... ... ... fletxa ... ... ... ... como hacían los naZi-FASCISTAS con los JUDÍOS, en la ALEMANIA de los "años '30" ... ... ... ... ... ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
20 de setembre de 2017, 17.35 h

#12 ...Les ÚNIQUES "FORÇES-de-OCUPACIÓ"...

que hi ha a la NOSTRA-ESTIMADA-TERRA-de-CATALUÑA...

...SOU VOSALTRES !!!

sepaRATES d'EMBORNALS-i-CLAVEGUERES !!!

FORA, FORA, FORA de CATALUÑA !!!

"CARRETERA i MANTA"...

i FINS a la FRONTERA de PORT-BOU !!!

i NO-NO TORNEU MAi !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
No tinc por fletxa Santa Coloma de Gramanet
20 de setembre de 2017, 17.27 h

Aquí els únics que amenacen i coarten els catalans son els del govern espanyol i les cloaques de l'Estat. En aquest forum en tenim un que treballa per les clavegueres de lEstat . Sàpigues que la teva feina s'acaba i quan aquest ciri que heu montat arribi a lafí us fotran una patada al cul i us deixaran tirats sense contemplacions.
Votarem i guanyarem i a Europa ja comencen a haver-hi moviments.D'aquí uns dies tindrem notícies i al govern espanyol no li agradaran gaire.
Salut i Independè... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
...en CATALUÑA...los naZi-FASCISTAS sepaRATAS..."SEÑALAN", INSULTAN, COACCIONAN y AMENAZAN a los CATALANES-de-BIEN, por sentirse, también, ESPAÑOLES !!! ... ... ... fletxa ... ... ... ... como hacían los naZi-FASCISTAS con los JUDÍOS, en la ALEMANIA de los "años '30" ... ... ... ... ... ... ... ... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
20 de setembre de 2017, 16.57 h

#4 ...- Cotxes de la Guàrdia Civil...DESTROSSATS !!!
- ViDRES-TRENCATS(=com "La NIT dels VIDRES-TRENCATS" dels naZi-FEIXISTES !!!)
- RODES-PUNXADES, RETROVISORS-ARRENCATS !!!
- i "pintades" als cotxes de la BENEMÉRITA...dient...VISCA-TERRA-LLIURE !!!