El digital dels que votaran #SíSí. N. 3872. Diumenge, 17 de desembre de 2017 08:59 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Rivera a Puigdemont: "Pari aquesta bogeria"

El líder de Ciudadanos assegura que "no podem seguir amb gent amenaçada"

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

El líder de Ciutadans, Albert Rivera, ha demanat aquest dijous al president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, que "pari aquesta bogeria" del referèndum de l'1 d'octubre perquè mentre no ho faci no serà un interlocutor vàlid per al Govern central. Segons Rivera, el diàleg podria produir-se després d'unes eleccions autonòmiques.
albert rivera, ciudadanos
Comparteix
   


Etiquetes
"Li demano per enèsima vegada que pari aquesta bogeria; no podem seguir amb gent amenaçada, amb coaccions, amb policies entrant en les institucions (catalanes) perquè es cometen delictes", ha declarat en una entrevista en la cadena SER.
 
Rivera ha expressat la seva preocupació perquè considera que els dirigents independentistes volen "tirar a tots" els catalans "per un precipici" i "de moment" no sembla que cap d'ells estigui disposat a "parar el cop" i parlar.
 
En la seva opinió, l'únic que pot propiciar un canvi és Puigdemont. "Si diu que desconvoquen el referèndum i deixen de cometre presumptes delictes, hi ha espai per a la política i el diàleg", ha afirmat, afegint que ara com ara el PDeCAT i ERC estan fora de la democràcia i de la Constitució.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
21 de setembre de 2017, 16.47 h

Jose Antonio i Albert Ribera. https://spanienkaputt.files.wordpress.com/2013/10/f3c3c-albertprimoderivera.jpg


No hi ha pitjor dictadura que un estat dictatorial que es pensi que es una democràcia!
Catalunya és poderosa. https://www.youtube.com/watch?v=GZ_YDZelnZw
Catalans will never surrender!
Som-hi que nomé... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Marta fletxa Sabadell
21 de setembre de 2017, 14.05 h

Que ningú oblidi que els porcs aquests de Ciutadanos van neixer per fer parlar en castellà a Catalunya !!!

Visca Catalunya lliure !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
21 de setembre de 2017, 13.09 h



Rivera, NO T'OBLIDIS QUE TOT EL QUE VA FER HITLER A ALEMANIA, ERA LEGAL..........Pa-sali a Rajoy.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Jo ho veig així! fletxa Ja n'hi ha prou de comedia!!! Visca Catalunya sobirana!
21 de setembre de 2017, 13.01 h

Rivera , s'ha de ser molt dolent per mentir aixi,, mala persona i judes, ,ets llefiscos.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
21 de setembre de 2017, 12.56 h

#5 Aragoneses:

No es lo mismo legal que legítimo......ni legal que justo...ni legal que ético...ni legal que honrado...ni legal que digno..........


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
21 de setembre de 2017, 12.52 h



Rivera, tu ets cor-responsable de això que dius bogeria.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
albert fletxa barcelona
21 de setembre de 2017, 12.44 h

A a foto que acompanya aquest article sembla talment Mister Bean !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Heladio fletxa Devainilla
21 de setembre de 2017, 12.41 h

#1
#2
#5 Anda, anda, no nos vengas ahora con que Oriol Junqueras te montaba, que eso no se lo creen ni los giliipollas clientes de tu madre, esos que se tragan lo de que no tiene enfermedades venéreas.


Junqueras se habrá bajado de un piso, de un coche, de ... yo qué sé !, pero no de ti, chavalin. En primer lugar porque si Junqueras se monta en un canijo anémico como tu, TE DESLOMA, y además como tu solamente dices mentiras, como quieres que nadie te crea, iluso?

Otra cosa: vaya obses... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
21 de setembre de 2017, 12.40 h

els feixistes ultrareaccionaris apañole estan acabats

VISCA EL POBLE!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
21 de setembre de 2017, 12.40 h

Sr Churchill, li demano que pari aquesta bogeria, no podem continuar tenint batalles per terra, mar i aire. Signat Adolf Hitler.