directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 23:46 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

El PP de Madrid assenyala els regidors d'Ahora Podemos que donen suport a l'1-O

Difonen imatges via Twitter

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

El Grup dels Populars a Madrid ha fet públiques via Twitter quatre fotografies en les quals es veuen diferents regidors d'Ahora Podemos de l'Ajuntament de Madrid que van assistir aquest dimecres a la concentració de Sol en suport al referèndum.
Imatge dels regidors d'Ahora Podemos assenyalats pel PP
Imatge dels regidors d'Ahora Podemos assenyalats pel PP
© Twitter @GrupoPPMadrid

Comparteix
   


Etiquetes
Entre els asssistents hi havia Cecilia Mayer, Guillermo Zapata, Carlos Sánchez Mato, Paco Pérez i Esther Gómez, Yolanda Rodríguez i Jorge García Castaño. Tots ells regidors d'Ahora Madrid.
 
Segons el PP, el grup de manifestants donaven "suport il·legal a l'independentisme".





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
Xavier fletxa Barcelona
26 de setembre de 2017, 22.22 h

Mireu el següent...
https://www.facebook.com/groups/1405668426315214/permalink/1955853907963327/


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
22 de setembre de 2017, 12.54 h

Ells es creuen amb el dret de fer el que els roti i que ningú els hi digui res, ara bé que Arran penji 4 fotos dels regidors de la paeria de Lléida això si està malament, però assenyalar inclòs posar les dades dels regidors de l'ajuntamnet de Madrid aqui no passa res no?

Que els follin a espanya, fotarem el camp acceptin o no, m'importa una merda en aquests moments l'opinió dels contraris


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
21 de setembre de 2017, 19.45 h

HOY TENEMOS TRES BUENAS NOTICIAS, QUERIDOS NAZIS:

1.- El Junqui se ha bajado del burro y ha vuelto a mandar los datos financieros semanalmente.
https://cincodias.elpais.com/cincodias/2017/09/20/mercados/1505919550_135558.html

2.- l TC impone multas diarias de hasta 12.000 € a los síndicos que ejercerían de Junta Electoral en el referéndum
http://www.europapress.es/nacional/noticia-tc-impone-multas-diarias-sindicos-12000-euros-20170921143347.html


3.- En la subasta del Tesoro de hoy, inc... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
¡¡¡ naZi-FasZistaSS-SSepa·RATaSS !!! ··· DEJAOS de BUTIFARRèndumSS y de GolpeSS-de-ESTADO !!! ··· ... ... ... ... fletxa ... DEJAD de INSULTAR, COACCIONAR, AMENAZAR y USAR-la-VIOLENCIA CONTRA Los CATALANES-de-BIEN, ALCALDES, EDILES, POLICíAS...!!! - DEJAD de decir que sois "CATALUÑA" !!! - SÓLO sois el =36%= del CENSO !!! - SOIS una MINORÍA-MUY-MINORITARIA !
21 de setembre de 2017, 17.19 h

#2 ...[http://sociedad.e-noticies.es/te-pego-dos-tiros-que-te-dejo-frito-112502.html#sectionComments]

¡¡¡ TE PEGO DOS TIROS que TE DEJO FRITO !!!

Un "veterano" MATÓN sepaRATA !!!

AMENAZA de MUERTE !!!

a los CATALANES-de-BIEN !!!

que se MANIFIESTAN delante del CUARTEL de la Guardia-Civil...

APOYANDO a la BENEMÉRITA...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
EIXEMPLARENC fletxa eixample
21 de setembre de 2017, 17.09 h

Però no aviem quedat que només ho feia ARRAN. O sigui el PP com sempre.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
¡¡¡ naZi-FasZistaSS-SSepa·RATaSS !!! ··· DEJAOS de BUTIFARRèndumSS y de GolpeSS-de-ESTADO !!! ··· ... ... ... ... fletxa ... DEJAD de INSULTAR, COACCIONAR, AMENAZAR y USAR-la-VIOLENCIA CONTRA Los CATALANES-de-BIEN, ALCALDES, EDILES, POLICíAS...!!! - DEJAD de decir que sois "CATALUÑA" !!! - SÓLO sois el =36%= del CENSO !!! - SOIS una MINORÍA-MUY-MINORITARIA !
21 de setembre de 2017, 16.37 h

¡¡¡ naZi-FasZistaSS-SSepa·RATaSS !!!

- DEJAOS de BUTIFARRèndumSS y de GolpeSS-de-ESTADO !!!
- DEJAD de INSULTAR, COACCIONAR, AMENAZAR y USAR-la-VIOLENCIA
CONTRA Los CATALANES-de-BIEN, ALCALDES, EDILES, POLICíAS...!!!
- DEJAD de decir que sois "CATALUÑA" !!!
- SÓLO sois el =36%= del CENSO !!!
- SOIS una MINORÍA-MUY-MINORITARIA !!!
- SÓLO SOIS =1'9=millón...de los =7'7=MILLONES del POBLE-CATALÀ !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
21 de setembre de 2017, 16.01 h

JAJAJA QUE FILLS DE PUTA QUE SON I DESPRES DIUEN QUE NO ASENYALEN QUE SON ELS DEMES JAJAJAJA VTAREM I GUANYAREM CAP DUBTE , VISCA CATALUNYA LLIURE