El digital dels que votaran #SíSí. N. 3935. Diumenge, 18 de febrer de 2018 08:11 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Un Mosso s'emociona parlant amb una manifestant davant del TSJC

Els Bombers afirmen que els funcionaris "no tenen por"

Comentaris 36  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Gerard Sesé @gerardsese - Poc després de les 12 del migdia, quan la gent omplia tot el Passeig Lluís Companys de Barcelona, davant la seu del TSJC per a demanar la llibertat dels detinguts durant l'operació d'ahir per part de la Guarda Civil, una dona mantenia una llarga conversa amb un Mosso d'Esquadra. El cos català havia custodiat l'entrada del tribunal per evitar incidents.

Comparteix
   


Etiquetes
Després que la conversa acabés, la dona ha explicat a directe!cat què s'han dit. La manifestant independentista ha relatat que l'agent li ha explicat que els detinguts no estaven dins les dependències del TSJC. La dona li ha agraït la tasca del cos català durant aquest agost després dels atemptats a Barcelona i Cambrils. Llavors, tal com explica, el Mosso estava emocionat. 


El paper dels Mossos és complicat i delicat. De moment, estan mantenint un paper molt neutre. De fet, ahir explicàvem com un mosso es va encarar amb la Guardia Civil per evitar que atropellés un manifestant. 

Els funcionaris no tenen por

Bombers de Barcelona i de Catalunya han assegurat que no tenen por davant la situació de setge que viu Catalunya. També han dit que els Mossos tenen una situació més delicada perquè depenen dels jutges i no de la Generalitat. 





COMENTARIS fletxa taronja

item
#36
22 de setembre de 2017, 13.21 h

#1 Si t'enganyen, perquè Catalunya mai ha estat espanya ja que "espanya" no és més que un conjunt de regnes i Catalunya mai ha format part, estudia més història, tros de merda espanyola de l'inframon.

Sou escoria


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
22 de setembre de 2017, 09.37 h

-una dona tenia una conversa. No "mantenia"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
22 de setembre de 2017, 09.19 h

A partir del 2 d'octubre tornarem a trobar els nostres Mossos d'Esquadra


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
21 de setembre de 2017, 23.16 h

#22






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC





COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC







.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
21 de setembre de 2017, 23.16 h

#22






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC





COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC







.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
21 de setembre de 2017, 23.15 h

#23







COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC








COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC







COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC








.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
21 de setembre de 2017, 23.13 h

#24






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC







COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC








COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC







COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC






.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
QUATRE BARRES fletxa II*II Republica Catalana II*II
21 de setembre de 2017, 23.12 h

#25






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC






COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC








COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC









COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC









COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC







COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC







COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC COCOCOC






.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
21 de setembre de 2017, 21.23 h







#25 #26




HE HE HE HE . . . PPOBRA PPALURDETA PPAPPANATES FRANQUISTA ANAL·F·ALBERTU . . .



COM ET PRENEM EL PÈL, OI PPOBRETA??



EM FARIES PENA SI NO FOS QUE TU T'HO BUSQUES, REINA !!



HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! ★ !! !!



COM POTS ARRIBAR A SER TAN I TAAAN I TAAAAAN PPALURDA, PPOBRETA?? HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !!!! !!!! ★ !!!! !!!!









Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
21 de setembre de 2017, 21.19 h

#8

Spain-RATA........ la propera vegada parles de Hitler , perquè de las SS ho vaig dir jo...........