El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 08:15 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

L'ANC demana a la gent que es prepari per a passar la nit al TSJC

Envien un mail on reclamen que la gent hi accedeixi esglaonadament

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

La concentració que s'ha convocat avui a les 12 del migdia i que encara dura es preveu llarga. La intenció és no aturar-la fins que quedin en llibertat tots els detinguts que van quedar ahir sota disposició judicial després de l'operació de la Guardia Civil a Catalunya anomenada Anubis.
© Marc Puig

Comparteix
   

La gent ha col·lapsat el Passeig Lluís Companys aquest matí i durant la tarda. Ara, l'ANC a través d'un e-mail ha recordat que la convocatòria no s'aturarà "fins que no alliberin els detinguts". En aquest sentit, l'ANC explica que "segons els pronòstics que tenim, comportarà segurament que haurem de passar la nit concentrats". D'aquesta manera demana que la gent vagi "esglaonadament i aquells que pugueu, preparats per passar la nit" per "defensar les nostres institucions i garantir la llibertat del nostre país".

De moment, a pocs minuts de les vuit de la tarda, una camioneta ha portat begudes i menjar als concentrats. 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
22 de setembre de 2017, 09.20 h

#3

Aragoneses: ELS GOSSOS QUANT ESTAN ESPANTATS, SEMPRE BORDEN MES FORT..


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
22 de setembre de 2017, 09.05 h


¡¡ Que nadie me diga que por tres almorranas sangrantes y una llaga de estómago ya estoy DESAHUCIADO !!


Vale que cago MELENA , es decir, diarreico, negro y maloliente, como cagaba al morir mi adorado caudillo Franco, pero yo soy joven y aunque no soy muy fuerte, y que se me escapan los pedos como a una mula cuando sube una cuesta empinada, no creo que me muera por eso


Y aunque me juren lo contrario no me creeré que tener como tengo el culo hecho un mapamundi de granos con pus, pueda ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
21 de setembre de 2017, 21.17 h




#3


ALLO !! ALLO! ALBERTITO CAGUETESNESES ! ME CUCHA ? CAMBIO !!



EL AMARICONAMIENTO AL QUE ALUDES TU, NENE TONTITO QUE NO SABES DEFINIR BIEN LAS COSAS, ESE AMARICONAMIENTO QUE DICES QUE ES COMO EL DE NO SÉ QUIEN, DEFINELO MEJOR. ECHALE UNA X A LA CASILLA CORRESPONDIENTE, CAPPULLO !!


AMARICONAMIENTO ACTIVO . . . . . . . . . . . . . . . . . . [__]

AMARICONAMIENTO PASIVO COMO EL TUYO . . . [__]



GRACIAS, NENE, POR LA PRECISION.





Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
21 de setembre de 2017, 20.31 h

#3 una pena que dentro de poco se quede sin oficio, es triste de veras


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
21 de setembre de 2017, 20.15 h

QUERIDO COMISARIO PAELLA

LES RUEGO BAJE LA EMISION DE BRAVEHEART A SU TROUPE A UNA VEZ A LA SEMANA Y NO DIARIAMENTE, QUE LUEGO SE PONEN MUY SENSIBLES Y LLORAN Y SE AMARICONAN COMO EL ALBERT DONAIRE


JUA JUA JUA JUA JUA JUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
21 de setembre de 2017, 20.06 h







#1





HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !!!! !!!! ★ !!!! !!!!













Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
21 de setembre de 2017, 20.01 h

HOY TENEMOS TRES BUENAS NOTICIAS, QUERIDOS NAZIS:

1.- El Junqui se ha bajado del burro y ha vuelto a mandar los datos financieros semanalmente.
https://cincodias.elpais.com/cincodias/2017/09/20/mercados/1505919550_135558.html

2.- l TC impone multas diarias de hasta 12.000 € a los síndicos que ejercerían de Junta Electoral en el referéndum
http://www.europapress.es/nacional/noticia-tc-impone-multas-diarias-sindicos-12000-euros-20170921143347.html


3.- En la subasta del Tesoro de hoy, inc... Llegir més