directe ! a La República. N. 4056. Dimarts, 19 de juny de 2018 17:55 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Els treballadors de TVE denuncia manipulació de la informació sobre l'1-O

Difereixen de com s'està explicant i les imatges que s'ofereixen en relació a la celebració del referèndum

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Treballadors del centre territorial de TVE a Catalunya estan farts de la manipulació de la cadena nacional. Aquesta setmana s'han queixat al Consell d'Informatius denunciant la manipulació que estan veient en les informacions relatives a l'1-O i assenyalen que el tractament que es dóna en aquestes peces és "esbiaixat i oculta part del que està passant".

Comparteix
   


Etiquetes
Els periodistes denuncien que molts d'ells estan a peu de carrer --"amb el que això comporta"-- cobrint les informacions i que no es va informar "degudament" de les concentracions pacífiques en les quals dimarts passat milers de persones es van llançar als carrers en protesta per les detencions vinculades amb la logística del referèndum de Catalunya.
 
Manipulació
 
Assenyalen que dimarts passat 20 de setembre en els Telenotícies de les 15.00 i les 21.00 les "imatges van ser escollides evitant oferir imatges generals que reflectien que va haver-hi una concentració massiva davant el departament d'Economia de la Generalitat i que, no obstant això, es van recuperar plànols de primera hora del matí --gairebé sense gent-- amb la intenció de minimitzar la importància de la protesta".




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
22 de setembre de 2017, 15.37 h

#9 Si estiguessim acollonats, no sortiriem al carrer com fem i a més abandonariem el referèndum, cosa que no passa, seguim amb el referèndum i sortim al carrer per demostrar que no tenim por. Cosa que per cert tu si que en tens, mai dones la cara.

Tu no en saps ni la meitat del que tenen pensat, ningú us te por, els covards us amagueu sota noms falsos per no donar la cara i a més feu servir la força bruta o millor els que fan la féina bruta perquè no tenen collons de fer front, la raç... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
22 de setembre de 2017, 15.32 h

És la cadena del règim autoritari, res de nou


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
22 de setembre de 2017, 15.18 h



#9

Ja sé que potser és culpa meva per no acabar de llegir les PPAPPERINADES CANTIMFLESCAMENT GROTESQUES que quan t'has envalentonat amb MITJA copeta d'ANÍS EL MONO ens ofereixes per a fer-nos riure i xalar desmesuradament, però . . .


Quan dius "rates nazis", et refereixes als "pordioseros" que es follen la teva mare a 3€ el clau, o als senegalesos als qui pagues 5€ per a que et donin pel cul, o simplement als teus admirats "herois" de la Falange-falangita-falangeta esPPanyola amb ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
22 de setembre de 2017, 14.35 h

LAS RATAS NAZIS ESTAN ACOJONADAS


UNO DIMITE HOY PARA QUE NO LE HAGAN PAGAR LA MULTA DE 12.000 EUROS DIARIOS

OTROS VACIAN SUS SEDES PARA QUE NOS LES PILLEN SUS TRAPOS SUCIOS


JUA JUA JUA JUA JUA

Y ESO QUE LO TENIAN TODO PREVISTO


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Ramonet salat fletxa Sant celoni
22 de setembre de 2017, 13.37 h

Pero el que cal es que se'n faci la maxima difusio per tot Europa, esPPaña ja no interesa.

La merda nomes serveix per abonar camps=El PP nomes serveix per abonar odi


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Robin Hood fletxa Catalunya
22 de setembre de 2017, 13.28 h

I no cal dir que les grans cadenes espaÑoles i diaris MANIPULES TOT EL QUE PODEN. Per exemple TVE, està molt clar a ...
http://www.elnacional.cat/ca/politica/tve-manipulacio-manifestacio-referendum_194145_102.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Robin Hood fletxa Catalunya
22 de setembre de 2017, 13.20 h

Per això mateix veiem per aquí algun troll espaÑolista que, en el seu interior vol aspirar a això.
però no s´amaginen que quan siguem independents, aspaÑa els oblidarà com un malson que mai ha existit.

Visca la independència !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Robin Hood fletxa Catalunya
22 de setembre de 2017, 13.17 h

Si vols pujar a espaÑa, si vols tenir punts per a endollar-te, si aspires a ser preferent, AVUI HAS DE MANIPULAR, TERGIVERSAR, I/O FALSEJAR TOT ALLÒ QUE VAGI EN CONTRA DE LES ELITS ESTRACTIVES I ENTS CORPORATIUS NAZIONALS ESPAÑOLS. És una gran llàstima, però a espaÑa, avui la vida és així !


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Synera fletxa Barcelona
22 de setembre de 2017, 12.55 h

La Dictadura espanyola es fa evident inclús pels seus...