El digital dels que votaran #SíSí. N. 3845. Dilluns, 20 de novembre de 2017 21:50 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Els estudiants ocupen el rectorat de la UB en defensa "de la democràcia i del referèndum"

Fan una crida a unir-se a la protesta

Comentaris 25  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Desenes d'estudiants s'han tancat "de forma permanent" aquest divendres al matí al rectorat de l'edifici històric de la Universitat de Barcelona (UB) en defensa del "referèndum i de la democràcia" i fan una crida a unir-s'hi. 
Fotografia del Rectorat de la UB ocupat
Fotografia del Rectorat de la UB ocupat
© Twitter @Cel_Mu

Comparteix
   


Etiquetes
"Hem de ser als carrers i a tots els espais públics. Guanyarem i no passaran!", han piulat a les xarxes socials diverses associacions d'estudiants, que han entrat pel pati de lletres de l'edifici històric. La crida ha tingut el seu efecte i al migdia eren multitud de joves els que ocupaven, no només l'edifici universitari, sinó també la Gran Via al seu pas per la plaça Universitat, el que ha obligat la Guàrdia Urbana a tallar el trànsit.

Al llarg de la tarda s'han organitzat activitats i xerrades al centre universitari.
 
Enfundats en estelades i proveïts de carmanyoles, els estudiants han fet una asseguda en plena Gran Via de Barcelona aquest migdia, després que hagin decidit "buidar les aules" i "omplir els carrers" en defensa del dret d'autodeterminació. Els estudiants han organitzat una jornada festiva i de reivindicació al voltant de l'històric edifici de la UB que s'allargarà fins a la nit.

Al pati de l'edifici 
 
La concentració, amenitzada amb uns grans altaveus al carrer, s'escampa al carrer, però també a l'interior de la universitat. Els joves són també al pati de l'edifici, que aquesta tarda preveu convertir-se en el centre neuràlgic de les xerrades, taules rodones i debats que s'han organitzat per analitzar l'actual situació política i social a Catalunya.
 
La protesta ha obligat la Guàrdia Urbana a tallar la Gran Via, tot just a l'alçada del carrer Aribau amb la plaça Universitat, per on es desvien els vehicles, provocant algunes situacions de col·lapse al centre de la ciutat. Les activitats dels universitaris s'allargaran fins al vespre, quan es preveu que se celebrin alguns petits concerts.











COMENTARIS fletxa taronja

item
#25
boicot a Tecnotapi , BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fletxa MIGUEL ROMUALDO PROMUEVE UN BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!!
22 de setembre de 2017, 19.55 h



BOICOT ------------------------------------------

--------------- A------------------------------------

-----------------------------TECNOTAPI !!!!!!!!!



#21 #22 #23 #24 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas anal-fabets e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-dol... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
En un Estado-DEMOCRÁTICO-y-de-DERECHO [=ESPAÑA !!!]...Hay que PERSEGUIR-JUDICIALMENTE...a los GANGSTERS-MAFIOSOS... fletxa ... y "sus" Actos-VANDÁLICOS...de "ESCRACHE" y ACOSO [=Bandas-TERRORISTAS de "ARRÁN"-"CUP"-"ANC"-"ÓMNIUM"-"AMI"...] ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .
22 de setembre de 2017, 18.49 h

#23 ...sepaRRATES !!!

VUESTROS "altos-cargos"...

están DIMITIENDO..."en-BLOQUE" !!!

ESTEU TOTS...MOLT-CAGADETS !!!

OS HACÉIS CAQUITA en los PANTALONES !!!

TENÉIS CAGALERAS...i..."CAGARRINES" !!!

NO os PREOCUPÉIS que NO-NO vendrán

los TANQUES por la DIAGONAL...

Con SÓLO "MEDIO" FISCAL...es SUFICIENTE !!!

(="OHÚ" quin FART-de-RIURE !!!)


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
En un Estado-DEMOCRÁTICO-y-de-DERECHO [=ESPAÑA !!!]...Hay que PERSEGUIR-JUDICIALMENTE...a los GANGSTERS-MAFIOSOS... fletxa ... y "sus" Actos-VANDÁLICOS...de "ESCRACHE" y ACOSO [=Bandas-TERRORISTAS de "ARRÁN"-"CUP"-"ANC"-"ÓMNIUM"-"AMI"...] ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .
22 de setembre de 2017, 17.32 h

#22 ...NO-NO ... sepaRATA-de-EMBORNALS-i-CLAVEGUERES !!!

Estàs MOLT, MOLT, però que MOLT...EQUIVOCADET !!!

Jo NO-NO em vaig..."cap-a-ESPAÑA"[¿?]...

perquè...AQUí a CATALUÑA...JA ESTIC a ESPAÑA !!!

RUQUET !!! ... que ETS un RUQUET !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
En un Estado-DEMOCRÁTICO-y-de-DERECHO [=ESPAÑA !!!]...Hay que PERSEGUIR-JUDICIALMENTE...a los GANGSTERS-MAFIOSOS... fletxa ... y "sus" Actos-VANDÁLICOS...de "ESCRACHE" y ACOSO [=Bandas-TERRORISTAS de "ARRÁN"-"CUP"-"ANC"-"ÓMNIUM"-"AMI"...] ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .
22 de setembre de 2017, 17.11 h

#21 ...sepaRATA !!!

si NO te gusta SER-ESPAÑOL...

lo tienes MUY-FÁCIL...

TIRA tu PASAPORTE-ESPAÑOL !!!

TIRA tu DNI-ESPAÑOL !!!

RENUNCIA a TU-NACIONALIDAD-ESPAÑOLA !!!

i...te AUTO-EXPULSAS de la CATALUÑA-ESPAÑOLA !!!

[=ADEU-SIAU !!! ...i...FINS-a-la-FRONTERA de Portbou !!! ]


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
En un Estado-DEMOCRÁTICO-y-de-DERECHO [=ESPAÑA !!!]...Hay que PERSEGUIR-JUDICIALMENTE...a los GANGSTERS-MAFIOSOS... fletxa ... y "sus" Actos-VANDÁLICOS...de "ESCRACHE" y ACOSO [=Bandas-TERRORISTAS de "ARRÁN"-"CUP"-"ANC"-"ÓMNIUM"-"AMI"...] ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .
22 de setembre de 2017, 16.49 h

#13 ...La Fiscalía DENUNCIA por SEDICIÓN !!!

los ATAQUES a la Guardia-Civil en CATALUÑA !!!

Los DISTURBIOS y ALTERCADOS de los TERRORISTAS

de la CUP, ARRÁN, ÓMNIUM, ANC...

son TUMULTUARIOS !!!

y la Fiscalía considera, por tanto...

que se da un...DELITO-de-SEDICIÓN !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Miguel Romualdo fletxa Me he cagado en TECNOTAPI
22 de setembre de 2017, 16.36 h




Creo que ya he demostrado que me cago en TECNOTAPI igual que me cagué en la puta asquerosa de mi madre.


Lo demostré en el cComentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Miguel Romualdo fletxa Me he cagado en TECNOTAPI
22 de setembre de 2017, 16.36 h




Creo que ya he demostrado que me cago en TECNOTAPI igual que me cagué en la puta asquerosa de mi madre.


Lo demostré en el cComentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Miguel Romualdo fletxa Me he cagado en TECNOTAPI
22 de setembre de 2017, 16.36 h




Creo que ya he demostrado que me cago en TECNOTAPI igual que me cagué en la puta asquerosa de mi madre.


Lo demostré en el cComentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Miguel Romualdo fletxa Me he cagado en TECNOTAPI
22 de setembre de 2017, 16.36 h




Creo que ya he demostrado que me cago en TECNOTAPI igual que me cagué en la puta asquerosa de mi madre.


Lo demostré en el cComentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Miguel Romualdo fletxa Me he cagado en TECNOTAPI
22 de setembre de 2017, 16.36 h




Creo que ya he demostrado que me cago en TECNOTAPI igual que me cagué en la puta asquerosa de mi madre.


Lo demostré en el cComentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así... Llegir més