El digital dels que votaran #SíSí. N. 3870. Dissabte, 16 de desembre de 2017 00:17 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Bufetada d'una cinquantena d’europarlamentaris a Rajoy

Els parlamentaris, de sis grups i 18 estats, condemnen la repressió de Rajoy i asseguren que el referèndum és una "reivindicació política legítima"

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

ACN Brussel·les .- Una cinquantena d'eurodiputats de sis grup polítics a Brussel·les i representants de 18 estats membres han reclamat al president espanyol, Mariano Rajoy, que "aturi immediatament" les "accions repressives" contra Catalunya i obri "un diàleg polític". En una carta, els eurodiputats asseguren que el referèndum d'autodeterminació és "una reivindicació política legítima" dels catalans. Segons els eurodiputats, la situació catalana ha arribat a un "punt crític" i l'estratègia del govern espanyol "no és només una violació dels drets fonamentals bàsics sinó l'estratègia errònia per resoldre un tema polític". "Li demanem que rectifiqui immediatament", diuen els eurodiputats a Mariano Rajoy, que adverteixen que l'Estat està fent un "abús i mal ús del poder".

Comparteix
   


Etiquetes
A la carta, els eurodiputats, d'Irlanda, Àustria, Bèlgica, Itàlia, el Regne Unit, Letònia, Alemanya, Dinamarca, Estònia, Eslovènia, Lituània, Suècia, Romania, Itàlia, Portugal, Finlàndia, França i Hongria, adverteixen que "la vulneració de la llibertat d'expressió i de reunió no és acceptable en els estàndards democràtics de la Unió Europea" i consideren el seu "deure", com a representants europeus, "condemnar les accions desproporcionades de les autoritats espanyoles".

"Instem el govern espanyol a aturar les seves accions repressives immediatament, parar de violar els drets civils i jugar un rol constructiu i implicar-se, de seguida, en un diàleg polític amb les autoritats catalanes", reclamen els eurodiputats, entre els quals hi ha representants de tots els grups polítics europeus excepte el Partit Popular Europeu.
 
"Els polítics, i no els jutges o els policies, haurien de gestionar els desacords polítics a qualsevol estat democràtic europeu", recorden els parlamentaris. "Els debats al parlament de Catalunya per convocar un referèndum d'independència, que té un ampli suport de la població, no poden comportar un judici contra la seva presidenta ni la mesa", critiquen. 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
joddi fletxa Barcelona
23 de setembre de 2017, 11.57 h

Aquest es el camí intel-ligent d'actuació, buscar complicitats a Europa i demanar-lis que ja no es pot quedar impasiva esperant que s'arregli el problema tot sol, si és que no vol quedar-se malparada en la opinió mundial per falta de acció democràtica al no intervenir en aquests casos de transgressió flagrant dels drets humans i democràtics.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS aka como SUPERCAT de Figueras-Gerona: Tus palabras resuenan en mis oídos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
23 de setembre de 2017, 11.02 h

#17 QUERIDOS NAZIS, comprendo que el aluvion de mlas noticias os haria tragar valiums como dscosidos pero os ruego que los dosifiqueis. la fabrica no produce al nivel que tomais.

:
1.- El Junqui se ha bajado del burro y ha vuelto a mandar los datos financieros semanalmente.
https://cincodias.elpais.com/cincodias/2017/09/20/mercados/1505919550_135558.html

2.- l TC impone multas diarias de hasta 12.000 € a los síndicos que ejercerían de Junta Electoral en el referéndum
http://www.europapre... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
23 de setembre de 2017, 10.27 h

ELS EURODIPUTATS HAN D'USAR TOTES LES EINES DEMOCRÀTIQUES PER DENUNCIAR EL REINO ESPANYOL.-EL TRACTA DE LA UNIÓ EUROPEA, ART, 7 DIU QUE LA FORÇA MILITAR, L'ESTAMENT DE LA GUÀRDIA CIVIL HO ÉS NO POT COARTAR LA LLIBERTAT D'IMPREMTA, DE REUNIÓ I DE VOT AL POBLE. L'ESTAT QUE INTERVÉ MILITARMENT CONTRA LA POBLACIÓ, NO POT SER MEMBRE DE L'U.E, I SE L'HA DE SUSPENDRE, HEU D'EXPOSAR EL TRACTAT I ACTIVAR-LO CONTRA DRETS INTERNACIONALS.. . .


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
22 de setembre de 2017, 22.01 h

50 diputats sobre 750 no es gaire representatiu...


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
22 de setembre de 2017, 20.12 h



PENSO igual que dos opinadors . Son insoportables I no TINC cap necessitat de tindre que aguantar a dos faixistes. Go home faixistes......


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
boicot a Tecnotapi , BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fletxa MIGUEL ROMUALDO PROMUEVE UN BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!!
22 de setembre de 2017, 19.52 h


BOICOT ------------------------------------------

--------------- A------------------------------------

-----------------------------TECNOTAPI !!!!!!!!!



#12 . . . #21 = MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas anal-fabets e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliuLlegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
En un Estado-DEMOCRÁTICO-y-de-DERECHO [=ESPAÑA !!!]...Hay que PERSEGUIR-JUDICIALMENTE...a los GANGSTERS-MAFIOSOS... fletxa ... y "sus" Actos-VANDÁLICOS...de "ESCRACHE" y ACOSO [=Bandas-TERRORISTAS de "ARRÁN"-"CUP"-"ANC"-"ÓMNIUM"-"AMI"...] ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .
22 de setembre de 2017, 19.29 h

#14 ...THE BROQUIL IS OVER, a por ellos !!!
Potser tardaran 1, 2, 3 ó 10 mesos, però els assaltants sobre vehicles de Forces de Seguretat de l'Estat seran detinguts

No es tracta dels danys materials (que també) sino que és un delicte tipificat com a molt greu (hi ha juristes que ho equiparen a un acte de Terrorisme), aquí no tot s'hi val! SE'LS HI CAURÀ EL PÈL!

[=El reporter del programa Tarda Oberta de Tv3%, Iván Medina, va realitzar un reportatge del dia de l'escorcoll a la seu del... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
JCV fletxa Sta. Cristina d'Aro
22 de setembre de 2017, 19.17 h

#17 Us dono el meu suport. Jo potser faré el mateix.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
22 de setembre de 2017, 18.59 h



#18
#17

Es pot passar de liarg.......pero fins I tot aixo SON PESSATS. No entenc aquets joc I jo tampoc estic disposat a aguantar.

PENSO QUE SON PERSONES AMB UNA GRAN MANCA DE VALORS DIGNES. SOLS DEFENSEN UNS INTERESSOS BRUTS.