El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 09:07 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Encartellada massiva a tota Catalunya

Més de 300 activitats programades en defensa de la democràcia

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

L'ANC i Òmnium Cultural organitzen la 'Marató per la Democràcia', una jornada "festiva, transversal i participativa".
Imatge de la 'Marató per la democràcia'
Imatge de la 'Marató per la democràcia'
© cridademocracia.cat

Comparteix
   


Etiquetes
Les protestes i actes reivindicatius contra l'estat de setge continuen aquest cap de setmana. Òmnium Cultural i l'ANC han organitzat per aquest diumenge la 'Marató per la Democràcia', una jornada que pretén ser "festiva, transversal i participativa". 

Juntament amb entitats culturals, esportives, socials i de lleure, impulsaran més de 300 activitats en places de diversos municipis catalans que acabarà amb una "encartellada massiva". 

L'entitat sobiranista explica que als espais de la 'Marató per la Democràcia' hi haurà materials, impressores i pintura per dissenyar "els cartells del referèndum" i crear "material de campanya per defensar" l'1-O, com ara pancartes, murals, xapes i lones.

L'acte central serà a Barcelona, a la plaça Universitat, a partir de les 10 del matí. I a les 11h a les places de tota Catalunya.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
BEJOTA fletxa bcn
23 de setembre de 2017, 14.20 h

N.B. 9 # :LI RECORDO QUE L'IGNORANCIA A CATALUNYA ÉS UNA VIRTUT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
23 de setembre de 2017, 13.22 h

Quan veig Bejota, apreto el botó negatiu, sense llegir; guanyo molt de temps per imaginar el goig de tenir aviat la República catalana.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
BEJOTA fletxa bcn
23 de setembre de 2017, 12.26 h

Josep Bou, presidente de Empresaris de Catalunya, como portavoz de la entidad ha reiterado las negativas consecuencias que ocasionaría la situación en la economía catalana. La patronal considera que los efectos inmediatos de la no probable independencia: pérdida de financiación, huida de capitales, caída de inversión extranjera y la perdida de mercado con el resto de España y con la Unión Europea


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
boicot a Tecnotapi , BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fletxa MIGUEL ROMUALDO PROMUEVE UN BOICOT A TECNOTAPI !!!!!!!!!
22 de setembre de 2017, 19.48 h



#6


BOICOT ------------------------------------------

--------------- A------------------------------------

-----------------------------TECNOTAPI !!!!!!!!!



MIGUEL ROMUALDO, la reina de los mariquitas fascistas anal-fabets e HISTÈRICAS ,... INVOLUCRA A TECNOTAPI EN GRAVES INSULTOS A CATALUNYA


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .


CAGA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
En un Estado-DEMOCRÁTICO-y-de-DERECHO [=ESPAÑA !!!]...Hay que PERSEGUIR-JUDICIALMENTE...a los GANGSTERS-MAFIOSOS... fletxa ... y "sus" Actos-VANDÁLICOS...de "ESCRACHE" y ACOSO [=Bandas-TERRORISTAS de "ARRÁN"-"CUP"-"ANC"-"ÓMNIUM"-"AMI"...] ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .
22 de setembre de 2017, 19.09 h

#3 ...OJO al DATO !!!
El govern espanyol pretén aplicar l'article 46 de la llei de forces i cossos de seguretat de l'Estat del 1986; el qual estableix que "si en una actuació concreta concorren simultàniament membres o unitats de les forces de seguretat de l'Estat i de la policia de la comunitat autònoma, seran els primers els que assumiran la direcció de l'operació".


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
22 de setembre de 2017, 18.51 h




#1 #3


AU, MICAELA , NO FANFARRONEGIS, MARIETA CAGADA, QUE LA CACA A LES BRAGUES TE LA VARES FER TU LES 4 VEGADES QUE HEM QUEDAT EN VEURE'NS CARA A CARA.


T'HAS INVENTAT LES EXCUSES MÉS FUTILS, MÉS "BALADÍS" com que no ens havíem entès o que vivies a "VICH" -però ni tan sols sabies escriure'n correctament el nom !!


Ets una desgraciada gallineta bona només per parasitar ta mare i per a res més, i ja saps que sempre que vulguis demostrar la teva pretesa "valentia" . . . POTS COMPT... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
22 de setembre de 2017, 18.50 h




#1 #3


micaelaaAAAAAA A A A A A !!!! . . . HUAH HUAH HUAH . . .


Miguel Romuldo, "la Micaela", covarda i esPPantadissa com una conilla prenyada :


No saps els farts de riure qque ens fem a la teva costa, però cap com el del teu comentari 41 de http://www.directe.cat/noticia/370728/el-tc-suspen-la-convocatoria-del-9n-i-la-llei-de-consul... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
En un Estado-DEMOCRÁTICO-y-de-DERECHO [=ESPAÑA !!!]...Hay que PERSEGUIR-JUDICIALMENTE...a los GANGSTERS-MAFIOSOS... fletxa ... y "sus" Actos-VANDÁLICOS...de "ESCRACHE" y ACOSO [=Bandas-TERRORISTAS de "ARRÁN"-"CUP"-"ANC"-"ÓMNIUM"-"AMI"...] ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .
22 de setembre de 2017, 18.39 h

#2 ...sepaRRATES !!!

VUESTROS "altos-cargos"...

están DIMITIENDO..."en-BLOQUE" !!!

ESTEU TOTS...MOLT-CAGADETS !!!

OS HACÉIS CAQUITA en los PANTALONES !!!

TENÉIS CAGALERAS...i..."CAGARRINES" !!!

NO os PREOCUPÉIS que NO-NO vendrán

los TANQUES por la DIAGONAL...

Con SÓLO "MEDIO" FISCAL...es SUFICIENTE !!!

(="OHÚ" quin FART-de-RIURE !!!)


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
22 de setembre de 2017, 18.35 h

Molt bona treball a una setmana del Referèndum del 1 d'octubre


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
En un Estado-DEMOCRÁTICO-y-de-DERECHO [=ESPAÑA !!!]...Hay que PERSEGUIR-JUDICIALMENTE...a los GANGSTERS-MAFIOSOS... fletxa ... y "sus" Actos-VANDÁLICOS...de "ESCRACHE" y ACOSO [=Bandas-TERRORISTAS de "ARRÁN"-"CUP"-"ANC"-"ÓMNIUM"-"AMI"...] ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .
22 de setembre de 2017, 18.28 h

sepaRRATES !!!

VUESTROS "altos-cargos"...

están DIMITIENDO..."en-BLOQUE" !!!

ESTEU TOTS...MOLT-CAGADETS !!!

OS HACÉIS CAQUITA en los PANTALONES !!!

TENÉIS CAGALERAS...i..."CAGARRINES" !!!

NO os PREOCUPÉIS que NO-NO vendrán

los TANQUES por la DIAGONAL...

Con SÓLO "MEDIO" FISCAL...es SUFICIENTE !!!

(="OHÚ" quin FART-de-RIURE !!!)